Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Rising Storm 2: Vietnam - A reggeli napalm szaga

  • Dátum | 2017.06.30 08:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

Míg az első és a második világégést, az ó és középkor jelesebb eseményeit, a különféle forradalmakat valamint a hasonló, népszerű témákat filmek, regények és egyéb műalkotások ezrei dolgozták fel, addig az eltérő intenzitással, de tizenkilenc évig, öt hónapig, négy hétig és egy napig dühöngő, vietnami konfliktus esetében jóval szerényebb a kínálat. Az irodalomban járatosabbak is megizzadnak, ha fel kell sorolniuk három, a dzsungelben vagy éppen az ostromlott városokban zajló mindennapokat elbeszélő regényt, esetleg novellát. Mozgóképek terén sem rózsásabb a helyzet, elvégre, ezek java nem magával a háborúval, hanem az ott átélt borzalmaktól megtébolyodott, a társadalomba visszailleszkedni képtelen bakák szörnyű életével foglalkozik.

A játékok terén sem fényesebb az összkép. Hiszen, ha alaposan megvizsgáljuk a becslések szerint közel négymillió életet követelő öldökléssel foglalkozó, módfelett szűkös felhozatalt, kevés minőségi darabon akadhat meg a szemünk. Ugyan a 2004-es Battlefield: Vietnam határozottan jól sikerült és a Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam-ra sem lehet panasz, de erős túlsúlyban vannak a Shellshock-franchise tagjaihoz, illetve az Elite Warrios: Vietnamhoz hasonló, a hágai Nemzetközi Bíróság jogkörébe tartozó rettenetek, és a Conflict: Vietnam-féle, szürke és unalmas tucatprogramok.


Éppen ezért, amikor a leginkább a Killing Floor-ról és a Rising Stormról ismert Antimatter Games és a Tripwire Interactive erőiket már többször is egyesítő munkatársai bejelentették, hogy egy olyan, a vietnami háborút feldolgozó taktikai FPS-en dolgoznak, amiben maximum hatvannégy fő eshet egymásnak, sokan felkapták a fejüket a hírre. Lássuk hát, hogy ez alkalommal mire mentek a máskor is is szorosan együttműködő fejlesztők!

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2017. 07. 02. 12:07
    Normális szervert kell választani... 100-s ping értékig semmi gond. Fontos, hogy semmilyen monitorozó program ne fusson a háttérben, mert abból lehet fagyás jelenleg.
  • 3.
    2017. 07. 02. 08:57
    Lagos, fos szerverek hazavágják a játékélményt. Ennél a játéknál tul hamar észre lehet venni, hogy ki fog nyerni a végén.
  • 2.
    2017. 06. 30. 10:39
    Sajnálom, hogy televágták ezzel a sok gyökér ikonnal, de ennek ellenére azért igazi klasszikus! A könnyen megszerezhető sikerélményhez és a rambozáshoz szokott júzereknek nem ajánlott, főleg ha gyengék az idegeik!
  • 1.
    2017. 06. 30. 09:57
    A shitfield játékon szocializálódott (főleg a 4 és 1) embereknek az első pár óra igazi kínszenvedés lesz. Legalábbis míg megtanulnak célozni, és megszokják, hogy a kilőtt lövedék nem esik 5 métert 100 méteren.

    Valamint azt is, hogy itt elég 1 fejlövés a kalából (és ha azt kapsz, rögtön fekete képernyő fogad, ami kifejezetten vicces ha pont szemből lőnek ki, és még volt szerencséd megpillantani a torkolattüzet), ráadásul nem kell az embert telepumpálni...

    Térképekből tényleg nincs annyi mint a konzumer szériákban, de a fejlesztők ígéretet tettek arra, hogy ez még a nyáron változni fog.