Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

ME2: Firewalker és Kasumi

  • Dátum | 2010.04.11 18:59
  • Szerző | Magrathea
  • Csoport | JÁTÉK

Nem olyan rég érkezett két újabb fontos letölthető tartalom a januárban megjelent Mass Effect 2-höz, mely megérdemelten lett a 2010-es év első havának legjobb játéka. Lássuk milyen lett a szóban forgó két DLC, amik közül az egyik ingyenesen letölthető a Cerberus hálózatról, ha valakinek első kézből vásárolt példánya van a játékból és aktiválta a kódot, mellyel már több kisebb tartalomhoz is hozzájuthatott Zaeed Massani mellett (pl.: Arc Projector, Normandia becsapódási hely).

Firewalker Pack (Cerberus Network)


Ebben a csomagban érkezett a Hammerhead (könnyen) páncélozott harci jármű, amit minden bizonnyal nagyon vártak már mindazok, akik könnyes szemmel gondolnak vissza az első részben elhagyott Mékóra. A Firewalkerben helyett kapott még 5 új pálya, melyen kipróbálhatjuk a járgányt…

A játékba belépve a szokásos módon már ott vár a számítógépünkön az üzenet a „Rejtőző fickótól”, hogy talált valami érdekeset nekünk. Az első misszió, hogy begyűjtsük a tankot, ezzel nem is haboztunk sokáig. A Hammerhead irányítása egyszerű, tud boostolni, rövid ideig repülni és természetesen lőni (1 féle lövés van: a nyomkövető rakéták). Amit rögtön észrevehetünk, hogy a mékóhoz képest nagyon gyors és fordulékony, de ennek meg is van az ára, méghozzá az, hogy szinte papírból van. Nyomkövető rakétái viszont nagyon nagy távolságokból is képesek bemérni az ellent.



Az öt misszió remekül kihozza a Hammerhead erős oldalát, ami inkább a mozgás és manőverezés, nem pedig a harc. Ügyesen kell „ugrálni” platformokon és hasonlók, amiket kifejezetten élveztem, ellenben a harccal, ami annyiból állt, hogy kilométerekre az ellentől rakétaspammelléssel leszedtem mindenkit. A nyomkövetők egyébként nem valami pontosak, elég nagy volt szórásuk. Úgy kell irányítani őket, mint a biotikus támadásokat (pl.: mintha warppal lőnénk). A távolságtartást viszonylag hamar megtanítja velünk a játék, miután az első lerakott ellenfélhez közel merészkedve 3 másodperc alatt kilőttek, egyből kapcsoltam... Az öt új pálya változatos, mint ahogy a küldetések is. Ami még nagyon tetszett az az, amit a mini kiegészítő előrevetít: a harmadik részben való bányászás megvalósítását. A Hammerheaddel ugyanis bányászni is tudunk egy egyszerű és gyors mini-játékkal (rövid ideig egyhelyben kell tartani a tankot, míg az kinyeri az ércet). Az alapjátékba rakott bolygóscannelés kivétel nélkül mindenhol negatív kritikákat kapott az amúgy remek játékban, így dicséretes, hogy máris próbálják kipuhatolni, mi az, ami tetszene a népnek helyette.

Összefoglalva: Ingyenes DLC-hez képest remek, a harcon lehetne még egy kicsit csiszolni, de mindenképpen várjuk, hogy újra használhassuk a Hammerheadet! (A DLC kb. másfél óra plusz játékidőt biztosít.)



Firewalker képgalériánk letöltéséhez katt ide!

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 11.
    2010. 04. 13. 14:48
    Úgy látszik a jövő hónapig el kell halasztanom a megvételüket.(a biztosító éppen most fosztotta ki a bankszámlámat)
  • 10.
    2010. 04. 13. 14:23
    A képek szerintem inkább magukért beszélnek

    Me1:







    Me2



  • 9.
    2010. 04. 12. 22:36
    Ezen a "referencia Shepardön" jót mosolyogtam.

    Ha arra gondolsz, akkor a videókban is az általad készített szerepel. Ebben nem találsz hibát.
  • 8.
    2010. 04. 12. 22:30
    A te által megformált custom Shepard is ugyanolyan szépen kidolgozott lesz, mint a referencia Shepard. Ha erre voltál kíváncsi.
  • 7.
    2010. 04. 12. 22:26
    Kérdés:
    Mi a helyzet a textúrákkal? Mármint a saját magunk által alkotott Shepard karakterek megjelenítésével ?(és itt elsősorban a filmszerű bejátszásokra gondolok)

    update:a mai nap kipipálva a listán
    Sacred Gold
    Septerra Core: Legacy of the Creator
    Spellforce Platinum
  • 6.
    2010. 04. 12. 15:42
    Az ME1 -et elsőre 59 óra alatt toltam ki. A Többi végig játszásom olyan 35-45 óra között mozog. Már kb 6x végig toltam. Szóval van újra játszhatósági értéke. Mindig találok benne valami újat amit még eddig nem láttam

    ME2 - Első végig játszás 63 óra volt. A Többi végig játszás 28-35 óra között. Már 9x toltam újra szvsz ez számomra ugyan csak meg unhatatlan A párbeszédekben rengeteg variáció egyes csapatagok más-más szólnak hozzá a küldetésekben.

    De várd meg más válaszát is mert én nagyon elfogult vagyok a két játékkal. Kedvenceim, No.1
  • 5.
    2010. 04. 12. 15:38
    Nálam a ME2-nél 40 óra volt a játékidő, és van újrajátszhatósági értéke, mert én is elkezdtem még egyszer. Bónuszt is kapsz, ha másodjára kezded (pénz, ércek, 1 képesség).
  • 4.
    2010. 04. 12. 15:19
    Van e újrajátszhatósági értéke a két ME játéknak? Mekkora a játékidő nagysága?
  • 3.
    2010. 04. 12. 01:24
    Ez eléggé GoG-os listának néz ki
    Van köztük pár nagyon jó játék, de én pl. a Septerra Core beizzításával nagyon szívtam, sajnos nem szeret minden gépet.
    Viszont ezek elég más stílusok is, úgyhogy szerintem dönts az alapján végülis mivel szeretsz játszani. És kivitted az ME1-et? Ha nem akkor nyiss azzal, azt már bagóért osztják

    Sacred 1, egy nagy clikfest, a Sanitariumnak nagyon jó a hangulata, a Divine és a Beyond hasonló, emberfüggő bejön e, Arcanumot nem ismerem.
    ME2: [LINK]
  • 2.
    2010. 04. 11. 21:25
    Köszönet a cikkért.
    *off*
    Nem tudom eldönteni,hogy a Mass Effect 2 -t vásároljam e meg,
    vagy ezt a pakkot:
    Sacred Gold
    Septerra Core: Legacy of the Creator
    Spellforce Platinum
    Divine Divinity
    Beyond Divinity
    Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura
    Sanitarium
  • 1.
    2010. 04. 11. 20:17
    Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem a két DLC-nél az a fejenként másfél óra plusz játék idő nem igaz.. nekem dlc-n ként félóra összesen 1 óra volt a kettő. Úgy, hogy végig beszéltem mindent nem nyomkodtam el és minden interaktív tárgyat végig néztem.
    A Hammerhead dlc csalódás volt, főleg a harc ami "nincs" olyan messziről leszedni az ellent hogy becélozni se tud. Egy a havas motor lefagyós küldi volt kihívás.
    Katsumi dlc viszont tetszett. Kár, hogy nem lehet az új karakterrel beszélgetni. Na meg, hogy tényleg ilyen későn jött már ki. A 9. végig játszásom után..