Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The Order: 1886 – London, Tesla, vérfarkasok

  • Dátum | 2015.02.24 12:01
  • Szerző | Magrathea
  • Csoport | JÁTÉK


Talán már nem is emlékeztek, olyan rég volt, de még a 2013-as E3-on került bejelentésre a PS4 exkluzív The Order: 1886, mely elsősorban elképesztő látványvilágával vett le minket a lábunkról. Aztán ahogy egyre többet mutattak meg belőle, sokakban felmerült, hogy ez csak egy technológiai demó lesz, a játékmenete a konkurens Xbox One képességeit demonstráló Ryse-hoz hasonlóan csak közepes lesz, és teleszórják QTE elemekkel. A két játékban a hasonlóságok nagyjából ki is merülnek ennyiben, vagyis mindkettőnek fantasztikus a grafikája és QTE-ben is bővelkednek. A The Order ugyanis műfaját tekintve TPS, nem akció-kalandjáték, mint a Crytek utóbb PC-re is megjelent alkotása. A megjelenés előtti sztorinak azonban itt még nincs vége, mivel néhány napja/hete kisebb vihar kerekedett a fórumokon és médiában annak kapcsán, hogy a játék túlzottan rövid egy teljes áras, AAA kategóriás címhez képest, amiben még multiplayer sincs.

Amikor megkaptam a játékot a Sonytól, tudtam, hogy nem lesz könnyű dolgom az értékelésével. Ezért aztán igyekszem sok szempontból megközelíteni a témát és leírni az összes benyomásomat, ami támadt vele kapcsolatban. Az első rögtön az volt, ahogy megkaptam. Jött a futár a Sonytól és egy fekete borítékot hozott, ami olyan volt, mint egy behívó a Kerekasztal Lovagjainak rendjébe. Kinyitottam és Nicola Tesla bőrkötésű naplóját találtam meg benne. Ha ez nem hozza meg a kedvét valakinek a játékhoz, akkor semmi. A napló tele van újságkivágásokkal, melyek furcsa gyilkosságokról számolnak be, továbbá Tesla röviden ír a játék főbb karaktereiről is, illetve fegyverekről, melyek fejlesztésében kulcsszerepe volt. A napló végén megtaláltam egy papírzsebben a játéklemezt, amit a könyv átböngészése után alig bírtam magam visszafogni, hogy azonnal be ne rakjak a PS4 meghajtóba.


A The Order 1886 egy alternatív Londonban játszódik, egy olyan világban, melyben az emberiséget félvér szörnyetegek fenyegetik. Ezeket a lényeket valószínűleg senkinek sem kell bemutatni, hisz az utóbbi években nagy divatja lett a fantasztikumnak: emberi alakban köztünk elrejtőzni képes vérfarkasokról van szó. De ne a rövidfarmeros jóképű indiánokra tessék itt gondolni, akik után döglenek a csajok. Ezek bizony igen ocsmányak átváltozva, és a legkevésbé sem kedvesek vagy barátságosak. A félvérek és emberek konfliktusának élharcosai Arthur kerekasztalának lovagjai, akik ebben a történetben biza megtalálták az élet vizét, amit itt „Blackwaternek” hívnak. A 6. században alapított rend lovagjai a „Blackwater” segítségével századokig képesek életben maradni, és egy aprót kortyolva az elixir befogadása után átlényegült vérüket tartalmazó fiolájukból a legsúlyosabb sebesülésekből is fel tudnak épülni. De még így sem lettek halhatatlanok, ezért kialakítottak egy rendszert, mely szerint öröklődnek a helyek a Kerekasztal körül. Az új lovag mindig felveszi az elhunyt nevét, így főszereplőnk, Grayson, Sir Galahadként vonult be a történelembe.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 15.
    2015. 02. 26. 18:51
    1x..töbször nem birtam...mert unalmas tehát semmivel nem rosszabb az order mint a másik 2. sőt talán még a mgs4-et is ide lehetne hozni mert az is inkább 1 film mint játék.De kojimának megjött az esze és az mgs5 hála égnek inkább játék mint film és még 100x jobb is lesz mint az mgs4 volt.
  • 14.
    2015. 02. 26. 13:55
    A borítékos kézhezvevős képet amikor megláttam, hirtelen leesett az állam, hogy valami ingame videórészlet, és most elérték a fotorealisztikus szintet, erre kiderült hogy valódi fotó és a játék továbbra is csak egy a sok közül
  • 13.
    2015. 02. 25. 20:37
    Ez de nagy volt...
  • 12.
    2015. 02. 25. 16:24
    gyigyo nem tudja miket beszél
    a beyondhoz volt szerencsém az konkrétan akkora játék, hogy a talaj megnyílt alattam és 3 lámpabúra szakadt a fejemre miközben néztem (nincs ps-em, youtube-n néztem végig a játékot) szóval hatalmas élmény
  • 11.
    2015. 02. 25. 13:23
    Csak az az érdekes hogy a játékmenet "fantáziátlan" és unalmas akkor pl a heavy rain meg a beyond two souls miért kapott több pontott azok a játékok csak szó szerint QTE-k ből álnak ráadásul teljesen unalmas fantáziátlan sztorival.
  • 10.
    2015. 02. 25. 10:36
    Megvan a battlefield 3 de egy percet nem játszottam vele multiban... (ingyé' vágta hozzám az origin). Sőt! Úgy általában nem szokásom multizni. Még MMOban is magányos farkasként kóborolok, és csak ha feltétlen muszáj állok össze bárkivel is.
  • 9.
    2015. 02. 24. 18:01
    Szép kis techdemó lett, CoD kampánnyi hosszal, klisékkel teli történettel. De sikerült elérniük az 1080p@60fps-t egy teljesen exkluzív, húzónak szánt címmel, ja mégse csak 30fps-sel megy a még megjelenés után 2 évvel is "nextgen"-nek becézett konzolon. Ja és a kifogás megint az, hogy a filmek 24 fps mellett mennek, így a 30 fps "cinematikus" élményt ad. A konzol játékosok fejébe biztos belepréselnek egy szerverparkot a kasszánál post processing céljából. A pontozással meg nincs semmi baj, a Crysis sem kapott többet.

