Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Rebel Galaxy – Texasi űrcowboy a fedélzeten

  • Dátum | 2015.10.26 11:15
  • Szerző | villanyi.gergo
  • Csoport | JÁTÉK


Sokak szerint az ember családja menedék, védőháló és alap, ahonnan mindenki elindul. Nos, mi történik akkor, ha pont egy távoli, 10 éve nem látott családtag rángat el minket a világ (oké, csak a galaxis) végére? Arról nem is beszélve, hogy olyan kalandba keveredünk frissen szerzett, ütött kopott hajónkkal, ami az egész életünket felforgatja. Csatahajónk is jó egy évtizede számított utoljára félelmetesnek, mostanra a röhögőgörcs előbb kapja el ellenségeinket, ha közeledni látnak minket, mint a rettegés. A Double Damage Games játéka nem olyan komoly, mint mondjuk a Freelancer vagy az Elite: Dangerous, de sokat merített az elődökből. A hangsúly viszont a hangulaton és a harcon van leginkább. A blues és rock hangzású akusztikus gitárok nyújtotta háttérzene is bekeményít, amint a lézerágyúk tüzelni kezdenek és az elektromos gitárok a dobokkal összefonódva túlharsogják a robbanásokat is. A Rebel Galaxy, ez a nyílt világú, űrben játszódó akciójáték hamar képes magával sodorni az óvatlan kalandort, úgyhogy hajtóműveket maximális energiára és össztűz minden fegyverből, jöjjön, aminek jönnie kell!


A csillagrendszer, amiben játszani fogunk véletlenszerűen generált, így csak abban lehetünk biztosak, hogy űrállomások, aszteroida mezők, roncstemetők, csillagködök és megannyi más érdekes helyszín fog velünk szembe jönni utunk során. De, hogy mit sodor elénk a sors, azt nem tudhatjuk előre. Lehetőségünk lesz lazább vagy szorosabb szövetségeket kötni, kalózkodni, kereskedni vagy épp felcsapni zsoldosnak, ahogy épp tetszik. Valamilyen irányba biztosan elindulunk, mert pénzre (creditre) lesz szükségünk, hiszen a jobb felszerelést és az erősebb hajókat nem ingyen adják. A küldetésekben érdekes elem, hogy tárgyalhatunk, fenyegethetünk vagy épp pénzzel is megoldhatunk egy kínosnak ígérkező szituációt.

Aszteroidák bányászása, valamint roncstemetők átkutatása során vészjelző bójákat is találhatunk, amik érdekes találkozásokat eredményezhetnek. Az állomásokon a főszál mellett mellékküldetéseket is találhatunk, szintjüket a veszélyességük szintje határozza meg. A „nagyon veszélyes” besorolás nem vicc, még alacsonyabb kihívású küldetésekben is lazán porrá lőnek minket ellenségeink, úgyhogy nyugodtan elégedjünk meg a zöld színű missziókkal, azokért is jó pénzt kapunk. És az sem hátrány, hogy életben maradunk, vagyis el is költhetjük a pénzünket. A különböző frakcióknak tett szívességek hírnév pontokat is adnak, ami jobb tárgyalási alapot, segítséget vagy ki tudja, még mit eredményezhet. Jól gondoljuk meg tehát, a rengeteg egzotikus különlegességet szállító kereskedő karaván kifosztását, vagy ha már megtörtént, beismerve kis botlásunkat támogassuk is a frakciót „önzetlenül”. Ezen a módon segíthetünk a rendfenntartó erőknek, a kalózoknak vagy bárkinek, akinek akarunk, így választva ki melyik oldalra állunk. De ha úgy tetszik, besegíthetünk itt is, ott is, és a szürke zónában jól megszedhetjük magunkat. Elvégre senki nem haragszik ránk, annyira… igaz, barátaink sincsenek. De a bankszámlánk egyenlege magáért beszél majd!


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 16.
    2015. 11. 06. 08:17
    Hát én eve online után kicsit gyengének éreztem.
  • 15.
    2015. 11. 03. 14:59
    Bizony, ha az ember okos, hamar össze tud kapni elég zsetont.

