Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Lord of the Rings: War in the North - Gyűrűk Ura light

  • Dátum | 2011.11.20 08:01
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen – pár évvel ezelőtt még azok is megismerhették e legendás szavakat, akik sohasem olvasták J.R.R. Tolkien regényklasszikusát, a Gyűrűk Urát. A könyvekből készült kiváló filmek ugyanis valóságos „Gyűrűk Ura lázat” indítottak el, a mozikba özönlöttek az emberek és a videójátékok között is egyre több darab akadt, amely feldolgozta a Gyűrűháború történetét. Az évek múlásával aztán természetesen lecsengett az őrület, és a Lord of the Rings Online című MMORPG-vel kapcsolatos híreket leszámítva nem sokat foglalkoztak az emberek ezzel a témával. Aztán az elmúlt évben beindult valami, hiszen először az Aragorn’s Quest című, igencsak gyerekbarát akciójáték látott napvilágot, majd bejelentették a kissé komolyabbnak tűnő, War in the North alcímet viselő hack&slash-t, melyet egy héttel ezelőtt piacra is dobott kiadó. A játékot a Snowblind Studios készítette, akiknek jókora tapasztalatuk van ebben a műfajban, hiszen annak idején nekik köszönhettük például a Baldur’s Gate: Dark Alliance és a Champions of Norrath című alkotásokat is.

Aragorn büszke lenne kósza barátjára
Aragorn büszke lenne kósza barátjára

A regényekből megtudhattuk, hogy Szauron miként próbálta uralma alá hajtani Gondort és Rohant, de arról kevés szó esik, hogy mi történt Középfölde északi területein, pedig ott is dúlt a szörnyű háború. A War in the North (WitN) annak a három hősnek a történetét meséli el, akiknek nagy szerepe volt abban, hogy észak nem esett áldozatául a Sötét Úr terjeszkedésének. Amint a játékból megtudhatjuk, Szauron tervét egy mágikus hatalommal bíró ember, Agandaur támogatta, akit már a történet legelején megismerhetünk, és egészen az utolsó percig az nyomában járunk. Eközben nem csak északon kalandozunk, hanem eljutunk olyan helyszínekre is, amelyek ismerősek lehetnek a könyvekből, filmekből. Már kalandunk legelején tiszteletünket tesszük egy ilyen helyen, hiszen a sztori Bríben, azon belül is a Pajkos Póni fogadóban veszi kezdetét. Ide tér be pár nappal Frodó érkezése előtt három vándor, akik igencsak nem mindennapi társaságot alkotnak. Egyikük Farin az erebori törpe, barátai pedig a Völgyzugolyból származó tünde, Andriel és a dúnadán kósza, Eradan. Itt találkoznak Aragornnal, aki azt kéri tőlük, hogy menjenek északra, és próbálják ott útját állni az ellenségnek. Sajnos az már itt nyilvánvalóvá válik, hogy nem sikerült megnyerni a filmbéli színészeket a szinkronmunkához, ráadásul a „helyetteseik” sem tartoznak a szakma krémjébe. Bár vannak kivételek – például a Gandalfot megszólaltató férfi nagyon jól utánozza Sir Ian McKellen hangját – a többség az átlagostól a gyengéig terjedő teljesítményt nyújt.
 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 9.
    2011. 11. 21. 21:40
    Nekem még feltűnt és hihetetlenül bosszantott, ha be lehet valahol állítani akk pls szóljatok, hogy az AI nem szintezi sem a statokat sem a képességeket, valamint nem feltétlenül veszik fel a cuccokat amiket adok nekik, ezzel még nem is lenne gond, de valahogy mindig nagy szívás volt, hogy találja valami helyet, amit úgy mentett el hogy akk belépek a másik karakterrel, beállítom, felöltöztetem és utána meg kellett oldani hogy mentse el még egyszer, hogy vissza tudjak lépni a saját karimhoz. nekem párszor előfordult, hogy kezdhettem elölről. Am a multinál én kitérnék arra hogy azért is jobb úgy játszani, mert akkor ki tudjátok használni a három karakter "képességeit" pl a törpe falakat tud áttörni, ahol lehet, hogy kinyithassunk egy-egy ládát, míg az ember karakter is valami hasonlót csinál, az elf meg asszem virágokat gyűjt majd potikhoz? a varázsló tényleg gagyira sikerült, azzal nem nagyon próbáltam hogy mit csinál...
  • 8.
    2011. 11. 21. 21:31
    Persze, lehetne hosszabb is, szabadabb játékterű és több rpg elem is belekerülhetett volna, de letojom, Gyűrűk Ura és kész, én szeretem!
  • 7.
    2011. 11. 21. 21:30
    Szerintem teljesen meg van a LotR feeling, nagyon jót szórakoztam rajta, most másodszorra játszom, a kooperatívban biztos ezerszer élvezetesebb lehet.
    A harcrendszer baromi jó, a karakterek is akár csak a story. Külön kiemelném Beleram-et, zseniális, hogy belerakták a sasokat!
  • 6.
    2011. 11. 20. 16:57
    Heroes, jól mondod, az a Horde mód. Jó, azért nem MINDEN játék ilyen, de a manapság megjelenő akciójátékok többsége már kétségtelenül használja. Tekintsétek költői túlzásnak a megjegyzést.
  • 5.
    2011. 11. 20. 13:53
    Én azt se tudom, miaz. Gondolom mindig hullámokban, hordákban jönnek és tarts ki lényeg. De javítsatok.
  • 4.
    2011. 11. 20. 12:00
    "Mivel úgy látszik, hogy ma már egy játék sem nélkülözheti a Horde módot"

    Hogy mi van? Ez így egy kicsit erős, nem?
  • 3.
    2011. 11. 20. 11:28
    Nem kedvelem a gyuruk urat. Csak regen suliban nagy szam volt a "Dragasagom". Meg kellett nezzem a filmet, dehat vartam nagyon a veget, itt ott, beszelgeteseknel bele is tekertem. Kiprobaltam egy Gyuruk Ura jatekot is, nem tudom mar melyik reszet, de nem nyerte el tetszesemet.
  • 2.
    2011. 11. 20. 10:34
    Ezt tényleg elgépeltem. Köszi, hogy szóltál.
  • 1.
    2011. 11. 20. 08:37
    A címbe el van gépelve nem ligth hanem light. Ha mégis így jó akkor sorry, amúgy jó teszt lett.