Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Square Enix konferencia összefoglaló

  • Dátum | 2015.06.17 17:01
  • Szerző | Svindler
  • Csoport | JÁTÉK

Az idei E3-on brutálisan erős a felhozatal, mindenki kitett magáért, és konferenciát is jóval többen tartottak, mint bármikor az utóbbi években. A Square Enix is visszatért a színpadra sok év kihagyás után, mert úgy gondolták egyszerűen túl sok bejelentenivalójuk van.

Az élő showt Phil Rogers nyitotta meg, a Square Enix nyugati részlegének vezérigazgatója, aki a szokásos szívhez szóló bevezető után (sokat dolgozunk értetek, nyitottak vagyunk, stb.) nem szórakozott sokat, egyből a színpadra hívta Roland Lesterlint a Just Cause 3 rendezőjét. Várható volt, hogy ezzel a címmel fognak kezdeni, mert a puskaporuk egy részét már ellőtték mások konferenciáin (Tomb Raider az MS-nél, Final Fantasy-k a Sonynál).


Kaptunk egy sztori trailert és egy elég részletes in-game bemutatót. Történet frontján nem kell sokra számítani, jön a szokásos „a diktátor sanyargatja a népet, de mi majd helyre teszünk mindent yóóól” körítés. Viszont a gameplay tényleg fejlődött, nagyon szórakoztatónak tűnik a Just Cause 3: röpködhetünk wingsuittal, rengeteg féle járművet használhatunk és szintet lépett a szigonyunk is, összeköthetünk már vele különböző dolgokat is (a videóban nagyon jó példák vannak erre). Mivel a második résszel máig sokan játszanak, ezért a harmadik támogatását sokkal hosszabb időtávra tervezik. A Just Cause 3 december 1-én kerül a boltok polcaira PC, PS4 és Xbox One platformokra.

A látványos bemutató után Saito Yosuke lépett a színpadra, aki egy új Square játék felett bábáskodik, és ezt szerette volna most bemutatni. Nagy örömünkre a NieR tér majd vissza egy új résszel, aminek anno elég vegyes volt a fogadtatása, de akik szerették, azok nagyon. A teaser alapján elég jó csapatot sikerült összeszedniük a munkára, és a PlatinumGames fejleszti majd a játékot. Az egyelőre végleges névvel még nem rendelkező NieR epizód PS4-re érkezik majd. Bár a csapat több tagját is felhozták a színpadra, sajnos sokat nem tudtunk meg. Viszont kaptunk egy ígéretet, hogy ősszel már több mondanivalójuk lesz, úgyhogy talán a Tokyo Game Shown már láthatunk egy prototípust.


A NieR után a kötelező Tomb Raider rész következett, ami egy trailerrel nyitott (túl sok új jelenet nincs benne), majd felbukkant Brian Horton a Crystal Dynamicstól, aki rendezőként dolgozik a játékon. Hozott nekünk egy érdekes „hogyan készült” videót, ami főleg Larára koncentrált. Nagyon sokat fejlődik az animációja, jól láthatóak lesznek az érzelmei, és a kinézetére is hatással lesz a környezete (például ha havazik, az szép lassan meglátszik a ruháján és a haján is). A játék november 10-én érkezik majd, Xbox One-ra.


Még egy kicsit a témánál maradva, de platformot váltva megérkezett Patrick Naud, a Square Enix Montréal vezetője. Szegény srácokat befogták mobilos app fejlesztésre, ők készítik el a nagyobb franchise-ok kis okos készülékekre tervezett variánsait. A legfontosabb cím, amiből ízelítőt is kaptunk, az a Lara Croft Go. Ez olyan, mint a PC-s/konzolos Lara Croft sorozat, csak kicsit lebutítva, de elég pofásan néz ki.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2015. 06. 18. 13:03
    Szerintem nem kell mindenbe multi.
  • 3.
    2015. 06. 18. 13:00
    Nem lennék mobil játék fejlesztő az tuti.
    Nagyon szar lehet, hogy kb a játék összes aspektusát korlátozzák a platform szűkös lehetőségei.
  • 2.
    2015. 06. 18. 08:31
    Csak abban reménykedek, hogy végre valami értelmes multit dobnak a Tomb Raider alá. Az előző részben a Story jó volt, de a multiplayer szerintem hihetetlenül lehúzta a színvonalat.

    Ott volt az egész sziget, simán csinálhattak volan egyfajta open-world multit, személyre szabható karakterekkel, ahol a túlélésről szólhatott volna a játék. Nem állítom, hogy pofon egyszerű lett volna azt összerakni, főleg úgy, hogy szórakoztató is legyen, de sokkal érdekesebb lett volna szerintem. Vadászat, menedék keresése/építése a vihar elől, küzdelem egymással és a vadállatokkal, stb.

  • 1.
    2015. 06. 18. 05:10
    Ha valaki engem kérdezne, az egyetlen említésre méltó jrpg a Nier volt előző generáción, meg talán még a Lost Odyssey.