Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Titanfall 2 - Óriások hátán

  • Dátum | 2016.11.14 08:01
  • Szerző | Traurer
  • Csoport | JÁTÉK

Emlékeztek az első Titanfallra? Nem? Nem csoda: az EA által felkarolt, volt Call of Duty fejlesztőkből verbuválódott Respawn Entertainment katasztrofális körülmények között kellett hogy tető alá hozzá az óriásrobotos FPS-t, ami így sem egyjátékos módot, sem normális tartalmat nem kapott.

Egyvalamit azonban már akkor is elmondtunk róla, nevezetesen, hogy az alapok jók, és ha az EA lát fantáziát a folytatásban, a Titanfall egy nap még a legnagyobbak közé törhet – és hát mi mást várna az ember egy titántól, úgy mégis? Eltelt két és fél év, és most itt a nemes egyszerűséggel csak Titanfall 2-nek elkeresztelt második etap, amit mintha egy checklisttel a kézben fejlesztett volna a Respawn.


Hiányzott a kampány? Itt van, tessék – pipa! Kevés volt a feloldható extra? Nosza, kaptok egy rakást – pipa! Hamar elfogytak a játékosok? Bitch, please – pipa! Azt is mondhatnánk, hogy a Titanfall 2 a „jó folytatás” iskolapéldája, egy ennyire pozitív nyitány után pedig érdemes egyből a legnagyobb újdonsággal kezdeni, ami a már említett egyjátékos mód.

Nem vagyok hős

Azért akármennyire sokan is szidják, tény: a Call of Duty-sorozat jó kis háborús sztorikat mesél el – vagy hát legalábbis MESÉLT el, amíg azok a srácok dolgoztak rajta, akik most a Respawnnál ügyködnek. Épp ezért is várták sokan a Titanfall 2 történetét, elvégre a pedigré adott volt, és lám, a fejlesztők nem okoztak csalódást. Isten hozott a távoli jövőben, ahol a galaxis peremvidékének főleg mezőgazdaságból élő kolóniái folyamatos háborút vívnak a területet fosztogató IMC (Interstellar Manufacturing Corporation) nevű megacég katonai gépezetével. A vállalat hogy, hogy nem, nem szeretné, ha az emberiség almatermesztéssel és a lemenő nap fényének bámulásával töltené a szuperfejlett technológia nyújtotta kényelmes éveket, sokkal jobban bejön nekik a folyamatos kizsákmányolás. Ez persze nem tetszik a helyieknek, így a háború már jó ideje állandó, és olyan, teljesen hétköznapi embereket őröl fel, mint Jack Cooper, a golyófogó… izé, gyalogos baka.


Gyalogos és nem pilóta – ez pedig fontos különbség, lévén a Titanfall világában utóbbiak amolyan félistenek. Nem elég, hogy egyedül képesek kiirtani egy fél hadsereget, de még a hatalmas, szupererős titán nevű harcigépeket is irányítani tudják. Persze nem lenne az a játék címe, ami, ha Jack már a kalandjai elején ne válna maga is pilótává: a sors úgy hozza, hogy kénytelen bepattanni egy magára maradt titán testébe. A BT névre keresztelt masina fejlett mesterséges intelligenciával lett felszerelve, Jackkel folytatott beszélgetései pedig kifejezetten szellemesre sikeredtek. Sőt interaktívra: játék közben gombnyomásra dönthetjük el, mit válaszoljon Jack BT-nek. Ez nem csak feldobja a küzdelemmel teli sztorit, hanem változatossá is teszi azt, elvégre egy újabb végigjátszáskor sem ugyanazt a dialógust halljuk.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 6.
    2016. 11. 15. 21:11
    "[...] katasztrofális körülmények között kellett hogy tető alá hozzá az óriásrobotos FPS-t [...]" - egy kis hiba, maga a cikk jó lett.
  • 5.
    2016. 11. 14. 21:01
    Titanfall - Attack on Titan! Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz! A source engine-hez képest és úgy egyáltalán a mai normákhoz képest igen pofás egy valami, jó nem gyönyörű, mint egy Witcher 3, de nem is kell annak lennie. Ez egy multis gyorsaságra alapuló shooter mindenek előtt, nem?
  • 4.
    2016. 11. 14. 15:29
    Szerintem teljessen jó a grafikája.
    Én speciel örülük neki hogy a 660M GTX-en simán viszi a cuccost.
    Szerintem igen is szép.
    A multi pályákról meg csak annyit, hogy ha ez nem elég változatos, akkor semmi.
    Szinte sosem lőttek le kétszer úgyanúgy ugyanott.
    Ilyenkkor folyamatosan nyomogatom a szóközt, hogy engedjen vissza, és törleszthessek.
    AMúgy meg szerintem az attrition a legjobb módja a TF2-nek. Többet is próbáltam már, de ez jön be a legjobban.
  • 3.
    2016. 11. 14. 14:17
    A kampányban nem lehet az IMC-vel lenni? Hát köszi, én nem kérek a politikai propagandából, nekem automatikusan kihagyós a játék.
  • 2.
    2016. 11. 14. 12:17
    Lehet, hogy bénácska a Source engine, de a gtx880m-en vajsimán fut. Szóval nincs mit szégyelnie.
  • 1.
    2016. 11. 14. 08:50
    Én sem értem, miért pont most dobták piacra, pedig mindenhonnan jót hallani a játékról. Úgy látszik, hogy az EA sem szereti a pénzt meg a visszatérő vásárlókat, ha egyből a Battlefield 1 és az új Call of Duty között jelentetik meg. Viszont a 15-16k-t továbbra sem éri meg szerintem.