    Én csak az SP módért játszottam ki a legutóbbi néhány tucat CoD epizódot. az MW (1!) óta nem is multiztam vele.
  • 8.
    2015. 02. 24. 17:05
    A végén jött a csattanó, a pontozás kőkemény lett. Nem baj, mivel mindenki megerősítette, hogy ez csak a grafikáról szól, majd megnézem a végigjátszást
  • 7.
    FaL
    2015. 02. 24. 16:31
    Egyébként nem is értem miért nem vezették már be, hogy a játékokat árulják (digitálisan) külön single résszel és külön multi résszel, illetve egyben teljes játékként is, értelemszerűen arányos árszabással. Szerintem még bevétel szempontjából is jobb lenne, mivel esetleg olyan is megvenné a játék egyik felét, aki a teljesre nem adna pénzt. Én tuti megvettem volna a Max Payne 3-at meg pl. a Dying Light-ot csak singleként. Egyben már kevésbé.
  • 6.
    2015. 02. 24. 15:45
    Megvan a Ryse Sony-s verziója.
  • 5.
    2015. 02. 24. 14:50
    Miért kéne csak a single részét nézni a játéknak, ha a multi ugyanúgy szerves részét képezi a játéknak, sőt, a két említett címnél az teszi ki a fő részét a játéknak? ....
  • 4.
    2015. 02. 24. 14:21
    Na én aztán nem vagyok sem CoD, sem BF fan (Unrealnél maradok), de legalább azoknak van multija amibe több száz, akár több óra játékidőt is bele lehet ölni... Ugyanennyi pénzért (konzolos árakról beszélek).
  • 3.
    2015. 02. 24. 14:13
    Ha a többség nem játszik SP-t CoD-ban BF-ben, miért sír mindenki azért, hogy rövid? Akkor most hogy is van ez?

    A játék rövidségével ezt elszúrták. De a nevük ezennel minőséget képvisel, következő produktumuk minimum ígéretes lesz.
  • 2.
    2015. 02. 24. 13:50
    Az azért más. Ez (elvileg) epic single player kampányt biztosítana, azok a játékok meg a kőkeményen multiplayere fókuszálnak, és a single csak úgy dísznek van bennük, az emberek többsége soha nem is játszik vele
  • 1.
    2015. 02. 24. 12:53
    Tehát akkor röviden tömören: Mégis csak egy techdemo lett.

    Végig az volt a feelingem mintha a Crysis 2 vagy 3 tesztjét olvasnám. Technikailag pontosan ugyanezekkel a tulajdonságokkal rendelkezik az is.