Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Sébastien Loeb Rally Evo - Nem egy világbajnok

  • Dátum | 2016.02.13 12:30
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Az olasz Milestone nem tartozik a világ legnagyobb fejlesztőcsapatai közé, éppen ezért kissé csodálkozva szembesülhetünk a ténnyel, hogy milyen termékenyek. Mióta megjelentek az új konzolok, már öt játékot jelentettek meg a PlayStation 4-re, amivel nem hiszem, hogy bármilyen más független stúdió fel tudná venni a versenyt. 1996-os fennállásuk óta a Sébastien Loeb Rally Evo a 38. játékuk, és tulajdonképpen egész létezésük során kizárólag versenyjátékokkal foglalkoztak, legyen szó autókról vagy motorokról - csak egy-két játék csúszott be az X-faktor alapján, gondolom olyankor nagyon kellett a pénz.

Éppen ezért azt gondolnánk, hogy a Milestone két évtized után már a kisujjából rázza ki a versenyzős műfajt, főleg akkor, ha raliról van szó, a negyedik részig ugyanis ők készítették a hivatalos WRC-játékokat is. Meg kell hagyni, ezek a maguk idejében nem voltak kiemelkedően jók, de mióta az új konzolok megjelentek, mintha a Milestone teljesítménye is javult volna, így joggal reménykedhettünk benne, hogy a Sébastien Loeb Rally Evo csatlakozik a PC-re már megjelent DIRT Rallyhoz, és egy újabb remek opciót ad a sáros vidéki utak, vagy éppen a gyönyörű tájakon végigkúszó aszfaltcsíkok kedvelőinek arra, hogy hódoljanak kedvenc élvezetüknek.


A Sébastien Loeb Rally Evo-nak ezek mellett illett is volna jónak lennie, a címében ugyanis ott hordozza minden idők legnagyobb ralipilótájának nevét. Ha Colin McRae, vagy Richard Burns (Isten nyugosztalja őket) legenda volt, akkor Sébastien Loeb a legenda a legendák között, hiszen tulajdonképpen minden rekordot megdöntött a rali világbajnokságban, amit csak meg lehetett dönteni. A francia pilóta rendelkezik a legtöbb világbajnoki címmel (kilenc), a legtöbb győzelemmel (78), a legtöbb dobogós helyezéssel (116) és a legtöbb megszerzett ponttal is (1625). Az úriember ezen kívül aktív még a túraautó világbajnokságban, a 24 órás Le Mans-i futamokon, valamint Forma 1-es tesztpilóta is ráérő idejében.

Az első benyomások jók a játékkal kapcsolatban, ugyanis rengeteg tartalom van benne. A fejlesztők kicsivel több, mint 300 kilométernyi pályát modelleztek le, elmondásuk szerint GPS-adatok és helyszíni fényképek alapján. Összesen nyolc teljes rali áll rendelkezésünkre a legváltozatosabb helyszíneken, a havas Svédországtól kezdve ott van nekünk az esős Wales, a kihalt és forró Mexikó és Ausztrália, az erdős Finnország, vagy éppen Monaco. A pályák és környezetük tehát változatos, mint ahogy a felszínük is, hiszen kapunk mindent a dagonyázástól kezdve a kavicsos úton át, egészen a hóig és az aszfaltig.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 14.
    2016. 02. 22. 08:45
    Lemaradt a képgaléria...
  • 13.
    2016. 02. 21. 14:42
    Csak nehogy megsértődjön az RBR, hogy egy ilyen termék alatt megjegyzi valaki a nevét (komolyra fordítva, ha SZIMULÁTOR kell, Richard Burns Rally RSRBR-rel, érdekes módon ott kicsit több a tartalom is ha a látvány fontos, akkor Dirt Rally.)
    Ezzel itt nem tudok mit kezdeni
  • 12.
    2016. 02. 16. 15:19
    Hm, érdekes. Steamről leszedtem a demót, a képeken látható grafikánál azért mintha jobban nézne ki. A képekről egy jó 10 éves játék köszön vissza. Az irányítás furcsa.

    Szerk: Sorry, ez a Richard Burns Rally lesz.
  • 11.
    2016. 02. 15. 12:25
    Loeb helyében ehhez biztosan nem adtam volna a nevem...
  • 10.
    2016. 02. 15. 11:07
    Kb 1 órát bírtam (pc-n), ultraszar és minősíthetetlen, főleg a Dirt Rally mellett.
  • 9.
    2016. 02. 15. 10:52
    ÚRISTEN! Nem vagyok grafikabuzi (25 éve játszom, láttam én már pixelt bőven), de ez 2016-ban bűn.
  • 8.
    2016. 02. 15. 09:21
    Kivéve a gran turismo sorozatot PS-en, folyamatosan számolja a gumik tapadását stb.. Csak ott meg az ütközések bénák a mai napig.
  • 7.
    2016. 02. 14. 23:09
    Először a képekre azt hittem, a játéktörténelem sorozatból keveredtek ide. Ez nem egy generációs lemaradás, hanem megvan kettő is. Ennél a túlzás nélkül Colin McRae Rally 2005 is szebb volt, de talán még a 04 is. Egy generációs lemaradás a Dirt első része, ez meg meg sem állhat mellette.
  • 6.
    2016. 02. 14. 11:49
    nyomtam xbox one on a trialt hát borzalmas, fizika nulla ahogy Dante73 is mondta, grafika 1es. 5USD-t talán megérne...
  • 5.
    2016. 02. 13. 22:24
    Nem igazán szokott érdekelni a grafika, sőt magasról sz*rok rá, de ez sajnos csak én vagyok. Így valljuk be ilyen grafikával, 2016ban nem lehet eladni egy játékot...
  • 4.
    2016. 02. 13. 20:15
    Az a baj, hogy az utóbbi néhány évben, (nem értem miért) nem fizikája van az "autóknak", hanem irányítása. Script alapon müködő, és nem folyamatosan számolt "fizika" pedig, csináljanak vele bár mit, nem adja vissza egy autó irányításának érzését, távolról sem.
    Pedig ez már régen sem volt probléma, voltak NFS-ek fizikai engine-el, TDU -ban is az volt, Colinban is, ha jól emlékszem... de sajnos, ki tudja miért, ma már nem divat.
  • 3.
    2016. 02. 13. 13:25
    Ez a grafika 10 évvel ezelőtt ott lett volna
  • 2.
    2016. 02. 13. 13:10
    Detto: Ha Rally akkor Dirt Rally és nagyjából elmondtam mindent...

    -Hát Ingen, szép teljesítmény ezzel a 15 órányi játékidőd - mondhatni dícséretes
  • 1.
    2016. 02. 13. 12:53
    ez idei játék ?

    nem mondom gépigény szempontjából jó lehet, de amúgy