Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

MotoGP 13 - Diszkvalifikálva

  • Dátum | 2013.07.17 08:01
  • Szerző | Chocho
  • Csoport | JÁTÉK

A MotoGP-sorozat igen komoly múltra tekint vissza, hisz az első rész még Xboxra jelent meg 2002 nyarán. A Climax játéka hatalmas siker lett, és kapott egy igényes PC-s portot is, amit egy évvel később követett a MotoGP 2, majd 2005-ben a MotoGP 3. Csakhogy a kiadásért felelős THQ ekkor nem tudta megújítani a licencet, és ezért a sorozat össze-vissza pattogott a különböző kiadók és fejlesztők között. Az elmúlt pár év MotoGP címei meglehetősen vegyes minőségi skálán mozogtak, de kiemelkedőnek egyiket sem lehetett nevezni. Épp ezért voltunk kíváncsiak, hogy az utoljára 2008-ban MotoGP-t fejlesztő Milestone mihez kezd a licenccel, főleg, hogy immár kiadói szerepben is tetszelegnek, a MotoGP 13 pedig minden nagyobb platformra megjelenik. Nos, az eredmény ugyan kellemes, de messze sem olyan klassz, mint a tíz évvel ezelőtti MotoGP 2 volt.

A hangulat a régi
A hangulat a régi

Rossi elbújhat

A MotoGP 13 tehát egy hivatalos MotoGP-játék, a 2013-as versenyek és pilóták minden hivatalos adatával és jogával. Így, ha valaki rendre követi a sorozatot a tévében, gyorsan megtalálja kedvenceit a menüben. A játék gerincét természetesen a karriermód képezi, ami abszolút nem reális, de ugyanakkor jól megragadja a MotoGP nyújtotta menő életérzést. Választhatunk magunknak női vagy férfi fizimiskát, nevet és arcot, majd irány egy kis csapat, akiknek a színeiben indulhatunk a Moto3 osztályban. Az út természetesen a MotoGP 1000 köbcentis szörnyetegeihez vezet, de addig még nagyon sokat kell tanulnunk és fejlődnünk, és ehhez a játék meg is ad minden létező segítséget.

Már maga a konstrukció is dicséretre méltó: ifjú titánként egy menő lakóautóban töltjük a szabadidőnket, olvasgatjuk a sajtó MotoGP-s híreit, tévét nézünk, na meg e-mailekben kommunikálunk személyi- és csapatmenedzserünkkel. Ők lesznek karrierünk első fázisának legmeghatározóbb személyiségei, elvégre kitűznek számunkra bizonyos célokat, amiket, ha teljesítünk, egyre népszerűbbek leszünk, és rajongókat gyűjtünk magunk köré. E célok természetesen folyamatosan nőnek: kapunk egy megcélzandó pozíciót, és választhatunk magunknak egy személyes nemezist, akit magunk mögött hagyva egyre nagyobb ásznak tűnünk a sajtóban.

