Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The Order 1886 - Megjelenés előtti próbakör

  • Dátum | 2014.12.17 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Semmi nem tudja úgy felvidítani a szomorkás téli hétfő délelőttöt, mint amikor a Sonytól megérkezik egy letöltőkód a The Order: 1886 előzetes verziójához. Fél órával később már vidáman futtattam a játékot a PS4-emen, és ugyan szomorúan tapasztaltam, hogy mindössze 30-40 percnyi játékidőt tartogat a kipróbálható fél pálya, de legalább végre élesben láthattam, milyen is lesz az anyag, amiről eddig csak felemásan sikerült prezentációkat kaptunk különböző videojátékos rendezvényeken.

Mivel a játék egyik legfontosabb ütőkártyája a grafikája, ezért úgy döntöttünk, hogy egy videoteszt keretében mutatjuk be tapasztalatainkat a The Order: 1886-tal. Mivel azonban az előzetes verzióról nem lehetett felvételt készíteni, a Sony által küldött hivatalos B-roll videót használtuk ugyanerről a pályáról.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 12.
    2015. 01. 19. 17:04
    Sziasztok ne haragudjatok de meg tudná valaki mondani hogy mi az a játék amit bevágnak a játék közbe ? kíváncsivá tett de sajnos nem találtam. A választ előre is köszönöm
  • 11.
    2014. 12. 18. 09:29
    Senkit sem az érdekel, hogy csőjáték-e vagy sem, hanem hogy milyen játékélményt kap cserébe.

    Az egyik csőjátékot a mai napig mesterműnek tartják (Last of us) és már két konzolgenerációt hódított meg, míg a másik hatalmas szabadságot igérő openworld játék meg az év bukása lett (Assassin's Creed: Unity).
  • 10.
    2014. 12. 17. 23:04
    És ezekért a csőjátékokért vesznek az emberek ps4et? Nagy exkluzívok, unchi 4 is csak grafikába lesz jobb max.
  • 9.
    2014. 12. 17. 17:13
    Hááát, itt azért van egy teljesen és jól megvalósított, a Gearshez mérhető fedezékshooter-rész a játékmenetben, szóval inkább shooter, mint a Beyond, csak sok QTE-szekvenciával, és sok átvezetővel. De linearitás és a teljesen bekorlátozott pálya stimmel.
  • 8.
    2014. 12. 17. 16:57
    Ha jól sejtem ez pont olyan lesz, mint a Beyond: Two Souls.
    Eszméletlen módon lekorlátozott játékmenet, szabadság, cserébe jó grafika.
    Ahogy a videóban is elhangzott, a játék sikere a sztori minőségén fog állni v bukni. Pont mint egy film esetében.
  • 7.
    2014. 12. 17. 16:44
    Ez nem 16:9, ez egy 16:9-es monitoron 21:9-ben futó játék. Van még 2 fekete csíkod úgy, hogy szélesvásznú monitoron tolod. Mint The Evil Within.
  • 6.
    2014. 12. 17. 15:58
    Mi ebbe a szuper/extra szélesvászon? Ez mormális 2.35.1, vagy 2.40:1. A 16:9 nem számít szélesvásznúnak. Akkor volt még mikor az elterjedt formátum a 4:3 volt. Nekem ezzel semmi bajom nincsen.
  • 5.
    2014. 12. 17. 12:40
    Simán elképzelhető, hogy más pályán kevesebb lesz a QTE vagy az insta-fail rész, de azt feltételezné az ember, hogy a Sony egy olyan pályarészt küld át nekünk (illetve a sajtónak), ami nagyjából reprezentálja az egész játékot... és ugye a korábbi bemutatókban (pl. az E3-asban) még ennél is rosszabb volt a helyzet, ott szinte alig kapta meg az irányítást a játékos.
  • 4.
    2014. 12. 17. 12:40
    Leesett az állam a graftól, aztán jöttek a szokásos trükkök: kötött haladás, zárt terek, QTE, szuper szélesvászon, trükkös kameraállások.


    libastuff: A demó 40 perces volt, ez csak a bemutatóvideóból vágta össze InGen. Gondolom azért nem lehetett videót készíteni, hogy esetleges glitchvideók ne kerüljenek fel a netre.
  • 3.
    2014. 12. 17. 12:35
    Extra szélesvászon nagyon gáz.
  • 2.
    2014. 12. 17. 12:09
    Valóban döbbenetes ahogy kinéz, még az animációk is hellyel-közzel nem akadnak meg, a mozivásznas hatás tényleg jó ötlet. Viszont 18 ezret elkérni egy ténylegében interaktív filmért. Ez minden csak nem játék, a QTE már az agyamra megy.
  • 1.
    2014. 12. 17. 10:16
    Én értem mire akarnak kilukadni ezzel a sok filmes elemmel, át is jön, de QTE-ktől már hülyét kapok...anno emlékszem a Resi 4ben láttam először, borzasztó módon élveztem, főleg hogy ott az átvezető videókban is alkalmazták, nem dőlhettél hátra és majszolhattál popcorn közben. Azóta boldog boldogtalan beleteszi játékaiba és már kezd a torkomon akadni!
    Csak hogy egy szemléltető példával éljek:
    Jedy Knight széria, külön move list volt a menüben, nem kis gyakorlás kellett egy néhány látványos mozdulat elsajátításához, volt amelyikhez vagy 5 gombot kellett nyomni egyszerre!
    Mára már nem kell erőlködni, QTE formájában megcsinálod különösebb probléma és erőlködés nélkül, de úgy vhogy nem érzed azt hogy "ez igen,apám,szépen csináltam!"
    És ez az egész játék ilyennek tűnik egyenlőre...van aminek ez jól áll mert nem a játékmenet a lényeg (pl Beyond).
    Szóval remélem akkor már legalább a történetre rágyúrnak hogy vmi vigyen előre. Meg addig remélem kijavítják ezt a bugot, hogy nem arra repül a golyó amerre áll a fegyver csöve, mert volt már egy Wanted játék