Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

King’s Bounty – Warriors of the North

  • Dátum | 2012.11.12 07:01
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

Ha egy recept működik, akkor ne változtassunk rajta, így van? Nos, a válasz vérmérséklettől függ, de a King’s Bounty-sorozatot fejlesztő Katauri Interactive szerint az teljesen rendben van, ha gyakorlatilag ugyanazt a játékot, változatlan játékmenettel, kicsit itt-ott átnevezve, kiegészítve kiadjuk immáron harmadik (vagy ha a Crossworlds nevű kiegészítőt is számoljuk, akkor negyedik) alkalommal. Mert a Warriors of the North megváltoztatott köpönyege alatt ugyanaz a játék bújik meg, mint a The Legendben, vagy az Armored Priencessben, egészen apró kis újításokkal, finomításokkal megspékelve. Azonban ha csak ezekre az újításokra koncentrálnék, akkor egy oldalt se tudnék megtölteni, így nézzétek el nekem, ha olyanokról írok, amik már a legelső epizódban is ugyanígy voltak.

Sörben az igazság, baltában az erő, sisakon a szarv


A helyszín ezúttal a barbár észak, a környezet pedig a sört vedelő, fejszét lóbáló, ököllel suhintós vikingek hazája, ahol is Olaf, a fiatal harcos kerül szembe a világukat fenyegető élőholt veszéllyel, melyet legyőzendő, hosszú kalandba vág. Lesz itt árulás, ármánykodás, áskálódás, és akár még ásítozás is, ha nem szeretünk olvasni – a történetet ugyanis szinte kizárólag olvasva, párbeszédeken és leírásokon keresztül ismerjük meg. Szerencsére elég jól sikerült megírni a szövegeket, a játék pedig nem veszi véresen komolyan magát, ezért aztán az időnként igencsak bő lére eresztett irományok sokszor olvastatják magukat. Már csak azért is érdemes átrágni magunkat a párbeszédeken, mert időnként mellékküldetéseket, tárgyakat kaphatunk ilyenkor.

A valkűrök is igazi nők: sokat beszélnek...
A valkűrök is igazi nők: sokat beszélnek...

Déja vu

A játékmenet jó King’s Bounty-s hagyományoknak megfelelően továbbra is abból áll, hogy hősünket és seregét irányítva valós időben fedezzük fel a szigetekre osztott világokat, egy-egy új helyre érkezve keressük azt a pontot, ahonnan érdemes elkezdeni az ellenfelek lefejtegetését, és a sziget kipucolását. Közben folyamatosan fejlődünk, szintet lépünk, amitől nő a hadvezéri képességünk, melynek köszönhetően nő az egyszerre irányítható lények száma, így egyre nagyobb seregeket leszünk képesek legyőzni. Az sem mindegy, hogyan állítjuk össze a seregünket, a lények mennyire tudják támogatni egymást, ezzel továbbra is elég jól lehet taktikázni – bár erre a taktikázásra igazán csak egy komolyabb nehézségi szinten van szükségünk, alatta majdnem mindegy, mi van nálunk, csak jó sok legyen belőle.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2012. 11. 14. 14:32
    Én most tolom a játékot és szerintem aki végigtolta az előző részeket annak ez is tetszeni fog. Egyébként szerimtem az Armored princess a legjobb része a King's Bountynak utánna ez és végül a Legend.
  • 3.
    2012. 11. 12. 16:55
    3. kep: Olaf One-Eye... nagyon remlik ez a nev valahonnan...
  • 2.
    2012. 11. 12. 12:46
    "Cserébe persze egy mikrohullámú sütőn is tökéletesen elfut a program."

    Te nemnormális, te.
  • 1.
    2012. 11. 12. 12:21
    nekem ez pont elég