Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Stories – The Path of Destinies – A következmények hőse

  • Dátum | 2016.04.22 08:01
  • Szerző | villanyi.gergo
  • Csoport | JÁTÉK

A hatalomra kerülése utáni években a Béka császár nagylelkűségéről volt híres, még egyetemeket is épített, népe pedig szerette az igazságos és bölcs uralkodót. Aztán történt valami, valami sötét, és rettenetes. Tömegsírok, felgyújtott városok jelezték a változást, csatahajók és fegyveres holló katonák lepték el a világot. Egyre többen vesztek oda az öldöklésben, vagy kényszerültek arra, hogy elmeneküljenek otthonukból. A lázadók gyengék voltak, erőiket egyre jobban felmorzsolta a szüntelen csatározás. Kellett valami, ami képes megfordítani a történet menetét. Vagy valaki.


A Stories - The Path of Destinies főszereplője Reynaldo, a ravasz róka (tényleg róka, és elég ravasz is!), aki ígéretet tett arra, hogy a csempész (liberálisabb felfogású anyagmozgatás) karrierjét szögre akasztva békében és nyugalomban tölti maradék éveit. De ez veszettül unalmas dolog. Meg persze ki gondolta volna, hogy az az ostoba kölyök ellopja azt a könyvet. És persze a lázadókhoz rohanna vele, ezerféle bajba keverve önmagát is. Azt pedig pláne, aki ígéretet tett arra, hogy megmenti és vigyáz rá (az ígéretekkel csak a baj van). De, legalább nem unatkozik az ember, vagyis a róka a… rókaember, szóval a főszereplő. És a bonyodalmak itt még el sem kezdődtek igazából! Van itt minden, sötét múlt (kalózok voltunk, vagy mifene), kémek (a teremunka mégis ránk marad), lázadók (titkos főhadiszállással), szuperfegyver (annyira nem halál, és egyáltalán nem csillag), ármány, hősies kiszabadítás (igazából félig már kiszabadult…), bonyolult szerelmi szál (ugye mondtam, hogy odáig van értem?), és ezek kibogozása nem kis feladat.


A több szálon futó cselekmény helyett egy szálat követünk, de ezt mi választjuk meg. Vagyis a pálya végi és küldetés közbeni döntések szerint folytatódik a története hősünknek, és a korábbi választások a kimenetel tekintetében is hatással vannak az egészre. Szabadítsunk ki egy barátot, vagy keressük meg egy ősi ereklye egyik darabját? Adjuk át foglyunkat a vallatásért felelős kínmestereknek, vagy sem? Kövessünk egy bonyolult, de rettentően furának tűnő tervet, vagy egyszerűen rontsunk be a várba kardunkat lóbálva? Rengeteg kérdés vár minket, és idővel lesz, amit, vagy akit kikerülünk. Kiderült egy korábbi próbálkozásunk során ugyanis, hogy az az illető el fog árulni minket. Vagy rossz úton haladtunk, félrevezetés, rosszindulatú pletyka áldozatai lettünk. Esetleg csapda volt az egész!

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 1.
    2016. 04. 22. 10:19
    Nekem a nyolcadik végigjátszásra jött ki a "good ending". Egy végig játszás 30-50 perc.

    Sajnos nagyon unalmas a játék. Van 3-4 féle ellenfél (hollók, egyszemű őrszemek, varázsló hollók), 4 féle kardunk (mindegyik 2 lépcsőben fejleszthető), és jópár képességünk amit lehet fejleszteni.

    Pályákból 5 félére emlékszem, de sajnos nagyon egyhangúak, és rövidek.

    Számomra ez egy nagyon nagy csalódás. Nagyon vártam. Az előzetesek alapján egy cell shaded, mese diablo-nak gondoltam.

    Nálam 4/10 pont. Megvételre senkinek nem tudom ajánlani, max majd bundle csomagban 1 euróért. Többet nem ér. Kár érte.