Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

MX vs. ATV Alive - Dagonyázás


Crossmotorok és quadok vívják harcukat sárban dagonyázva, gazdáik nem éppen kíméletes úrvezetők, gépek még ennyit nem dolgoztak a szórakoztatásunkért. Az MX vs. ATV sorozat újabb részéhez érkezett, az Unleashed, az Untamed és a Reflex epizódok személyében az elmúlt hat év felhozatalát köszönthetjük, de az üresjáratokban sem maradtunk soha komoly dagonyázás nélkül, a Pure, a Fuel és a Nail’d mind észvesztő adrenalinbombaként szolgált a stílus rajongóinak. A sor május beköszöntével, s a jó idő eljövetelével tovább bővült, az MX vs. ATV Alive ezúttal kizárólag az újgenerációs konzolok tulajdonosait örvendezteti meg, a játék mögött pedig nem is állhatna más duó, mint a Rainbow Studios és THQ páros.



Erdő, hegyvidék, sivatag, hófödte lankák, sziklás kanyonok, hova két keréken be tudja tenni az ember a lábát, oda az MX vs. ATV Alive minket is elkalauzol, bizonyítanunk kell sárban, mocsokban. A játék háromféle helyszínt, s ezzel együtt három életstílust nyit meg előttünk, a single player kalandokat választva elsőként a National versenypályák fogadnak minket. Klasszikus helyszínek ezek, egy kijelölt útvonalon kell köröznünk, utunkat korlátok, autógumik, és tomboló rajongók szegélyezik, az ugratókon nekik parádézhatunk, de a serleget csak az viszi haza, ki elsőként ér a célba. Hasonló a felhozatal második darabja, a Short Track is, annyi különbséggel, hogy a rajt-cél táv sokkal rövidebb, a versenyt pedig kereszteződés nehezíti, nyolcas alakot vesz fel a pálya, mi pedig félúton mindig imádkozhatunk, nehogy belénk szálljon valaki oldalról, mert akkor oda az első helyezés. Jó kihívásokat ígér mindkettő, aki pedig a kötött pályánál sokkal jobban szereti a szabad tereket, az a harmadik, Free Ride kategóriában fogja megtalálni számításait, a terep itt kedvünkre járható be, pontot pedig a különböző ugratásokkal szerezhetünk, attól függően, hogy milyen látványos az, mennyi időt töltünk a levegőben, és milyen messze repülünk.



Minden befejezett futam kövér tapasztalatpontokkal gazdagít minket, emberünk, s járművünk is fejlődik. Az új képességek sokkal könnyebbé teszik számunkra a játékot, a pilóta a kanyarokat ügyesebben fogja venni, a rosszul sikerült földet éréseknél nehezebben esik majd le a motorról, és összességében is jobb lesz a teljesítménye. A motorunkat se hagyhatjuk teljes gyári állapotában, a szintlépések új alkatrészeket nyitnak meg előttünk, javíthatunk a gyorsuláson, a fékerőn, az egyensúlyozhatóságon, a felfüggesztésen, és az irányíthatóságon is, legfeljebb hármas szintre tuningolva a kicsikét, áldozzunk rá, megéri. Azok pedig, akik a belbecs mellett a külcsínre is adnak, a motorost, és a gépet is teljesen testre szabhatják, a ruha, a felszerelés, a színek, és a rajtszám egyéni stílus kérdése, csinálhatunk saját karaktert, de választhatunk egyet a műfaj legendái közül is, nagy nevek képviseltetik magukat a felhozatalban.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 6.
    2011. 05. 19. 13:28
    A Silkolene Honda Motocross GP (2000) óta nem találkoztam jó motokrosszos játékkal ...
  • 5.
    2011. 05. 18. 21:55
    RB + jobb kar, nagy ugratás után
  • 4.
    2011. 05. 18. 20:46
    xboxon : combokat, trükköket hogy kell csinálni?
  • 3.
    2011. 05. 18. 20:14
    MX vs. ATV Reflex
  • 2.
    2011. 05. 18. 19:49
    Nemrég megjelent egy hasonló játék pc-re is. Valaki nem tudja a nevét?
  • 1.
    2011. 05. 18. 19:38
    Nem akarok csúnyát írni De miért nem lesz PC-re