Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Raven Squad - magyarok a dzsungelben

  • Dátum | 2009.09.02 13:52
  • Szerző | Chocho
  • Csoport | JÁTÉK

Nem tudom, hogy a Tisztelt Olvasó hogy van vele, de én sohasem szerettem, ha egymástól különböző műfajokat akartak összevegyíteni. Volt pár jópofa próbálkozás, nem mondom, de a múltkor visszanézett Beyond Good & Evil-ön kívül nem sok olyan játék született, amely sikerre tudta vinni a kotyvasztás formuláját. Ennek ellenére a magyar Atomic Motion (szemfülesebbek azt is tudhatják kik ők) úgy gondolta, berobban a piacra egy FPS-RTS hibrid akciójátékkal. Igen, a két hárombetűs rövidítés egyidejű használata kissé szokatlan összképet vetített előre, és szkeptikus is voltam a dologgal kapcsolatban. S hogy igazam lett-e?

"Mi vagyunk a zsoldosok..."
"Mi vagyunk a zsoldosok..."

Nos, nem fogok hazudni: nagyon úgy tűnik, hogy igen. A Raven Squad nem lett annyira rossz játék, de tipikusan olyan program, ami a már régebben is elkövetett hibákon csúszik el, és mely nagyon nem tudja eldönteni magáról, hogy PC-s vagy konzolos szeretne-e lenni. Már maga a történet is csöpög az unalomig ismert, Chuck Norris-féle akciófilmes kliséktől. Hőseink, a Raven Squad tagjai (mily meglepő, hogy a játék címe is ez lett) éppen egy szabadság előtti végső küldetés felé tartanak, két nappal karácsony előtt. Paladin, a csapat vezetője igencsak gyors akciót vár, mert már rég meg van beszélve egy nagyszabású buli Vegasban, és onnét elkésni nem lenne szerencsés. Ám úgy tűnik, utószilvesztereznie kell, mert az utolsó bevetés balul sül el, és gépüket rakétatalálat éri. A madárka lezuhan, a csapat széthullik, az általuk szállított titkos dokumentumok pedig rosszfiúk kezére jutnak.

A látvány néha egész megkapó lehet
A látvány néha egész megkapó lehet

Igen, innentől már sejthető a sztori, és ehhez vegyük hozzá a lehető legérdektelenebb és legunalmasabb szereplőket, hogy teljes legyen az összkép. A játék azért igyekszik jól mesélni, mert elég sok grafikus motorral rögzített videó jut egy-egy küldetésre, de hogy ezek egy kis százaléka miért lett külön felvéve, és még tömörítve is, azt nem tudom megérteni. Az eredmény egyébként sem túl megnyerő, mert bár mint mondtam, a játék igyekszik, sajnos túlságosan is lelkes, és rengeteg olyan helyre tesz videót, ahová abszolút nincs értelme. Ezáltal nem csak, hogy megszakítja az akciót, de még töprengésre is késztet, hogy például a bomba felszerelése utáni fedezékbe vonulás vajh miért is nem lehet a játékos feladata?

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 9.
    2009. 09. 06. 13:44
    gixivo: Sehol, mert töröljük a hsz.-eit. A viselkedése nem volt megfelelő...
  • 8.
    2009. 09. 04. 21:43
    tirexi hol vagy a hd gameplayeddel?
  • 7.
    2009. 09. 03. 21:38
    Igen én is olvasom fórumokon, és egyéb helyeken, de rendes oldalon nem láttam megerősítést.
  • 6.
    2009. 09. 03. 19:46
    Daks, ez biztos? Én sem vagyok teljesen biztos ebben, de olyat is hallottam, hogy van köze hozzá, mint ahogy a Digital Reality-nek is az Atomic Motionhöz.
  • 5.
    2009. 09. 03. 16:38
    A játéknak nincs köze a Digital Reality-féle Field Opshoz, ez egy teljesen más csapat.
  • 4.
    2009. 09. 02. 21:05
    Blade: Nyilván full grafika.

    Gigabyte: Ez a beszéd! Még az is lehet, hogy bejön, hisz nem vagyunk egyformák.
  • 3.
    2009. 09. 02. 20:55
    Amint magyar lesz kipróbálom! jól néz ki szerintem!
  • 2.
    2009. 09. 02. 20:19
    Most így az első képet elnézve tényleg ennyire rondák a karakterek vagy csak low-medium részletesség mellett készültek a képek?

    Amúgy szerintem egy magyarok által készített játékot valamilyen szinten illendő lenne honosítani...
  • 1.
    2009. 09. 02. 18:53
    VISSZA A CIKKHEZ

    Akkor ez a Digital Reality régi-új játéka, aminek már 2-3 éve meg kellett volna jelennie? Kár érte, mert 2007-ben még szódával elment volna.
    Pedig akkor egész jó és újító ötletnek tűnt ez a FPS+RTS játékmenet. Mondjuk az akkori képek inkább városi lövöldözésről szóltak, nem pedig dzsungelharcról.
    Érdekes, hogy az FPS része a játéknak jobban sikerült, mint az RTS, dacára a Digital Reality hagyományainak.
    Remélem hallunk még erről a stúdiórol.