Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Skyforge bétateszt - Istent játszva

  • Dátum | 2015.09.04 08:01
  • Szerző | Nephin
  • Csoport | JÁTÉK

Peter Molyneux 1989-ben mutatta be a Populoust, ami sokak szerint az első istenszimulátor volt. Azóta többen próbálkoztak az ötlet ilyen-olyan kifejtésével, MMO tudtommal még nem készült hasonló koncepcióval – eddig. A fejlesztésért az orosz Allods Team felel, a „nyugatosításban” pedig a classok terén és a csoportos játékelemek kialakításában az Obsidian Entertainment segíti őket. Kíváncsi voltam, ez mire lesz elég és a nyílt béta lehetőséget is adott ennek kiderítésére.


Az alapfelállás nem rossz: az Aelion nevű bolygót folyamatos támadás alatt tartják különböző szörnyek, alienek és istenségek, nekünk, mint újsütetű halhatatlannak pedig az a feladatunk, hogy megvédelmezzük a bolygólakókat, híveket gyűjtsünk és ezzel egyre erősebbé váljunk, egészen az istenfázis eléréséig. Mindezt egy erősen instance-olt, theme park jellegű játék keretei között tehetjük meg, ami alapvetően ingyenes, de előfizethetünk rá, vagy különböző pakkokat is vásárolhatunk hozzá – ezek szerencsére (egyelőre) nem a pay-to-win kategóriába tartoznak, de a fizetés sokkal gyorsabb haladást eredményez, és ez sokaknál kicsaphatja a biztosítékot. Bár a Skyforge-ban nincsenek olyan szintek és szintlépések, ahogy általában megszokhattuk, a prémium (előfizető) és fizető (pakkot vásároló) játékosok gyorsabban elérik a szerezhető maximális sparkmennyiséget (a játék speciális, XP-re konvertálható „pénzei”), viszont legalább nem kapnak felszerelést vagy állandó előnyöket.


Mezei, nem fizető bétázóként vágtam neki a játéknak (szeretek veszélyesen élni, na). Bele is dobtak szépen a közepébe: karakterkreálás és a szokásos adminisztráció helyett egy római centurióra emlékeztető figuraként álltam egy űrállomásszerű helyen (mint később kiderült, ez lesz Aelinar, a fő szocializációs-küldetésfelvevős hub). Az NPC-k és egy interaktív mozisorozat segítségével kiderül, mi történt az elmúlt 3 napban, hogy kerültünk ide, egyúttal ízelítőt kapunk a Skyforge meglehetősen akciójátékokra hajazó harcrendszeréből is. Karakterünk nem beszél, az NPC-k viszont szinkronizáltak, de ne várjunk Oscar-díjas alakításokat.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 6.
    2015. 09. 06. 22:11
    Az ilyen játékok veszik ki a massive multiplayer-t az MMO-ból. Instázott PVE = nem MMO az én szememben.
  • 5.
    2015. 09. 04. 20:05
    Csesszétek meg, nekem is a warframe ugrott be fél óra játék után
    Mondjuk ettől függetlenül elég jó start, remélem össze jön nekik. Végülis warframe is csak kozmetikából él meg , és valljuk be nagyon jól.
  • 4.
    2015. 09. 04. 15:34
    Megelőlegeztem a bizalmat, mert tényleg vannak jó pontjai, de ettől függetlenül az éles verzió lehet majd akár 45% is, ha ilyen marad.

    Igen, a Warframe is hasonló, bár nekem a Neverwinter jutott róla eszembe.
  • 3.
    2015. 09. 04. 11:58
    A béta mivolta miatt elnézőbbek voltunk vele, de lehet talán kicsit túlságosan is...
  • 2.
    2015. 09. 04. 11:54
    Nekem is ez a benyomásom.
  • 1.
    2015. 09. 04. 11:03
    A cikket elolvasva egy az egyben "Warframe" jutott eszembe. Nem mellesleg ez a 65% soknak tűnik. A 45% reálisabb egy monoton játékért.