Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

The First Templar - A Szent Grál nyomában


Nemes lovagok sanyargatják Európa büszke népét, barátok válnak ellenséggé, gyilkos szövetségek születnek. A keresztes hadjárat országokat emel fel, s nemzeteket taszít az összeomlás szélére, a sötétség és a kulturális hanyatlás évezrede ez, az emberiség legkegyetlenebb időszaka. A megannyi misztikum és megmagyarázhatatlan titok közül az egyik legnagyobb rejtély a templomos lovagrendet övezi: a szervezet a béke nevében alakult, ám céljuk sokszor túlmutatott az ártatlanok védelmén, eszközeik vitatottak voltak, a hatalomvágy és a korrupció a soraikba is beférkőzött. Celian d'Arestide viszont egyike azon lovagoknak, kik tiszta szívből hisznek a templomos rend alapeszméiben. A dél-francia származású tiszt sok szörnyű dolgot látott már életében, az inkvizíció százakat küldött máglyára, az ő jó hite rendíthetetlen.

Sötét idők ezek
Sötét idők ezek

Celian annak áldozta életét, hogy megtalálja a Szent Grált, mikor azonban a nyomára akadt, s miatta elhagyta otthonát, Montsegur várát, minden, amit a templomos rendről korábban gondolt és tudott, megváltozott. Legjobb barátja, Roland oldalán hatalmas összeesküvést leplezett le, ennyi vér és kioltott élet után már nem várhatnak feloldozást, s messze még a vég, visszafordulni nem lehet. A The First Templar nagy kalandra szólít minket, fel kell kutassuk a kelyhet, melyből a legenda szerint Jézus ivott az utolsó vacsorán, s melybe a keresztre feszítés éjjelén a sebből kifoly. A kalandok elején hűséges társunk, Roland lesz mellettünk, kit Ciprus szépséges hercegnője, kelet és nyugat szülöttje, Marie d'Ibelin vált.

Vár a csatatér
Vár a csatatér

A The First Templar egy akciójáték, mely nyomokban RPG elemeket is tartalmaz. Stílusa a popularitás jegyében egyszerű és könnyen tanulható, a játékmenet lineáris, a játéktér behatárolt, de tágas. A harcrendszer nem rejt különösebb bonyodalmakat, nyolc irányba fordulhatunk, egy gomb szolgál a támadásra, egy pedig a védekezésre, minden más pedig már csak rátermettségünkön, ügyességünkön múlik. A játéknak ez okozza a legnagyobb hibáját is, túl egyszerű. Egyedül talán a karakterfejlődés az, mely némi egyéniséget visz bele, a harcok során szerzett tapasztalatpontokat tudásra költhetjük el, képességeink egymásra épülnek, ahogyan haladunk előre, hősünk úgy lesz egyre erősebb, komolyabb harcos. A játék során mindegyik karaktert külön kell fejlesztenünk, ha valamelyik gyenge, akkor az ránk is veszélyt hoz.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 7.
    2011. 05. 29. 12:48
    pedig a szinkron jó nemis BÉNA!!!
  • 6.
    2011. 05. 29. 12:47
    sztem ez 1 kurva jó játék attól függetlenül hogy szar a technologiája!
  • 5.
    2011. 05. 13. 20:34
    Nekem bejött, csak ajánlani tudom, főleg ha ketten vagytok, splitscreenen nagy móka. Keveslem a 67%-ot, de ugye kinek a pap, kinek a papné
  • 4.
    2011. 05. 13. 20:06
    Időhúzásnak pont jól jött és bizonyos részeken jól szórakoztam! A teszttel pedig ismét csak egyetérteni tudok.
  • 3.
    2011. 05. 12. 22:40
    Én örülök, pl. hogy nem világíz az ember, mint egy 10000W-os reflektor... utálom amikor csillognak az emberek a fényben, mintha műanyagból lennének... inkább legyen ilyen, mondjuk azért kidolgozott az lehetne
  • 2.
    BiP
    2011. 05. 12. 19:18
    Nekem pl. a Knights of the Temple ugrott be róla először, nem az Oblivion.
  • 1.
    2011. 05. 12. 15:28
    Korrektül meg lett írva a cikk, én spec. mindennel egyetértek..
    Végre valaki aki, nem az oblivionhoz hasonlította.. egyszerű hack'n'slash mint a dmc vagy a legutóbbi prince of persia.. a kosztümök sem változtatnak semmit a karakter statisztikáin vagy képességein.. max. jobban, tűrhetőbben néz ki és ennyi.

    Mindent összevetve mocskosul sz@r lett.. de a legnagyobb vicc az, hogy mégis szerethető (Az 1. erdős pálya és az aláfestő zene pl. rohadtul hangulatos volt..)