Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Prototype 2 – Az összeesküvés folytatódik

  • Dátum | 2012.05.14 08:10
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Annak ellenére, hogy a Radical Entertaiment öt éven keresztül részt vett a nagy múltú Crash Bandicot széria fejlesztésében, nem mondhatnánk, hogy a kanadai stúdió a világ legismertebb fejlesztői közé tartozott volna. 2009-ben megjelent akciójátékuknak, a Prototype-nak köszönhetően viszont pillanatok alatt az érdeklődés középpontjába kerültek, ami nem is csoda, hiszen szinte mindenhol jó értékeléseket kapott a játék. Pedig még a megjelenés körül sem csaptak akkora felhajtást, mint néhány más felsőkategóriás játék esetében. A pozitív kritika nem volt véletlen, ugyanis a Radical alkotása egy rendkívül élvezetes, sandbox stílusú akciójáték volt, ami rengeteg kellemes órát okozott annak, aki egy csavaros történetre és jól összerakott, pörgős játékmenetre vágyott. Bár utóbbinak volt pár gyenge pontja, illetve a technikai megvalósítás sem volt tökéletes, a Prototype elég profitot termelt, hogy a kiadó Activision zöld utat adjon a folytatás elkészítésére, amit most, három év elteltével a kezünkbe is vehettünk. Mivel jelenleg nincs a láthatáron nagy rivális ebben a műfajban (az inFamous 2 már régen megjelent), nagy lehetőség előtt áll a játék. Ha a fejlesztőknek sikerült kijavítani az előd kisebb-nagyobb hibáit, akkor végre üzletileg és kritikailag is tarolhat a Prototype 2, lássuk megteszi-e!

