Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The Unfinished Swan

  • Dátum | 2012.11.15 07:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK

Az Unfinished Swan különleges játék, amelynek különleges a története is: egy Ian Dallas nevű egyetemista kezdte fejleszteni a University of South California interaktív média programjának keretein belül, és eredetileg virtuális realitás sisakkal lehetett volna játszani. Dallas számára akkor már nem volt idegen a játékok világa, az egyetem előtt a Telltale Gamesnél Sam & Max epizódokat írt, de úgy érezte, íróként nincs minden eszköz a kezében ahhoz, hogy olyan alkotást hozzon létre, amit tényleg a magáénak mondhat, ezért iratkozott be az egyetemre, hogy a játékok készítésének technikai hátterét is elsajátítsa.

A készülőben lévő prototípust, amely akkor még WhiteSpace névre hallgatott 2008-ban mutatta be a Sense of Wonder Nighton, amely a Tokyo Game Show független fejlesztőknek tartott rendezvénye, és melynek célja, hogy olyan játékokat vonultasson fel, amelyek valami igazán újat, különlegeset hoznak. Ekkor figyelt fel rá a Sony, és vette szárnyai alá az alkotót. Dallas Giant Sparrow néven kétszemélyes csapatot hozott létre, amely a játék készítése során 12 fős társasággá nőtte ki magát, és beköltöztek a Sony Santa Monica Stúdióba, így született meg a PSN exkluzív játék, melyet PlayStation Move-val irányíthatunk.

Az Unfinished Swan történetének főhőse egy Monroe nevű árva kisfiú, akinek édesanyja rengeteg képet festett, de mind befejezetlen volt. Amikor meghalt, Monroe árvaházba került, és csak egy képet tarthatott meg, és ő anyukája kedvencét, a szintén befejezetlen hattyút választotta. Egy nap a kissrác arra ébredt, hogy a falra akasztott képről eltűnt a hattyú, és a szobájában megjelent egy ajtó, ami eddig nem volt ott. Monroe belépett az ajtón, és elindult a madár nyomában.

 


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 2.
    2012. 11. 18. 16:30
    Ez a játék a cikk alapján még jobb, mint amire számítottam! Kár, hogy ennyire mellőzik.
  • 1.
    2012. 11. 15. 12:40
    Nagyon jó játék, csak lehetne hosszabb, mondjuk 30-40 órás.