Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Sniper Elite 4 - Trendvadász

  • Dátum | 2017.02.24 07:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

Régi vesszőparipám, amennyire örvendetes az, hogy sosem volt ennyire könnyű befutnia egy indie-csapatnak éppen annyira problémás, hogy a játékipar túlságosan gyorsan növekszik. Ennek áldatlan következményeként pedig az réteg, amelyik kihívást, nem pedig instant sikerélményt keresni ül le a monitor, vagy a tévé elé, és éveken, sőt, évtizedeken keresztül eltartotta a fejlesztőket, egyre marginálisabb szerephez jut a kattintgatós címeken szocializálódott alkalmi kocajátékosok miatt. Szinte mindenhol tetten érhető az új, széles célközönség képességeihez igazodó lebutítás, egyszerűsítés, és áramvonalasítás, illetve a kihívás mesterséges pótszerekkel, például részletes, de igazi mélység nélküli karakteralkotással, felszínes RPG-elemekkel, érdemi hatás nélküli ál-döntésekkel, illetve hasonló hitvány megoldásokkal való helyettesítése. Beszédes, és egyben aggasztó, hogy 2015 májusában Richard Hilleman, az EA egyik vezető kreatívja amellett kardoskodott, hogy a kiadó játékai túl bonyolultak, mert egy átlagos felhasználó akár két órát is eltölt azzal, hogy belejöjjön azok irányításba, tehát könnyíteni kell rajtuk.


Természetesen akadnak kifejezetten izzasztó címek is, de jellemző, hogy ezek manapság inkább kivételnek számítanak és a sajtó olyan stílusban számol be róluk, mint egy, a kihalás szélén lévő, egzotikus és a külvilággal ritkán érintkező népcsoport tagjainak véres verítékkel felvett mindennapjait bemutató felvétel-ritkaságról. Régebben, ha valaki leült egy szerepjáték elé, elfogadta, hogy átgondoltan kell fejlesztenie a karakterét, vagy éppen karaktereit, mivel benne volt a pakliban, hogy ostobán elosztott pontokkal nem tud továbbjutni egy megadott ponton. A platformereknél elengedhetetlen volt az ugrások kicentizése, ha pedig valaki azzal jött volna egy FPS-nél vagy TPS-nél, hogy a pörgősebb játékmenet érdekében töltődjön vissza az életerő, az illetőt alighanem sokáig heccelték volna abszurd felvetése miatt.

A megannyi játékot magával sodró hullám a 2005-ben útjára indult Sniper Elite szériát is elérte és emiatt lehetetlen nem észrevenni a különbséget a 2014 nyarán napvilágot látó harmadik és az idén februárban debütált negyedik rész között.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2017. 03. 12. 13:17
    Sosem értettem, ha te nem akarsz rambó módjára rohangálni akkor ne tedd, majd más megteszi helyetted, de azért le (lejjebb) húzni a játékot? Használd a távcsövest, és mesterlövészkedj, lopakodj, nem vagy rákényszerítve hogy fuss előrre "rush b cyka blyat" kiáltással. Ez inkább csak plusz opció. Ezt úgy írom hogy én is a lopakodást preferálom.
  • 3.
    2017. 03. 12. 01:03
    hogyan is teszteltétek ti ez pc -én amikor még ki se jött:.
  • 2.
    2017. 02. 28. 14:36
    Ez a legjobb a sorozatból,
    nem tudom milyen fokozaton játszottad de Hard módban és Hardcoreban nem fogsz rohangálni gépfegyverrel és csipőből leszedni mindenkit és nem létezik kifogyhatattlan lőszer sem.

    Zajforrás meg persze hogy kevés minek lenn folyamatos repülő és tank hang a pályán, hiszen rengeted zajkeltő lehetőség van szinte mindenhol a pályákon! Sokkal szabadabb játékmódot raktak bele mint az előző részekbe.
    Nincs semmi ilyen butaság hogy folyamatosan bárkit lelőhetünk meg megfelelő lőszer és kész EZ milyen hülyeség uristen. Azért mert a Silencert valami oknál fogva silenced ammonak hivják, ha láttad volna a fegyverre felkerül a hangtompitó! Taktikai okokból van lomitált lőszered hozzá. Tökéletes megoldás, nem tuds végigmenni egy pályán ugy hogy mindenkit slineced fegyóval lesniperezel. 40nél kicsit többen vannak. Nem beszélve a rádiósokról a pályákon akik azonnal riadóztatnak ha béna az ember...

    Mindenkinek ajánlom minimum HARD módban!

    Hardcoreban érvényelsulj ne normal módban dude. Ultra butaságok vanna ka cikkben. Cooperativba nvisszuk a sztorit Hardban nagyon király a balance a módok között. Hardcoreban meg egyszerüen megrohad az ember olyan durván kel osonni és sniperkedni és még ott figyel a realistic mód is !!!! Azt el se merem inditani.

    A 3 is jó volt de , valahogy nem volt az igazi ez tény, viszont ez hibátlanra lett csiszolva.
    multirol nem is beszélve az egyszerűen zseniális.
  • 1.
    2017. 02. 26. 20:03
    Nekem eddig a V2 volt a legjobb,harmadik rész valahogy már nem jött be annyira. V2-t többször is kitoltam egymás után,viszont 3.résznél felénél abbahagytam kb... Jobb lett szerintetek ez,a 4.rész (a harmadiknál) vagy pedig ugyan olyan lett?