Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The Incredible Adventures of Van Helsing II

  • Dátum | 2014.05.29 08:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK

Tavaly jelent a magyar Neocore Games csapat Incredible Adventures of Van Helsing című alkotása, amely igazi gyöngyszemnek számított az izometrikus nézetű akció-RPG kategóriában. A játék gyönyörű grafikájával, humoros szövegeivel, érdekes szereplőivel, popkultúrás poénjaival és rendkívül élvezetes, pörgős játékmenetével sokak szívét meghódította a világon. Az első résszel az alkotók minden téren magasra tették a mércét, ezért már alig vártam, hogy a trilógia második részében visszatérhessek Borgoviába és folytatódjon a szörnyvadász Van Helsing és társa, a csípős nyelvű kísértet, Lady Katarina kalandjai.

Főhőseinkben nem kellet csalódnom, továbbra is ugyanúgy évődtek, csipkelődtek, ahogy eddig, de ezúttal a popkultúrás poénok már túltengésben voltak a helyzetkomikumból és a világ jellegzetességeiből adódóakkal szemben. Borgovia mitológiájának talaja van olyan gazdag, hogy saját poénok teremjenek belőle, szívesebben látnék ilyeneket, mint a sokadik sikerfilmes easter egget - mindenesetre időnként így is jól szórakoztam rajtuk.

Az új küldetések egy részét viszont már kevésbé találtam szórakoztatónak, pl. a játék elején a Viadukt elágazás pályát háromszor is meg kellett védeni a hullámokban támadó ellenfelektől, ami a tower defense részbe tökéletesen beleillett volna, de a fő részben már kevésbé volt izgalmas. Ugyanezt a nem túl érdekes pályát ráadásul rengetegszer be kell járnunk, ha teljesíteni akarunk minden fő- és mellékküldetést. Ha kihagyjuk a mellékküldiket, akkor az elsőnél jóval rövidebb játékot kapunk: a második rész ezekkel és a minijátékokkal együtt teszi ki azt a kb. 15 órát, ami az első játékideje volt.

A túlnyomórészt ipari jellegű steampunkos részek után a főhőshöz hasonlóan már nagyon vártam, hogy végre kijussak a vadonba egy kis friss fantasy-s levegőt szívni, és nem kellett csalódnom. Különösen tetszett a Viharfelhő hegység és az Óriáserdő, amelynek hangulata és küldetései visszahozták az első részből megismert igazi Van Helsinges atmoszférát. Nem örültem azonban, amikor a vége felé egyszer ismét a Viadukt elágazásnál találtam magam. Miért, ó miért?


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 9.
    2014. 05. 30. 19:15
    Nem igazán értem hogy jön ez a játék a diablo 3 hoz? Ezt egy maréknyi magyar hegesztgeti és 15 euroért árulja. Alap hangon visított a játékról, hogy indie kategória és Steamen ez is a besorolása. Ahhoz képest véleményem szerint nagyon hangulatos cím lett. Diablo 3 is nagyon hangulatos játék, amit komoly szakemberek raktak össze egy komoly csapatban. Összehasonlítani ez a két címet, de most komolyan? Érveket vársz erre? most mit mondjunk.... ok szakadjanak meg, mert indie fejlesztők nem képesek hozni a Blizz szintet 8 óra volt nekem ez a rész amúgy és nálam szerencsére nem jött elő semmi bug. Kellemes volt számomra, az indie címek között a legjobb amivel találkoztam.
  • 8.
    2014. 05. 30. 19:02
    Doom is csak egy Wolfenstein 3D klón
  • 7.
    2014. 05. 29. 17:52
    Minden FPS Doom klón.
    Minden videójáték Pong klón.
  • 6.
    2014. 05. 29. 16:39
    Szerintem úgy értette, hogy ez a "Diablozás" olyan mint mikor a WatchDogs-ot GTA-zzak vagy akármelyik FPSnél felhozzák a CoD-t vagy a CS-t. Lehet összehasonlítani, és gyakran van hogy egymás babéraira is törnek, de ha az utóbbi valóban az említett játék nyomdokait követné és nem sajátot, akkor bukás lenne és nem siker.

    Hogy maradjunk a hack&slash-nél, a PoE se véletlenül lett sikeres a maga nemében, Diablo2 feelingje volt de mégis ha skill vagy akár csak a "pénzrendszer"-ére nézünk, bizony látjuk hogy teljesen más a két világ.
  • 5.
    2014. 05. 29. 16:25
    Ejnye, ezt elfelejtettem: Nem rémlett még fel, hogy azért unod, mert sokszor hallottad?
  • 4.
    2014. 05. 29. 16:12
    Az a te saját problémád, hogy mit unsz és tényleg aranyos vagy, mert megosztottad velünk, de ettől még igaz a dolog. Ne parázz, holnap péntek.
    De ha érved is van, hogy miért nem diablós az első rész, szívesen elolvasom. Mert ugye az van, hogy én leírtam sok karakterben, miért nem tetszik, te pedig nem.
  • 3.
    2014. 05. 29. 13:46
    Én megvettem, megérte. Remekül szórakozok vele, még a bugok ellenére is. Ha jön rá egy nagyobb patch, majd elkezdek vele multizni.

    KatonaKM: Ezt a "Diablo 3 akar lenni" szöveget meg felejtsük már el végre, mert baromi unalmas.
  • 2.
    2014. 05. 29. 10:33
    Nálam 10 percet ért meg, pedig a jól sikerült első rész után vártam a folytatást. Én a demó verziót (haha) néztem meg - pont azért, hogy ha rossz, akkor hozomra ne fizessek mindenféle szemétért - és az alábbiak nem tetszenek:
    - 21 giga a mérete? Normális? Azért annyira nem szép! Ha ezt is végig lehet játszani néhány óra alatt, akkor gyorsabban kivégzem, mint a letöltési idő.
    - Miért 30. szintű karakterrel lehet csak kezdeni? Mert észleli, hogy már játszottam az elsővel, azért nem enged kezdőként indulni?
    - Az első lépések után egy oszlop beletakart a teljes képbe, álldogálós helyen. Annyira nem mentem bele, hogy lehet-e forgatni a képet, de már a Diablo I. tudta, hogy ha takarás van, akkor áttetszővé teszi a takaró tárgyat.
    - És amit már az első rész bemutatójánál is kifogásoltam, hogy Diablo hármabb akart lenni a Diablo III-nál, azaz hullámokban indokolatlanul sok támadó érkezik, a sok csili-vili fényhatás miatt nehéz is átlátni, mi történik a képernyőn Pedig kevesebb, de erősebb és trükkösebb ellenfél nagyobb kihívást jelent és nem egyből valami ízléstelen műanyag popegyüttes feeling ugrik be az összképről.
    - Tetszett a sok NPC az elsőben, remélem itt is hasonló számú küldetésadó szereplő van.

    Szóval, az látom (és a cikk által megerősítve), hogy reklámplakátokon lehetne harsogni: 100%-al több látvány, textúra, miegymás! Közben pedig csak rányomtak vagy 10 gigabájtot és ennyi. Sajnálom, tényleg, mert a lehetőség adott volt fejleszteni is, nemcsak ismételni.

    És még bugos is, na tessék.
  • 1.
    2014. 05. 29. 09:50
    Üdv!
    A teszt jó, kb a lényeg tényleg benne van :], viszont a legfontosabb, amit tényleg te is írtál, aki nem akar csalódni az várjon kicsit , amíg a bugok javítva nem lesznek :].
    Prebéta alatt is sok bug volt , amik még mindig nincsenek javítva .. :] , de javukra legyen mondva dolgoznak amin tudnak.