Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

LawBreakers - Törvénytelen utód

  • Dátum | 2017.08.26 22:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Kissé szerencsétlen időszakban jelent meg a LawBreakers. Habár úgy tűnhet, hogy a hero shooterek éppen virágkorukat élik, pont ebből következik, hogy a konkurenciaharc hatalmas, és még az olyan stúdiók sem tudnak áttörést elérni, mint a Gearbox. A Blizzard és az Overwatch gyakorlatilag letarolta a piacot, így mindenki más a maradékon osztozkodik, több-kevesebb sikerrel.

A helyzet kísértetiesen hasonlít a MOBA-műfaj pár évvel ezelőtti állapotához, ahová a Dota 2 és a League Legends mellé ugyan még befért (jóval lemaradva) harmadiknak a Heroes of the Storm, de ne legyenek kétségeink: ha nem a Blizzard neve lenne a játék mellett, akkor ez is pont ugyanúgy elsikkadt volna, mint az összes többé kihívó. Nem véletlen, hogy ma már megpróbálják inkább átértelmezni a műfajt, és valami mást nyújtani hasonló köntösben, ahogy tette ezt a Master X Master.


Pedig a LawBreakers nem indult rossz pedigrével. Az Unreal Tournament és a Gears of War atyja, és általános "játékdizájner-istenség" Cliff Bleszinski áll mögötte független stúdiójával, a Boss Key Productionsszel. Habár nem feltétlenül hiszem azt, hogy Bleszinski az Epicnél ne tehetett volna meg bármit, de elmondása szerint most aztán tényleg azt csinál, amit csak akar. És úgy látszik, hogy ezt akarta. Megszületett tehát a LawBreakers, ami első ránézésre csak egy újabb hero shooternek tűnik, és amit a piac pont eképpen is fogadott: tulajdonképpen alig érdekel valakit, valószínűleg mindenki maradt inkább az Overwatch-nál.

Pedig a LawBreakersre érdemes lehet egy pillantást vetnie mindenkinek, aki egykor imádta az olyan arena shootereket, mint az Unreal Tournament vagy a Quake 3, ugyanis ezekkel több közös vonása van a játéknak, mint a Blizzard remekművével. Igen, a LawBreakers abban igazodik a modern trendekhez, hogy karakterosztályokat kínál fel, akik látszólag egy-egy szerepet töltenek be, azonban ne legyen félreértés: itt sokkal többet számít az egyéni skill, mint a csapatmunka. A mozgás, a célzás, az intuíció, a reakcióidő fontosabb, mint az, hogy miként használjuk a képességeinket.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 7.
    2017. 08. 28. 14:18
    Tény, hogy hétközben necces a dolog, főleg napközben

    A hétvégén pörgött, ott nem volt gond.
  • 6.
    2017. 08. 28. 13:47
    Meg voltam róla győződve, hogy free to play lesz, aztán meglepődtem. Annyira rossz volt a marketing itt, hogy azt mutogatni kellene elrettentő példaként.
  • 5.
    2017. 08. 28. 13:19
    A "végigjátszás" során a 29 órából mennyi volt a csapatra várakozási idő?

    Alternatíva lehet ami a master x masternél is bevált , single mód és botok bevezetése. Így növekedhet a játékosszám, ami ugyan nem növeli közvetlenül a multizók számát, de "ha már megvettem 30€-ért a min 40 óra single miatt, akkor a multit is meg fogom lesni".
  • 4.
    2017. 08. 28. 11:52
    Ez a logikai bukfenc folyton előkerül a kevés játékosos mókáknál. A másik véglet meg amikor azért panaszkodnak mert sokat kell várni mire bejut az ember, mert a hype miatt sokan játszanak egyszerre az elején, de csak miattuk nem éri meg új szervereket felállítani.
  • 3.
    2017. 08. 28. 11:10
    De ha senki nem veszi meg, hogy lesz több játékos?
  • 2.
    2017. 08. 27. 21:31
    Igen, azéert egy figyelmzetés elfért volna a cikk alján, hogy alig volt játékos indulás óta. Azóta pedig még kevesebben lettek (lásd Sightseer linkje). Tehát ha tehetitek, senki se vegye meg.
  • 1.
    2017. 08. 27. 09:21
    Valamennyire érdekelt a játék, de a 0 hype, a nem sok hír, és a rossz kiadási dátum mind-mind előre vetítette ezt: http://steamcharts.com/app/350280