    Csak egy pár példa:

    Látsz egy bázist, ami készül egy Korian invázióra. Fogod, felvásárolod máshol az összes municiót, az invázióra készülő bázison eladod, felvásárolsz minden mást, legyőzöd az ellenséges hajókat (térképen lehet látni, hol vannak) majd visszamész, és eladod a pár perce vett dolgokat.

    Vagy ha találsz éhínségben szenvedő bázist, akkor ki tudod iktatni a kajával felszerelt konvolyt, amely tartalmát hatalmas árréssel tudod eladni nekik.

    Találsz segítségért kiáltó kereskedőt, megmented a a kalózoktól, aki ezt pénzzel hálálja. Majd beszélsz vele, eladod a saját rakományodat, megint kapsz egy rakat pénzt. Utoljára visszaköveteled a rakományodat, ha nem engedelmeskedik, szitává lövöd a bárkáját.


    Én a főküldit második mentésemmel ha jól emlékszem 4 millió net worth-el fejeztem be, az első, Hammerhead hajóval. Utána játszogattam még egy kicsit, most 50 milliónál állok, mk5/6 polaris hajóval. Sajnos ilyenkor már nincs többé nehéz küldi, mindegyik Low/Very Low Risk
  • 14.
    2015. 11. 03. 08:52
    Ez a játék engem a Space Empires: Starfury játékra emlékeztet. Ott is nagyobb hajót irányított az ember és csak síkban lehetett mozogni. Viszont a 14 naprendszer kevésnek tűnik, bár a 15 óra után még mindig az elsőben lenni azért biztató. Azóta is egy hasonló játékot keresek szóval tuti kipróbálom.
  • 13.
    2015. 10. 30. 21:45
    Nagyon rákattantam, minimum 2, ha nem több végigjátszás van benne a választási lehetőségek miatt! A küldetéssorozatok sajnos rövidek, és vannak a játéknak hiányosságai, de a hosszú unalmas farmolás résszel nem tudok egyetérteni.

    Én az első ~7800 kreditemet zsoldos felbérlésére költöttem, plusz egy hajónál semmi sem lehet hasznosabb annyi pénzért, és azonnal neki tudtam állni az average risk küldetéseknek, amikkel párpercenként kerestem a 8-12 ezer krediteket. Onnantól már csak arra kell figyelni, hogy az ember ne vásároljon ész nélkül mindenféle fejlesztést. Például kezdetben semmi szükség gyorsabb warp meghajtókra, minél több rakodótérre, véges mennyiségű löveget használó, vagy specializált fegyverzetre (jó lesz az a shield/hull 100/100%), vagy erősebb hajópáncélzatra (ha lenullázódik a pajzsod, és teljesen átütik az alap hajópáncélodat, akkor valamit rosszul csinálsz, taktikát kell változtatnod). Aztán nem szabad rögtön az eggyel jobb hajót megvenni, párat nyugodtan ki lehet hagyni, én például rögtön Tennhausen-t vettem első hajónak, aminek aztán rögtön kimaxoltam a rakodóterét (mert alapból nincs neki kicsi) és nekiálltam olvasni az űrállomásokon a híreket, hogy kihasználjam melyik szektorból melyik szektorba érdemes a legnagyobb haszonnal szállítani dolgokat.

    Kb. 10 óra játék után 2118897 net worth mellett a főküldetéssel ott tartok, hogy valami azonosító kártyát kell levadásznom, és az űrállomás mellékküldetéseivel már a harmadik csillagrendszerbe is vállaltam küldetést.
  • 12.
    2015. 10. 29. 17:32
    "Amit sose értettem, hiszen űrben simán lehetne a hajóval 180 fokot tenni, és hátrafelé haladva lőni a mögötted lévő hajót..."

