Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Medal of Honor - Bétateszt afgánokkal

  • Dátum | 2010.08.02 14:01
  • Szerző | Daks
  • Csoport | JÁTÉK

Afganisztán. Egy hatszázötvenezer négyzetkilométeren elterülő pokol, az indoeurópai civilizáció multikulturális világának minden előnyével és hátrányával. Az ország a dél-közép ázsiai népek legnagyobb gyűjtőhelye, ahány vallású és nézetű ember él a keleten, az mind megfordult már itt, vagy most, vagy az elmúlt ötezer év során valamikor. Sziklás hegyvidékein, és lösszel borított, poros síkságain már a kezdetektől véres háborúk dúltak, a perzsa, és arab birodalmak hadjáratait Nagy Sándor hódítása követte, de Afganisztán az elmúlt évszázadok során volt már török, mongol, a brit, és a szovjet megszállás alatt is, hogy a belső háborúkat ne is említsük. A 2001. szeptember 11-i casus belli eseményeket követően az Egyesült Államok indított ellene offenzívát, viszont még a negyvenegy NATO és ISAF ország támogatása sem volt elég, hogy győzedelmeskedjünk a szélsőségesek felett. A modern hadviselés legmocskosabb és legsötétebb éveit éljük, a romlott nyugati világ és a poros kelet hatvanezer emberéletet követelő csatája pedig továbbra sem méltat enyhülést mutatni.

Mocskos egy hely
Mocskos egy hely

Vedeljük a kólát, és szívjuk a Marlborót, de mi a fenét keresünk itt? Kinézek a Humvee ablakán, és csak szenvedést látok. Az emberek fuldoklanak a homokban, nincsen ivóvizük, soványak, szenvednek, kétharmaduk még alapvető elemi oktatásban sem részesült, tudatlanok, és elkeseredettek, a helyükben bármelyikünk fegyvert ragadna. Kilenc éve tart ez a nyomorult háború, a Tier 1 osztag tagjaként ennyi ideje szolgálunk már ebben a földi pokolban. Felkelők ellen harcolunk, terroristákat üldözünk, titkos bevetéseken veszünk részt, szabotázsakciókat hajtunk végre, és ha kell, akkor gyerekeket ölünk, parancsszóra. Profik, gyorsak, és kegyetlenek vagyunk, sírni ráérünk majd, ha hazaértünk. Ez a játék rólunk szól.

Gerillák a homokban
Gerillák a homokban

Új irányvonalat vett a Medal of Honor. A játék elhagyta a második világháborús hadszínteret, az Electronic Arts pedig olyannyira komolyan gondolta a stílusváltást, hogy nem csak a készítőket cserélte le, de még alcímet sem adott kalandjainknak. A fejlesztési munkálatok 200%-on pörögnek, egyszerre két csapat is dolgozik a játékon, az EA Los Angeles néven is ismert Danger Close az Unreal Engine 3.0 felhasználásával az egyjátékos történetet hegeszti, míg a Battlefield sorozatért felelős DICE a saját fejlesztésű Frostbite motorjával a multiplayer élményeket vette kezelésbe. A végeredmény várhatóan keményen oda fog csapni a legnagyobb konkurenciának számító Call of Duty-nak, s hogy ebből már most nyáron is kaphassunk némi ízelítőt, a készítők elindították a játék bétatesztjét, melyen természetesen mi is részt vettünk. A PC-s és Playstation 3-as szerverek június végén izzottak fel, július utolsó napjaiban pedig végre elstartoltak az Xbox 360-as változat többjátékos próbakörei is, melyet augusztus 9-ig teljesen ingyenesen nyomhatunk. Ezt követően viszont lezárják a hozzáféréseket, és legközelebb csak október 15-én, a teljes játék megjelenésekor láthatjuk újra Afganisztánt.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 26.
    2010. 08. 05. 23:11
    "ugrásból zoommal be tudod célozni az embert" az ilyen játékok készítőinek adnék egy rendes fegyvert a kezükbe... UT3ban meg Quake-ben alap az ilyesmi, node egy ilyen játékban? az ilyenek miatt nem multizom, amikor valaki az 50kilós menetfelszerelésével elugrik a golyók elől akkor erre én egy Alt+F4el válaszolok ez persze nem a játékos hibája, hanem a fejlesztőké. persze ha ez kell a népnek...
  • 25.
    2010. 08. 04. 11:55
    ThePower

    ááá én úgy lőném már az amcsikat is ^^
    annyira uncsi hogy terroristákat lövünk...
    miért nem mi vagyunk a terroristák...? =/
    és ilyen küldetések lennének hogy magadat felrobbantani meg ilyenek
  • 24.
    2010. 08. 03. 20:15
    "hanem mondjuk az amerikai megszállókat, lehetőleg kilószámra?"