A menedzsereink tanácsait egyébként nem kötelező megfogadni, de azért ajánlott, főleg, ha valaki új a MotoGP dinamikus világában. A karrier lassan bontja ki magát, és kihagy egy csomó olyan dolgot, ami hozzátartozik a valódi bajnoksághoz, tehát nincs mondjuk időmérés, de akinek ez hiányzik, az indíthat egy Grand Prix versenyhétvégét, részt vehet a világbajnokságon, vagy csak gyakorolhat a gyorsverseny menüpont alatt. Összességében véve tehát unatkozni nem fogunk, a MotoGP 13 elég masszív tartalommal rendelkezik.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 11.
    2013. 07. 28. 16:50
    Hát, lassan 3 éve van nagymocira jogsim, ez egy ***** játék.
    El kell felejteni, 50 nél ami ugye a városi tempó, gyakorlatilag áll a motor.
    2 másodperc alatt felmegy 200km re, ami még motortól is szép teljesítmény, mindezt úgy hogy közbe a csávó elengedi a kormányt és nézeget.
    A kanyarodás nevetséges, az hogy füvön lehet gyorsítani, sőt, kifejezetten lehet driftelni, hát ...enyhén szólva is nevetséges, akkor esett el a paréj mikor már gyakorlatilag állóra fékeztem és nyomtam a jobbra gombot hogy ess már el könyörgöm ess már el!! sebesség érzet ->0 az hogy rossival vagy biaggival nyomom engem nem igazán érdekel..mert NEM NYOMOM vele ugyanis szr a játék, ezért nem hogy a licenc-t de még a programozóknak a laptopot se vettem volna meg...
    1, azaz nettó 1 percet voltam hajlandó ezzel a kritikán aluli játékkal tölteni...
  • 10.
    2013. 07. 22. 22:55
    Először nekem sem tetszett...most meg lvl81-nél tartok és Repsol Hondánál tépem a gázt
  • 9.
    2013. 07. 19. 21:25
    Iszonyatosan bűnrossz. A grafika förtelem, a motorhangok pocsékak. Semmit sem ad vissz a motorozásból. A karrier mód jó ötlet egyébként. Az irányítás csapnivaló, de megszokható. Aki normális motoros játékkal akar játszani ajánlom a Superbike Generationst, jelenleg a legjobb a piacon.
  • 8.
    2013. 07. 19. 17:23
    #nedcoleman
    Ahogy jocek mondta, én is anno a MotoGP 2-vel játszottam egy jódarabig. Tetszett az igazándiból. De ennek már jó ideje, és azóta nem figyeltem a sorozatot, nem tudtam hogy ez lett belőle.
  • 7.
    2013. 07. 19. 11:40
    Van visszaprögetés a PC-s verzióban. Rengeteg kanyart vághatsz le büntetés nélkül. A többi versenyző egyáltalán nem figyel rád, kijönnek 100-zal a célegyenes végén eléd, amikor te 300 körül érkezel. Sokszor volt olyan, hogy az utolsó szektorban majdnem egy másodpercet kaptam a kvalifikáción a többiektől, pedig amikor valamelyik élmenővel mentem együtt, ott hagytam, és később a versenyen is kiderült, hogy lassabbak nálam abban a szektorban. Nincs time trial ugye. Miért? A karrier módban a Moto2 feléig jutottam, mert ott untam meg, hogy a legkeményebb szinten is másodperceket verek a mezőnyre. A Milestone már rég óta nem csillog, a WRC sorozatból is látni lehet. Kár, hogy nincs egy rendes MotoGP játék.
  • 6.
    2013. 07. 18. 17:21
    Talán a MotoGP 2 volt amivel sok időt eltudtam tölteni régen. Viszont ez meg olyan mintha a 2 elött játszódna technikailag. Mintha visszafelé fejlesztenék a játékot vagy nem tudom.
  • 5.
    2013. 07. 18. 16:42
    Kipróbáltm a Steamen fellelhető demo-t. Nem tudom miért, semmi nem szól(t) mellete, hogy 2 percnél többet eltöltsön vele az ember. Sőt annyit ér a játék, hogy ránézel egy screenshotra(gameplayre) és látod, hogy Milestone.
    Majd klikk tovább.

    Chocho:
    -Tudod jól, hogy évek alatt nem tudott a Milestone túllépni, fejlődni magához képest és egy elvárt szintet megütni.
    (Mondhatni nem volt egy mérföldkő mostanában, semmi - csak évente egy új borító és +1 az évszámhoz)
    Persze vannak apróbb újítások, de olyan ez, mint anno a Dallas volt. Ha kihagysz 5 részt sincs gond, mert Bobby akkor is halott marad és 3 mondatban össze tudod foglalni mi változott összességében.

    Érthető, hogy némileg bizakodó, türelmes vagy és legyen igazad - komolyan!

    Akad az olvasók között olyan aki meg tudja mondani, hogy mikor volt még jónak mondható a motogp? Melyik rész volt arra érdemes, hogy egyáltalán pénzt adjon ki érte az ember?
  • 4.
    2013. 07. 18. 11:10
    Az építőst szerintem valami motorépítéses-tuningolósságra értette a "fijú".
    Nem értek egyet egyébként ezzel sem.

    A gond az, hogy évek óta adják ki véleményem szerin ugyanazt a *****-t. Picit más köntösben. De mivel ugyanazon nulla szívonalat képviseli minden évben, ezért egyre gyengébbnek érezzük. Mert ugye az is.
    Az én egyszerű kérdésem így az, hogy : -Miért?

    Talán kiadhatnának egy olyat ahol rendben van a fizika. Ami talán picivel szebb is, hogy megnyugodjon mindenki. Átgondolt, kidolgozott játékmenettel, struktúráltan, összeszedetten, tisztelettel adózva ezen sport iránt is. Manapság erre minden eszköz rendelkezésre áll. Biztosan megéri évente kiadni egy ilyen semmit, hiszen jön és jön és .... jó nem lesz
  • 3.
    2013. 07. 17. 19:22
    #gumitamin
    Építős? De úgy amúgy értelek, végül is amúgy korábbi versenyes játékokban van olyan hogy autó mellett motor is helyett kapott.
    Amúgy korábbról MX vs ATV jutott most eszembe, ami pl egész jó játék, de csak cross területen van jelen. Olyan hogy motorokon van a fókusz, és minden területen, olyan tudtommal nincs.
  • 2.
    2013. 07. 17. 15:29
    Az a baj ezekkel hogy irtó hamar meg lehet unni, semmi kihívás nincs benne.
    Akár egy GTA-s motoros küldetés több élményt ad.
    Igazán kiadhatnának már valami motoros játékot ami: építős, versenyzős, NFS jellegű, ami kicsit életszerűbb.
  • 1.
    2013. 07. 17. 13:12
    Pont a szavatosság kapott 8 pontot? Figyelembe véve a korábbi MotoGP-ket (amik még mérföldekkel jobbak is), az egyedüli szavatosság a játékban hogy nincs igazán más motoros játék, az idei vagy az elmúlt év felhozatalát tekintve.