Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Mytheon – Legendák földjén

  • Dátum | 2010.07.28 12:01
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

„Végy egy nagy adag Titan Questet, adj hozzá két evőkanálnyi Guild Warsot, majd ízesítsd egy csipetnyi Magic: The Gatheringgel.” Ha ezt az ígéretes receptet ex-Westwoodos szakácsok főzik meg, akkor joggal várunk el igazi kulináris örömöket. A Mytheon pedig megfelel az elvárásoknak.

Mítoszok kapujában
Mítoszok kapujában


A három játék felemlegetése nem véletlen, a Titan Quest például úgy kerül a képbe, hogy a játék világa mitológiai alapokra épít. Ugyanakkor talán szerencsésebb lenne a nagyot hasalt Loki című játékot is megemlíteni, hiszen a tervek szerint nem csupán a görög, de majd a római, egyiptomi és viking mitológia is érintve lesz kalandozásunk során, még ha ezzel némi időbeli zavart is tapasztalhatunk majd. A játék Görögországban kezdődik, és a grafikai megjelenítés is a már többször emlegetett Titan Quest-et idézi, aki már játszott vele, az tudhatja, mire számítson: a mai napig a leggyönyörűbb játékok közé tartozó akció-rpg látványvilága túlnyomórészt realisztikusan tükrözte a legendák, mítoszok korát. Jelen esetben a látvány ugyan valamivel kopottabb színvilággal él, ám ezzel együtt rendkívül stílusos, gyönyörűen felépített tájakon fogjuk távlati kameraállásból irányítani hősünket vagy hősnőnket.

A távlati kamerára szükség is lesz, mivel MMO ide vagy oda, sokszor fogunk egyszerre akár 5-6 egységet is irányítani - ennyire azonban ne szaladjunk még előre, hisz kezdetben csupán egy hősünk van. Őt induláskor három kaszt közül választhatjuk ki: a warcaster tank/közelharci erőember, lassú energiaregenerálódással, viszont jó harcértékekkel és sok harci egységgel. A skála másik végén az elementalista szerepel, ő gyors manatöltődés mellett a nagyobb területre ható pusztító varázslatok mestere, cserébe viszont kicsit törékenyebb is. A kettő közötti szakadékot hidalja át az eidolon, aki közepes regenerálódás mellett elsősorban támogató, gyógyító szerepet tölthet be.

A karakteralkotás nem túl részletes
A karakteralkotás nem túl részletes


Miután kialakítottuk karakterünk kinézetét (melynek legnagyobb érdekessége, hogy az őt később reprezentáló portét a kinézettől függetlenül választhatjuk ki), egy apró kezdőzónába csöppenünk, ahol a kezeléssel ismerkedhetünk meg. A kameranézet és az irányítás kissé sajátságos, inkább idézi az offline akció-RPG-ket, mint egy tipikus MMORPG-t. A karakter irányítására kizárólag az egér használható, a WASD gombok a kamera csúsztatását (!) kezelik, emellett pedig zoomolni és forgatni lehet - az izometrikus nézetből nem dönthetjük meg a kamerát, a klasszikus “nézdahátam” irányítás tehát nem megoldható.

Visszatérve a kezdőhelyszínre, itt ismerjük meg a játék Guild Wars-os örökségét: más játékossal kizárólag városokban találkozhatunk, ezen kívül minden instance-olt, csak a csapatunk számára érhető el. Ízlés kérdése, kinek mennyire fekszik ez a megoldás, tény viszont, hogy a zónákat sokkal igényesebben ki lehetett így alakítani, a mobok járőrözése, elhelyezése reálisabb, és nem fog a szemünk előtt materializálódni egy óriáspók, miközben mi a gondolatainkat szedjük össze félholt állapotban. A helyszínek közötti utazás is gyors: a térképet megnyitva egy kattintással el tudjuk érni mindegyik, a szintünkön elérhető területet, nem kell órákat barangolni.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Még nem érkezett hozzászólás.