Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

King Arthur: The Saxons DLC teszt

  • Dátum | 2010.07.23 01:01
  • Szerző | Chocho
  • Csoport | JÁTÉK

A King Arthur tavalyi debütálása piros betűs ünnepnek számít a stratégiai játékok rajongóinak, hisz a magyar Neocore Games második, igen hosszú ideje készülő játéka úgy hatott a Total War által uralt, szmogos légtérben, mint egy friss, nyári eső. Most, több mint fél évvel az alapjáték megjelenése után elérkezett az első, tartalmasabb DLC kampány, ami azoknak készült, akik már vakon is legyűrik Britannia gonosz erőit, és koronával a fejükön alszanak. Ha a kedves Olvasó magára ismert, akkor nyomás a Steam és a vásárlás, ha viszont nem, kétszer is gondolja meg a dolgot, mert a The Saxons legalább annyira tartalmas és komplex, mint a King Arthur volt.

Albioni pázsit

Aki lemaradt volna az előzményekről, itt elolvashatja tesztünket az alapjátékról, noha valószínű, hogy a DLC csak a teljes verzió megléte után kezdi érdekelni az embert. A The Saxons története nagyjából akkor veszi kezdetét, amikor Artúr kihúzza az elátkozott kardot a sziklából, és ezzel megindul a királlyá válás rögös útján. A saxonok egykoriban híres sárkányvadászok voltak, ám miután e nemes fenevadak kihaltak, zsoldosoknak álltak, a most kialakult, kaotikus helyzetben pedig ők az egyetlenek, akik a kereszténység erejével úrrá lehetnek a sötétség erőin. Ez persze nem egyszerű feladat, hisz Britannia csupa morcos és bizalmatlan hadúr kezében van, akiknek nem mindig áll érdekükben az igaz erkölcs követése. Ekkortájt még Artúr is csak egy a sok közül, aki az ország távoli végén tartja fent termetes provinciáit. A The Saxons sztorija tehát az alapjáték klasszikus sémáihoz igazodik, és a jól kitaposott ösvényt a történetmesélés kedvéért sem hagyja el. Most is egy kellemes hangú narrátor meséli el a fontosabb eseményeket, az átvezető videók pedig kézzel festett, csodaszép, megelevenedő képek.

A játék elején választhatunk célokat is
A játék elején választhatunk célokat is

Érdekes újítás, hogy a The Saxons kampányának elindításakor a játék ránk bízza a győzelem feltételeit. Elfoglalhatjuk az összes provinciát, maximumra tornászhatjuk a régió kereszténységét, és így tovább. Ha akarunk, többet is kiválaszthatunk közülük, ezáltal megnehezítve a dolgot, amennyiben viszont szórakozni, és nem idegeskedni szeretnénk, elég egyre rábökni, és már indulhat is a játék. Maga a sztori egyébként csak a háttérben mozgolódik, a kiegészítő elég szabad lett, nincsenek olyan súlyos megkötések, mint a King Arthurban voltak, sőt, maguk a missziók is inkább afféle támpontok, mintsem ránk nehezedő kötelességek. Ennek köszönhetően aztán valóban királynak érezzük magunkat... legalábbis az első vereségünkig.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2010. 07. 25. 10:17
    Neocore.
    Sajnos pocsék a terméktámogatásuk a Steam fórumon.
  • 4.
    2010. 07. 24. 18:07
    Kis hazánkban az 576 kiadásában fog megjelenni, várhatóan 3990,-Ftos áron, teljesen magyarul, a korábbi szinkronnal (Helyei László).
  • 3.
    2010. 07. 24. 17:30
    Érdekes újítás ... AoE2-ben is volt már ilyen.
  • 2.
    2010. 07. 23. 18:06
    utóbbi időkben ez a rts kötött le a legjobban, hangulata nagyon jó, nekem kicsit az volt a bajom vele sok íjásszal könnyű volt a game, kevéssel meg esélytelen szinte.
  • 1.
    2010. 07. 23. 11:25
    Ez egy kvajó 5let.. Gratula a fejlesztóknek, meg aki kitalálta.