Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

SBK X - Superbike világbajnokság

  • Dátum | 2010.06.08 12:01
  • Szerző | Daks
  • Csoport | JÁTÉK

Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha. A világ nagy motorgyártói minden évben megküzdenek egymással, hogy eldöntsék, kinek a gépe az erősebb, ki tud győztes csapatot a rajtrácsra állítani. A tét nem kicsi, hiszen az aranyérmes márka tudhatja magáénak az év legjobb konstrukcióját, az ő motorját fogja venni az utcai száguldás minden megszállottja. Elvégre a motorsport Forma 1-ének számító MotoGP-vel ellentétben itt nincs különbség a versenypályán köröző, és a városokban futó, sorozatgyártású modellek között, legfeljebb csak egy kis gyári tuning az, amit megengednek, de azt is szigorú keretek között. Az SBK World Championship bajnokságot 1988 óta minden évben megrendezik, s bár a 2010-es idény február 28-án már elkezdődött, mi most becsatlakozhatunk a száguldó cirkusz ezen műfajába is. A Black Bean Games és a Milestone elhozta ugyanis a kupasorozatot feldolgozó SBK sorozatának legújabb részét, benne az összes idei versenyzővel, minden motorral, és persze a hivatalos pályákkal.

3... 2... 1... Rajt!
3... 2... 1... Rajt!

A Superbike World Championship idei része évszám helyett egy sejtelmes X jelzőt kapott, azonban nem szabad bedőlni a marketingnek, a felsorolást nem azért változtatták meg, mert olyan nagy átalakuláson ment át a játék. Összességében nem sok különbség van a tavalyi, és az idei rész között, mint minden évente megjelenő sorozat esetében, itt is csak a grafikán és a játékélményen javítottak egy kicsit, bár azt meg kell hagyni, hogy az új motorok és a teljesen felfrissített karrier módok nagyon jót tettek a sorozatnak. A Superbike kategória mellett immáron lehet választani Superstock és Supersport gépeket is, újonc pilótaként pedig nem csak a világbajnokságon kell helyt állnunk, de menedzsereinktől még mindenféle feladatot is kapunk, amik szintén továbblendítik életpályánkat.

1000 ccm, 220 LE, 300 km/h. Nem könnyű kordában tartani!
1000 ccm, 220 LE, 300 km/h. Nem könnyű kordában tartani!

Idén minden korábbinál jobban elkülönül egymástól az arcade és a szimuláció. Már az indításnál választás elé állítanak minket, attól függően pedig, hogy melyik irány felé húz a szívünk, a játék stílusa is teljesen átalakul. A könnyebbik módban lehet játszani a motorral, kitolhatjuk a farát a kanyarokban, csúsztathatjuk a kerekeket, könnyebb az irányítás, a gép gyorsabban reagál a mozdulatunkra, a sóderágyra tévedve pedig emberünk nem esik fel, könnyen vissza tud térni az aszfaltra. A szimuláció mód ennél természetesen keményebb, ott már nehezebb az irányítás, nem lehet olyan könnyen kordában tartani a lóerőket, viszont érdekesség, hogy mindenféle finomhangolásokat végezhetünk a motoron. Beállíthatjuk a felfüggesztés keménységét, a kormányzást, a lánc feszességét, a váltó fordulatszámait, a fékerő elosztást, a gumikeménységet, és még mindent, ami csak egy kicsit is befolyásolhatja a gép viselkedését. Profi cucc ez kérem szépen, de a két stílusban nem csak ez különbözik, még a játékmódok is mások!

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2010. 06. 09. 15:23
    Lehet benne osztott képernyőn egymás ellen játszani? A MotoGP 2007ben aaz volt a kedvenc...
  • 3.
    2010. 06. 08. 22:27
    Köszi, igazatok van, elvesztem a számok tengerében. Javítva
  • 2.
    2010. 06. 08. 17:16
    Számomra csalódás volt, ami nem azt jelenti hogy a játék rossz, csak számomra nem tudott újat mutatni!
    Ami a sportmotorok teljesítményét illeti 600 ccm: 120-135 Le, 750ccm:150 Le ,1000ccm:180-200 Le, Superbike 1000ccm: 200+Le
  • 1.
    2010. 06. 08. 14:47
    Jó a cikk!Biztos kipróbálom a játékot, mert régóta áhítozom egy jó kis motoros játékra. Egy kis szőrözés azért : az első kép alatt 1000 ccm-t van írva és 150 LE. Nos az utcai 1000 köbcentis sportgépek is jóval 150 LE felett vannak, nem hogy a superbike-ok (nagyjából 210-220 LE-sek). Az a 150 LE a 600-asokra vonatkozik inkább.