    Az Elite Dangerous-ban megteheted: kikapcsolod a manőverező segítséget és akkor lehetőséged van hátrafelé sodródva lőni a téged követő ellent. Néha hasznos tud lenni
  • 11.
    2015. 10. 29. 12:18
    "Engem a halálba idegesít, hogy sokszor az ilyen játékokban csak körbe-körbe repkedés van "

    Amit sose értettem, hiszen űrben simán lehetne a hajóval 180 fokot tenni, és hátrafelé haladva lőni a mögötted lévő hajót...

    Én még nem találtam normális fizikával rendelkező űrjátékot, igaz, sok tapasztalatom nincs.
  • 10.
    2015. 10. 28. 23:00
    Nekem is volt alkalmam játszani a játékkal... Nagyon élveztem és engem egyáltalán nem zavart a 2D-s mozgás. Sőt! Üdítő volt látni valami mást, mint az X-széria (+Elite stb...) harc rendszerét.
    Engem a halálba idegesít, hogy sokszor az ilyen játékokban csak körbe-körbe repkedés van és alig lehet eltalálni a másikat.
    Itt is simán mögé repülsz az ellenségnek és szitává lövöd..

    Remélem sikeres lesz, mert egy rebel Galaxy enhanced vagy egy 2-t szívesen látnék!
    Jah és azért én az értékelésbe beleraktam volna, hogy + pont amiért nem kell erőmű hozzá.
  • 9.
    2015. 10. 27. 21:12
    Nem csak azt... szeretném felfeldezni a végtelen űrt, nézelődni, és instant limitációkba ütközök. Illúzióromboló
  • 8.
    2015. 10. 27. 14:25
    Nos, akkor visszavonom. Valószínűleg csak nekem jött ki úgy, hogy első naprendszerben elég kevés funkció volt elérhető, a random generált pálya miatt.
  • 7.
    2015. 10. 27. 14:23
    Sajnos ez tényleg eléggé lekorlátozza a harcot.

    Pedig milyen jó lenne fentről, megdöntött hajóval osztani az áldást..
  • 6.
    2015. 10. 27. 12:53
    Játszanék már valami ilyesfélével, de ez a csak vízszintesen mozgás eléggé megöli az egészet
  • 5.
    2015. 10. 27. 08:49
    Olvasás nélkül az első képről pont ez ugrott be! +1
  • 4.
    2015. 10. 27. 07:53
    Csak engem emlékeztet a Firefly sorozatra?
  • 3.
    2015. 10. 26. 21:55
    Ha lehetne benne szabadon repkedni, persze harc kozben is, kiprobalnam.
  • 2.
    2015. 10. 26. 15:49
    Merchant guildet megtaláltam az elsőben is, kértek 10k belépési hozzájárulást gyorsan, és blokádos küldetés is volt (bár nem csináltam meg).

    Én is jól szórakoztam a játékkal, de számomra túl ismétlődő volt benne a harc/küldetések. Jó lenne kapni idővel egy 2. részt nagyobb mélységgel, mert van benne fantázia.
  • 1.
    2015. 10. 26. 14:54
    Korrekt játék. Kicsit érződik rajta, hogy indie, sok témába bele pillanthatunk, de nincs meg az a mélység amit egy AAA játéktól kapnánk.

    A harc egy ideig érdekes, a baj az vele, hogy hamar monotonná és könnyűvé válik.

    Én jót szórakoztam vele az elmúlt napokban.


    *Szerk: Mondjuk a teszt alja azt írja, nem hagyta el az első naprendszert a t. cikkíró. Szerintem ez hiba volt. A második naprendszerben jön be a két guild a képbe, plusz van egy pár új típusú küldi is, mint például blokád alatt lévő bázisra csempészés, ami a kedvenc küldim.

    Amúgy meg nem kell benne grindelni, mert bár durván növekednek a felszerelések árai, de a küldik jövedelme is. Érdemes pár naprendszerrel előre menni, elvégezni 1-2 könnyebb küldit, kaszálni egy rakat pénzt, és felszerelkezni következő generációs ágyúkkal, pajzsokkal. Ez kerül összvissz fél órába.