    Mert amerikai a játék? Ha majd az izraeliek vagy oroszok csinálnak játékot ott lőheted az amcsikat is.
  • 23.
    2010. 08. 03. 20:04
    No és olyan mikor lesz végre, hogy egy játékban nem a helyieket kell lőni a saját hazájukban a franc se tudja miért, hanem mondjuk az amerikai megszállókat, lehetőleg kilószámra?
  • 22.
    2010. 08. 03. 16:18
    nekem az a furcsa hogy mien egy elcseszett játék lehet az,ami külön motort használ a single és a multira....csak fölösleges pénz és erőforráskiadás,ráadásul nem lesz koherens a termék......
  • 21.
    2010. 08. 03. 10:04
    Hát igen eléggé rászoktak az emberek a folyamatos GL használatra meg CG-re. Én nemsoká megyek Arma2 OA Multizni abban legalább van egy kis realizmus
  • 20.
    2010. 08. 03. 09:35
    Bf-be egyedül a sok CG-s meg gl láma idegesít fel. ha nem robbanószerrel ja meg nem body armoros csávó ölne meg tök nyugott lennék... Coba meg az életük makkja idegesít fel amit általában mindig rajtam lőnek...
  • 19.
    2010. 08. 03. 08:37
    Igen, de legalább élvezi az ember... BF-en csak felhúzza magát az ember lehet hogy sokkal élethűbb meg realisztikusabb de sok értelme nincs
  • 18.
    2010. 08. 03. 08:14
    Hát nem tudom hogy te láttál e már katonát 50 kilós menetfelszereléssel 2 méter magasból leugorva lövöldözni. Ez pont el van cseszve a codba. Mint ahogy az is hogy a sniper elég pontos ugrás közbe is.

    myckie2: Az EA csak egy kiadó...

    Ja az a másik. Sniper á mondom zsír. Azt M14-es reddottal. Hát ne szórakozzannak már. Az mióta sniper? Meg jön a gyerek azt lelő rendes távcsöves M24-el én meg azt se látom hol van abba a szar reddotba.
  • 17.
    axe
    2010. 08. 03. 03:14
    ájPon - nem arról van szó hogy nekem mim van, hanem akkor igen is jár az m24 mer amikor a másik lelő m24-el az kicsit irritáló így.
  • 16.
    axe
    2010. 08. 03. 03:13
    exec79 én azt utálom az összes bf-ben hogy nem ide megy a golyó ahova lősz, és számítanak azok a tizedmásodpercek mer pl ugrásból zoommal be tudod célozni az embert de meddig van rajta? 0,1mp? nah hát lősz cod4-ben beadja bf-ben meg 1 méterrel mellé.
  • 15.
    2010. 08. 02. 22:57
    hogy a beta-hoz is szóljak teljesen BC 2 más pályákkal más skinekkel olyan mintha egy mod lenne, és kb 5-15 percenként desktopra dobott.
  • 14.
    2010. 08. 02. 22:55
    Axe szerintem azért volt rajta dot mert minden szerencsétlen sniperkedni akarna mint BC2-ben közben még egy anyahajót sem tudnak eltalálni, és az nem beta test lenne hanem egy rakás szerencsétlen anti-gamer babazsúr.
  • 13.
    2010. 08. 02. 22:28
    ThePoweR én is így érzem... A cod 4-et közel se veri max graf-ban de amúgy semmi... valahogy a multis játékok nem sikerülnek annyira az EA-nak
  • 12.
    2010. 08. 02. 19:48
    Ez egy sz@r játék. Ennyi a véleményem.
  • 11.
    2010. 08. 02. 19:34
    a BC2 után valahogy én alapnak érzem a rombolható környezetet...
  • 10.
    2010. 08. 02. 19:32
    Kár hogy szakítottak a 2 második világháborús vonallal!
    Én azokat jobban szeretem!
  • 9.
    2010. 08. 02. 18:41
    a grafikával nincs gond...a játék a szar de legalább szép
  • 8.
    2010. 08. 02. 18:05
    Ráadásul a multit, ezáltal a beta-t is, nem az UE 3.0 hajtja, hanem a BC2 alatt dolgozó frostbite, de ezt a cikkben is említik, talán nem árt néha azt is elolvasni... De én sem értem milyen grafikára vágytok!
  • 7.
    2010. 08. 02. 17:52
    "nem vagyok oda a grafikáért" + "pc űberkirályabb lesz" bazz akkor ti ne is játszatok semmivel, minden játéknál csak a trailert nézzétek, annak faccverős a grafja. -.-
  • 6.
    2010. 08. 02. 17:15
    Én próbáltam a BETA-t,engem személy szerint nem győzött meg,de mint a cikkben is irják,még javitgatni kell rajta és akkor jó lesz,de szerintem akkor sem lesz egy maradandó játék! :-/
  • 5.
    2010. 08. 02. 16:53
    @axe: Akárhányszor ismétled el akárhány cikk és elemzés kommentjeinél, a kutyát sem érdekli, hogy neked limitált BFBC2-t vett anyuapu.
  • 4.
    2010. 08. 02. 16:53
    neofery:

    "Belevetettük magunkat a MoH Xbox 360-as bétájába." Ez a van a teszt címe alá írva. Ergo ez a grafika xboxos, pc-n valószínű, hogy jobban fog kinézni.
  • 3.
    axe
    2010. 08. 02. 16:49
    Engem az irritál hogy nem kaptam meg az M24-em pedig limitált a badcompany 2-m másik pedigg h alap csipára szar reddotot kapsz, az nem csipa hanem valami szutyok úgy.
  • 2.
    2010. 08. 02. 16:12
    hát igen, hoztak már ki többet is unreal engine-ből...amúgy nagyon hajaz a grafika a battlefield bad company-höz, az viszont nem baj, mert annak jó volt a gépigénye
  • 1.
    2010. 08. 02. 16:02
    Háát nem vagyok elájulva a grafikától.
    Szép szép de egy ideje vannak már ilyen minőségű játékok.
    A crysis-ban még szerintem szebb is.
    A játék menet viszont mindent kárpótol.