Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

TERA Online béta tapasztalatok

  • Dátum | 2012.04.17 08:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK

Előző hétvégén zajlott a TERA MMO ötödik, és egyben utolsó zárt bétája. Maga a játék, amely Koreában már lassan másfél éve megy május 3-án debütál Európában, 1-én az USA-ban. A kliens egyelőre angol, német és francia nyelveken működik, de már készül a japán verzió is. A lokalizált verziók nem szolgai fordítások, figyelembe veszik a kulturális különbségeket is, így nem fogunk kimondhatatlan nevű szörnyekkel, vagy érthetetlen utalásokkal találkozni (japánban pl. tabunak számít a kannibál szó, így az ottani verzióba ez nem kerülhetett bele), és a keleti MMO-kban szokásos grindeléssel sem kell szembesülnünk.

Nézzük magát a játékot. Regisztráció után rögtön belefutottunk egy biztonsági ellenőrzésbe, a játék megjegyzi, milyen hardverről jelentkezünk be, és ha később más gépről próbálkozunk, erről emailben értesít, és azt is jóvá kell hagyjuk – ez igen dicséretes, hiszen minket véd az account lopások ellen.

Indulás után rövid bevezető filmecskéből ismerhetjük meg a világ keletkezésének történetét: két titán egymásba szeretett és megunván a csatározást (a titánok minden mitológiában csatáznak, ez része a munkaköri leírásuknak) elhatározták, hogy teremtenek egy békésebb világot, és meg is álmodták azt - persze sejthetjük, hogy mégsem lesz ez olyan békés, és tuti nekünk kell majd megmentenünk, de nem gond, hiszen ez meg a mi munkaköri leírásunkban szerepel. Eddig semmi extra, szerény, de művészi 2D grafika (talán még nem a végleges), helyette nézzétek meg ezt:

Irány a szerverválasztó (szokás szerint PVE és PVP a választék) majd a karakterkreáló képernyő, amelyen pofás 3D-s háttér előtt pegazusok röpködnek, már itt látható, hogy egy nagy tündérmesébe csöppenünk. Hét faj közül választhatunk, ezek között van három überszexi, két annyira aranyos, hogy az már fáj, és két brutálmetál azoknak, akik szeretnék megőrizni annak látszatát, hogy nem buknak az előző öt valamelyikére.
A játszható fajok
A játszható fajok

A karakterek arca sokféleképp alakítható, de ha nem akarunk plasztikai sebészeti katasztrófát alkotni (Mr. Bean feje egy bombanő testén), jobban járunk, ha az előre elkészített alapokból kiindulva, finoman bánunk a csúszkákkal. A testalkat nem változtatható, de az már ugye eleve tökéletesre lett tervezve, és ezt csak még jobban kihangsúlyozzák a ruhák. A grafika csak azért nem nevezhető szexistának, mert a hölgyek dús idomai elöl hátul épp ugyanúgy kilógnak, mint a férfi karakterek kockahasa, bicepsze vagy borotvált mellkasa (kinek mi jön be). Ha helyreraktuk kigúvadó szemeinket, vagy magunkhoz tértünk a röhögőgörcstől, kinek-kinek ízlése szerint, azt azért megállapíthatjuk, hogy túlzások és populáris méretek ide vagy oda, az egész nagyon jól néz ki.
Az ő méretei még arányosak, csak a játékban fut érdekes Kámaszútrás pózban
Az ő méretei még arányosak, csak a játékban fut érdekes Kámaszútrás pózban

