Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

MAG bétateszt

  • Dátum | 2010.01.13 12:10
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Nemrég sikerült kipróbálnunk a Playstation 3-ra fejlesztett, és az eddigi információk alapján igencsak impresszívnek tűnő FPS-t, a MAG-ot, néhány nap erejéig, a nyílt béta keretein belül. A Zipper Interactive játékának neve a Massive Action Game rövidítése, mely arra utal, hogy minden eddiginél nagyobb létszámú harcokban vehetünk részt benne. Összesen akár 256-an is csépelhetik egymást, tehát ebből a szempontból a MAG könnyedén túlszárnyal bármilyen multis FPS-t, legyen szó akár Call of Duty-ról, akár valamelyik Battlefieldről. A tervek szerint január végén megjelenik a végleges változat, így szerencsére egész jó állapotban volt a bétaverzió, lássuk mik is voltak a tapasztalataink.

Dúl az Árnyékháború

A MAG-hoz hasonló játékokra sosem volt jellemző a végletekig kidolgozott történet, és így talán nem is meglepő, hogy ezúttal sem fogunk Nobel-díjas sztorival találkozni, viszont szerencsére azt sem lehet mondani, hogy teljesen érdektelen lenne a háttérvilág. A játék 2025-ben játszódik, amikor az emberiség komoly kríziseket él át, hiszen a kevés élelmiszer miatt hatalmas területeket súlyt éhínség. Egyre inkább kimerülnek a Föld energiatartalékai is, a maradékot pedig minden ország megpróbálja magának megtartani, ami persze komoly feszültséget okoz az államok között. A súlyos problémák ellenére a kormányok hatalmas pénzeket pumpálnak a bolygó különböző pontjain dúló háborúkba. Azonban az emberek végül megelégelték a rájuk fittyet hányó politikusok tevékenységét, így hosszú, véres tüntetések és lázongások révén sikerült tárgyalóasztalhoz ültetniük a háborúzó államok vezetőit, akik végül egy tartós békét biztosító egyezményt írtak alá. Ám az országok nem akartak ilyen könnyen lemondani érdekeltségeikről, így hamarosan létrejöttek a PMC-k (private military company), a vállalatok kezében lévő hadseregek. Az emberek számára úgy tűnt, hogy ezek csak humanitárius tevékenységeket, védelmi feladatokat és mentőakciókat látnak el, ám a háttérben véres harc dúlt a cégek között, hiszen a nagy pénzt jelentő állami szerződéseket csak a legjobbak kaphatták meg. A konfliktus Árnyékháború néven vonult be a történelembe.

Isten hozott a földi pokolban
Isten hozott a földi pokolban

A MAG-ban három nagy PMC szerepel, melyek közül a játék első indításakor ki kell választanunk azt, amelynek „színeiben” harcolni szeretnénk. A Raven nevű cég egy európai katonai vállalat, mely a legmodernebb technológiával büszkélkedhet, míg a Valor egyesült államokbeli, brit és mexikói érdekeltségekkel rendelkezik, a S.V.E.R. pedig Kínát, Indiát és Oroszországot képviseli. A frakció kiválasztása után megalkothatjuk karakterünket, de ne gondoljon senki MMO szintű lehetőségekre, csak az előre elkészített hangok és fejformák közül választhatunk. Ha mindezzel megvagyunk, beléphetünk a játék többnyire stabilan működő szerverére, ahol elsőként a Barrack menübe vigyen az utunk. Itt szerezhetjük be karakterünk számára a különféle képességeket (vagy a ma divatos kifejezéssel élve a perkeket). Bár nincs belőlük annyi, mint például a Modern Warfare 2-ben, de így is nagyon sokféle közül választhatunk. A fejlődés nagyon egyszerű módon zajlik, harc közben tapasztalati pontokat kapunk a lelőtt ellenfelek, a teljesített feladatok és a meggyógyított, illetve feltámasztott bajtársak után (utóbbi meglehetősen fontos, így mindenképp költsünk pár pontot a medical kit használatára). Ha eleget összegyűjtöttünk ezekből, lépünk egy szintet, egyúttal kapunk egy képességpontot is, melyet elkölthetünk a nekünk tetsző perkre.

A S.V.E.R. katonáinak csak ilyen szakadt öltözékre futja
A S.V.E.R. katonáinak csak ilyen szakadt öltözékre futja

 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 7.
    2010. 01. 16. 22:16
    Nem vagyok nagy multis. Amikor CoD II-ben néhány pályán 60-70-en vannak, az már nagyon gáz! Épp, hogy visszajössz, már meg is halsz... Hamar meguntam, mentem kisebb tömegbe inkább.
  • 6.
    2010. 01. 14. 22:55
    Insignia, semekkora. Igaz a cikkből kimaradt, de a több tucat meccsből amit játszottam egyetlen egy volt, amiből lag miatt ki kellett lépnem.
  • 5.
    2010. 01. 14. 22:01
    256 player wow... azt majd néznek mekkora lagg lesz
  • 4.
    2010. 01. 14. 07:33
    MassKilla a mondatot meg " nagybetűvel " szokás kezdeni ! Ha nem tudnád.
  • 3.
    2010. 01. 13. 22:54
    Igen MassKilla, pontosan az. Almamag.
  • 2.
    2010. 01. 13. 18:18
    az ágyút hosszú Ú-val kell írni tudtommal...

    amúgy ez mi? még sose hallottam róla? cseresznyemag...esetleg almamag?
  • 1.
    2010. 01. 13. 13:38
    Valóban kuriózum a játék,volt szerencsém a Domination-hoz...Iszonyat nagy háborús feelingje van a játéknak,köszönhetően a kaotikus,helikopterekkel,vadászgépekkel,ejtőernyősökkel megtűzdelt harcnak....
    Sok fog múlni a kommunikáción,illetve valóban a játékosokon....
    Továbbá javíthatnák a játékoson neveinek megjelenítését,mert közelharcnál illetve egy 40"-os tv-n 2-3 méterről már nem látni a neveket és a saját társakat sem egyértelműen...

    részemről előrendelve....