Főhősünk ezúttal is egy igazi akrobata
Főhősünk ezúttal is egy igazi akrobata

A folytatás nem sokkal az első rész lezárását követően játszódik, amikor New Yorkban ismét felüti fejét a korábban pusztító vírus, aminek következtében ezúttal is kivezénylik a Blackwatch nevű magánhadsereget, hogy biztosítsa a területet. A fertőzött emberek, szörnyek nem kímélik a lakosságot sem, akik közül egyre többen esnek áldozatul a támadásoknak. Erre a sorsra jut a játék új főszereplőjének, James Heller százados családja is. Heller egy Irakban szolgáló katona, akinek felesége és gyermeke hazaérkezése előtt egy nappal hunyt el, amikor fertőzöttek támadták meg lakásukat. Gyászában Heller csak egy valamire tudott gondolni, hogy megtalálja és elpusztítsa az első Prototype játék főhősét, Alex Mercert, ugyanis őt hibáztatta az új vírustámadásért. Hamar kiderül azonban, hogy egyáltalán nem ő a felelős, hanem egy sokkal magasabb szintű összeesküvés van működésben New York városában. Mercernek viszont szüksége van egy társra, hogy leleplezze a Blackwatch és a Gentek nevű cég titkos tervét, ezért megfertőzi a vírussal James Hellert, aki így ugyanolyan képességekre tesz szert, mint ő. Az elmondottakból talán már sejteni lehet, hogy a Prototype 2-ben Heller százados lesz a mi karakterünk, aki ugyan egy fokkal laposabb személyiség, mint Mercer, ám ugyanakkora móka játszani vele. A történetről több részletet nem szeretnénk mondani, de hasonló színvonalú sztorira tessék számítani, mint az elődben. Ismét adott egy összeesküvés, amit apránként, hangfelvételekből és emberek emlékeiből kell összeraknunk, miközben minél nagyobb káoszt varázsolunk a város utcáira. Személy szerint én az első részt ebből a szempontból egy kicsit jobban szerettem, ugyanis abban Mercer személyének kilétét is fel kellett derítenünk, ami érdekesebbé tette játékot.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 13.
    2012. 08. 03. 22:36
    Hmm, a lelkesedésem alábbhagyott így a játék végeztével; harmadakkora tartalmilag / időben / sztoriban / kihívásban az elsőhöz képest
  • 12.
    2012. 08. 03. 00:58
    PC-re pár napja jött ki és gyönyörű! Szebb mint a Skyrim mégis jobban fut! Elképesztő hatalmas / kidolgozott az új New York illetve a körülvevő városrészek, a sok kicsi részlet, autók, civilek stb. és a sztori sem vészesebb az előző részhez képest, tökre ugyanolyana játékmenet, csak 2012-es kivitelezéssel. 12 magyar ropi nem kevés pénz ezért, árulták volna 8-ért, akkor mondanám fairnek, viszont tényleg könnyebb az első résznél még Hard-on is, alig várom az Insane-t unlockolni
  • 11.
    2012. 06. 12. 22:00
    hidd el tök jó ez a graf, én most játszok az első résszel, na az tényleg ronda de egyszerűen nem tud érdekelni, ez nem az a játék ahol ez különösebben számítana
  • 10.
    2012. 05. 26. 23:49
    ugyanaz a szar jön pc re mint amit konzolokon láthatsz, mutass egyet amelyiken feltünöen jobban néz ki a pc verzio, és nem azt látod hogy a mai tehcnologiával trágya a grafika, életlen pixeles szögletes körök stb
  • 9.
    2012. 05. 19. 15:24
    ici-picit de számít az na...
  • 8.
    2012. 05. 16. 00:36
    Jó ez a grafika Heroes. Semmi kiemelkedő, tipikus konzolos grafika, de nem néz ki rosszul. Különben sem az a lényeg.
  • 7.
    2012. 05. 15. 17:33
    Ez mikor jött ki? Jaaa ez a PS3-as. A PC-s verzió látványba verni fogja a konzolosat, vagy ugyanaz a szar jön? Mer az a látvány 7 nagyon sovánka,.
  • 6.
    2012. 05. 15. 17:22
    Jó sok pankrátorozós mozdulatsor van ezekben, az elsőben a légbukfences pengevetődés tankszeleteléssel igazi specialitás volt, csakúgy mint az ostoros zombi-utcaseprés
    A sok helikopteres üldözés, ha sokat baromkodsz, az ellen ráduszít egy hadikészültséget... Ez mindig fáj. Kiírtod az összes bázist, de náluk még mindig van utánpótlás. Remélem ezeket a marhaságokat pl. korrigálták a játékban.
  • 5.
    2012. 05. 15. 16:10
    Azért ha túl sokáig szerez örömöt egy ilyen játék valakinek azt már vizsgálni kéne
  • 4.
    2012. 05. 15. 15:04
    @YellowFlash
    teljesen egyetértek veled, le se sz@rtam az 1. rész sztoriját, az volt a fontos, hogy pusztítsak, amit ebben az 1. részben eddig nem látott, példátlan szabadsággal lehetett, a 2 csak jobb lehet, hisz új ellenek, új fegyverek vannak, új képességek még durvább pusztítás és tombolás egy szörnyekkel teli városba, alig várom hogy kijőjjön pc-re
  • 3.
    2012. 05. 15. 13:27
    Én pl magasról letojom a sztorit. Ritka az a játék, amit a sztori kedvéért játszok. A Prototype a pusztításban jár élen, abban, hogy kiéld a szadista szenvedélyeidet, és nem a sztorimesélésben...
  • 2.
    2012. 05. 15. 10:48
    Tehát alig van fejlődés, a fél játék DLC-ként fog kijönni és az Activision adja ki.
    Igen, azt hiszem megint születőben van egy CoD-Guitar Hero-féle fejőstehén. Többet talán nem is kell tudnom.
  • 1.
    2012. 05. 15. 10:27
    Lehet csak nekem tunik igy,de szerintem a foszereplo igen hamar eltert a nagy csalad halala utani szomoru bosszuallo szereptol.Telepakoltak szitkozodassal,es kb ket ora jatek utan,mar csak a pusztitas volt fontos.Ez az elso resznek jol allt,lehet nem kellett volna eroltetni ezt a csaladjat megbosszulo kozel keleti feka veterant.Szerintem hiteltelen volt,es a sztori is laposka.