 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 14.
    2012. 04. 22. 15:23
    Most játszottam 1-2 órát bétán,a kép nagyon szépre sikeredett,de az irányítás nagyon fura, konzolos irányítás az egész( még fel is ajánlja a játék kezdetekor).
    Van egy célkereszt a fejed fölött, ami az isten tudja mire jó.Ha alapból 2nd person-nézetben lenne azt mondanám, hogy eltalálták, de így 3rd personban inkább csak frusztráló...egy misét megér, talán ha lesz tört, akkor összefutunk.
  • 13.
    2012. 04. 19. 20:22
    Ha már nem lesz a hétvégén GW2 béta, akkor majd toljuk ezt, megnézzük, bár sok (semmi) esélyt nem adok neki:
    1. havidíj
    2. pedofil manga
    3. 1+2
  • 12.
    2012. 04. 19. 15:05
    @Horus
    Ezzel nem értek egyet, mivel egy sz*r mmoban is tudsz többszázórákat grindelni, arról nem is beszélve hogy ebben a műfajban én száz-ezer órákkal számolnék.
  • 11.
    2012. 04. 18. 15:22
    Legjobb anyag! Emberek lejönnek miatta a drogról
    Ha van egy játék, ahol (50-80) óra játék után is élvezed a harcot (máshol grindelés) ott valami Monster Hunter feeling van.

    Ha gyűlölöd a Monster Huntert (PSP), akkor nem irtam semmit, ha nem akkor try this.
  • 10.
    2012. 04. 17. 23:25
    zárt bétában nyomtam eddig kicsit
    sokkal szebb mint eddig bármelyik/ rift közelített hozzá vagy jobb volt tököm se tudja
    hát a pedo-tini szép vagyok és táncikálok karik elriasztanának meg a hörcsög medvék is

    összességében jó, jobb mint az előző mmo-im
    és tetszik végre hogy valahol már low levelen is kell mozogni nem csak az állok egyhelyben
    nyomom az 1-2-3-t
    uff
  • 9.
    2012. 04. 17. 23:10
    Nem rossz, de inkabb Guild Wars 2.
  • 8.
    2012. 04. 17. 19:02
    Skyrim-ben is stat-ba mentek a nyúlölések, legyen itt meg rozsomák-vadászat
  • 7.
    2012. 04. 17. 18:21
    új archivement
  • 6.
    2012. 04. 17. 18:19
    Egyet értek, hol van az megírva, hogy az a tangás karakter összehasonlítható egy páncélos brutális belező gyilkossal, habár ez is egy eszetlen püfölős játéknak néz ki, semmi érdekes nincsen benne, ha nekimennék egy olyan macinak és kionthatnám a belét az már érdekes volna vagy lekaszabolnám a bugyikat, de az így csak 18 éven aluliaknak ajánlott játék marad mindig is.
  • 5.
    2012. 04. 17. 16:15
    Tényleg ocsmány egyébként, hogy az npc-k siófoki k****nak vannak öltözve, annyira melegük van.
  • 4.
    2012. 04. 17. 16:14
    @Skorbut
    Mert ez a célsoport és mert ilyen a hősi harcos ideálja.(kivéve talán a páncél-férfitoppot az óriáshörcsögöket és az undorító gnómfigurákat.
  • 3.
    2012. 04. 17. 15:40
    Engem az Elin-Popori kombó riaszt el csupán... Miért kell minden keleti stílusú MMO-ban a serdülő tinikölykök illetve a pedomacik kedvére tenni???
  • 2.
    2012. 04. 17. 12:32
    Vártam már, hogy mikor jön ki az első értelmes Unreal 3 motorral hajtott MMO.

    Nekem ugyan sajnos nincs időm játszani, de jó volna látni végre, hogy Blizzard egy kicsit elgondolkodna azon, hogy kifizetődő volt-e éveken keresztül fejős tehénnek nézni az embereket. Már rég írniuk vagy licenszelni kellett volna nekik egy motort, és újraírni a játékot. Ha WoW életidejének a felénél elkezdtek volna kikacsintgatni, már rég kész lenne egy Unigine alapú motor, nagyságrendekkel jobb AI-val, és automatikusan kész lenne az OSX (és talán linux) port is, amit szerencsére Blizzard nem hanyagol el.
  • 1.
    2012. 04. 17. 08:40
    A hétvégén Mondocon-on ki lehetett próbálni, nagyon brutál jó volt a játék, eszméletlenül bejött, gondolkodom rajta hogy megveszem majd és játszok vele csak nem akarom otthagyni a jó kis klánunkat L2 shilen-en