Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The Signal from Tölva - A titokzatos bolygó

  • Dátum | 2017.04.25 08:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK

A Big Robot független fejlesztőcsapat (ők felelnek a Sir You are Being Huntedért is) legújabb játéka egy nyitott világú sci-fi FPS, amelyben a lövöldözés mellett bőven akadnak felfedezős és stratégiai részek is. A címben szereplő Tölva egy különös bolygó, ahonnan titokzatos jeleket fogtak, és amely tele van ősi relikviákkal és rejtélyekkel, melyek felkutatása és megfejtése lesz a feladatunk. Az adatbrókerünktől kapott infókkal felszerelkezve tudatunkat leküldjük egy robot fémtestébe, amit aztán bármikor lecserélhetünk, ha szétlőtték, vagy ha gyorsan szeretnénk utazni a pálya adott pontjai között.

Ezeket a humanoid formájú robotokat, azaz inkább drónokat könnyű megkedvelni, nagyon karakteresek, régimódi polaroid fényképezőgépre emlékeztető fejük van és magukban dünnyögnek, miközben jönnek-mennek és teszik a dolgukat. Drónunkat fel is szerelhetjük sugárfegyverek, gépkarabélyok, és az örök kedvencek, a mesterlövész puskák közül válogatva. Ezekből egyszerre kettőt vihetünk magunkkal. Továbbá van még egy területre ható eszközünk (javító, pusztító, illetve ellenfeleket megzavaró típusok közül választhatunk), energiapajzsunk és védőruhánk is. Idővel arzenálunk minden darabját szépen felfejleszthetjük. Egyik fegyverünk helyett választhatunk egy úgynevezett parancs modult is, amelynek segítségével a barátságos drónok közül párat betoborozhatunk csapatunkba, akik aztán az oldalunkon harcolnak - sajnos legtöbbször túlzottan hősiesen, így hamar el is füstölnek szegények. Társaink egyébként már alapban is reagálnak arra, ha a közelükben lövöldözést hallanak, és ha bajban vagyunk, maguktól is a segítségünkre sietnek.


Az ellenfelek okosan harcolnak, ha szorult helyzetbe kerülnek, visszavonulót fújnak vagy erősítést hívnak. Ha túlerőben vannak, megkerülnek és összedolgozva, több oldalról támadnak. Akadnak persze esetek, amikor nincsenek a helyzet magaslatán - szó szerint, ugyanis tériszonyuk van, a magaslati pontokra nem tudnak felmászni. Tegyük hozzá, hogy megmászható helyből nincs igazán sok a játékban, akad néhány rámpa, egy-két kisebb-nagyobb szikla, és ezzel ki is merültek a vertikális kalandlehetőségek.

Saját, baráti robot frakciónkon kívül két ellenségesbe futhatunk bele a bolygón: az egyik a banditáké, akiket csak az anyagi javak érdekelnek, a másik fanatikusoké, akik egészen más, számunkra érthetetlen célból kutatnak a bolygón, amit szent helynek tartanak. Mindhárom frakció ellenséges a többivel szemben, és mindegyik külön életet él távollétünkben is: kutatnak, őrjáratoznak, harcolnak egymással, bázisokat és más stratégiailag fontos pontokat foglalnak el. Erre építve ügyesen ki is használhatjuk egymás ellen az ellenfeleket, így nem kell mindig nekünk elvégezni a piszkos munkát.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 3.
    2017. 04. 27. 17:24
    Véletlenül kétszer nyomtam rá, kár, hogy törölni nem lehet..
  • 2.
    2017. 04. 27. 17:24
    Sci-Fi rajongó vagyok és imádom a grafikáját, számomra tehát kötelező anyag! Egy kicsit elbizonytalanít a "startégia" szó, ugyanis azt utálom, mert szörnyen unom! Jobban szeretem, ha csak valós időben kalandozhatok, felfedezhetek egy érdekes világban. Szerencsére nagyrészt pont arról van itt szó, a stratégiát pedig majd igyekszem kihagyni lehetőség szerint.
  • 1.
    2017. 04. 26. 21:31
    Nalam dogunalomba fulladt igen hamar.