Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

MotoGP 17 - Ismerős motorosok...

  • Dátum | 2017.06.26 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Ha nyár, akkor nem telhet el hét anélkül, hogy meg ne jelenne egy játék az olasz Milestone-tól. Így az MXGP3 után most már a MotoGP 17-et is volt szerencsénk tesztelni, mely sorozat érdekes helyzetben van. Tavaly ugyanis a neves versenyző, Valentino Rossi ünneplésére nem MotoGP 16-nak hívták az aktuális részt, hanem Valentino Rossi: The Game-nek, ráadásul szintén tavaly érkezett a nagyjából hasonló kategóriában induló Ride 2 is, ugyanúgy a Milestone-tól.

Idénre a Valentino Rossi-láz elmúlt, úgyhogy a játék címe ismét MotoGP, mögötte egy 17-essel. Ez pedig azt jelenti, hogy kikukázták az olyan dolgokat, amik tavaly kifejezetten Rossi miatt kerültek be (például a ralizást, elvégre az úriember abban is elég komolyan kipróbálta magát), így most a játék ismételten csak nyersen, önmagában a sportról szól. Ha pedig így nézzük, akkor a MotoGP 17 némileg kevesebbet nyújt, amint az előbb említett tavalyi darab, és mint a Ride 2, ez pedig sokak számára talán nem lesz szimpatikus. Ezzel együtt azonban még mindig egy korrekt anyagról beszélünk, és a műfaj rajongóinak tulajdonképpen nincs is más választása a vásárlás tekintetében.


Ezzel együtt lehetetlen nem észrevenni, hogy a MotoGP 17 közel sem fejlődött annyit, mint kellett volna... sőt, valójában alig. A stúdiót régóta szidják a saját játékmotorja miatt, aminek következtében eddig közepes látványt, és többnyire 30fps-en futó játékokat kaptunk, hosszú töltési időkkel. A Milestone ugyan igyekszik hallgatni a kritikákra, és az MXGP 3-mal átálltak az Unreal Engine 4-re, a MotoGP 17 esetében viszont erre már nem volt idő. Bár azt meg kell hagyni, hogy most már 60fps-sel fut a játék, de a látványa akkor is maradt átlagos, a versenyzők egyforma méretűek és magasságúak, a pályákat pedig ugyan pontosan lemodellezték, de ezek sem néznek ki valami jól.

A stúdió ígérete szerint jövőre átváltanak az Unreal Engine 4-re, és talán ez majd javít valamit a fizikai modellen is (habár az MXGP 3 esetében ennek nem volt sok nyoma). Nem mondhatni persze, hogy a MotoGP 17 ne lenne jól kezelhető, mert tulajdonképpen az, és szokás szerint rengeteg beállítási lehetőség közül választhatunk a vezetési modellt illetően. Ennek köszönhetően a kezdők és a haladók is megtalálják a számításukat, utóbbiak (most már szokás szerint) olyan lehetőségekkel, mint a versenyző súlypontjának változtatása, és az első-hátsó fék külön-külön kezelése.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások: