Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Killing Floor 2 - Újra áztassuk el a padlót

  • Dátum | 2017.01.11 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Az első Killing Floor nem éppen a magas intellektusunk lekötésére született, ráadásul rendkívül egyszerű formulára is épített. De nem volt ezzel baj, a maga idejében kiválóan hozta az agyatlan szórakozást. Arról van szó, hogy míg számos konkurens megpróbálta túlbonyolítani a receptet bázisok építésével, ellenőrzőpontok elérésével, és hasonló dolgokkal, addig a KF érzésre olyan volt, mintha valaki egy külön játékot készített volna az Unreal Tournament-féle Invasion módból.

Ezt az egyszerűséget kifejezetten örömmel fogadtam annak idején, főleg, hogy ezzel párhuzamosan azért számos ponton ki tudott emelkedni a játék: nagyon jó érzés volt benne lőni, kiválóan eltalálták a pályákat, és a fejlődési rendszer is teljesen korrekten működött. És akkor most elérkeztünk a Killing Floor 2-höz, ami tulajdonképpen pontosan ugyanazt nyújtja, mint az előd, csak egy kicsit kibővítve. Aki kedvelte az első rész puritánságát, az ennek minden bizonnyal nagyon fog örülni, de aki egy kicsit több újításra várt, az nem igazán találja meg itt a számítását.


A Killing Floor 2 lényege továbbra is az, hogy minket és további öt társunkat bedob a játék egy pályára, majd hullámokban érkeznek ránk az ellenfelek. Amint az adott hullám minden egyes tagját sikerült eltennünk láb alól, kapunk egy kis időt vásárlásra, a töltények újratöltésére, páncélzatunk helyreállítására (attól függően, hogy mennyi pénzt gyűjtöttünk a kör alatt), és már érkezik is a következő hullám. És így tovább, egészen a végéig, amikor is legyűrünk egy főellenséget, és vége. Nem egy bonyolult játékról van tehát szó, de a nehézségi fokozatokat ezúttal is nagyon jól lőtték be, és bizony feljebb állítva egyre inkább szükségünk lesz a csapatmunkára.

Úgy próbál minket az összedolgozás irányába terelgetni a játék, hogy különböző karakterosztályokat kínál fel nekünk (most már egészen pontosan tízet), amiket furcsa módon a készítők perköknek neveztek el. Talán azért nem akarták őket osztályoknak hívni, mert valójában mindenki tud használni mindenféle fegyvert, túl sok megkötés nincs, azonban ha nem az adott perknek megfelelő eszközöket választjuk, akkor kevesebbet fogunk sebezni, és közel sem leszünk olyan hatékonyak. Megváltozott a fejlődési rendszer is: egy-egy osztályt (izé, perköt) már nem hat, hanem huszonöt szinten keresztül fejleszthetünk, és minden ötödiknél kapunk valamilyen speciális képességet - így jobb, folyamatosabb az előrehaladás érzete, és rendszeresen ér minket valami meglepetés.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 9.
    2017. 01. 17. 03:35
    sztem nincs baj a grafikával, és az enginnel sem, nekem inkább az nem tetszik hogy a tradert lecserélték egy "telefonfülkére" és túlontúl modern lett benne minden... értem ez alatt a hologramos dolgokat, a pályatervezést a hangokat és ide értve is a hangos kommunikációt amit anno az első részbe bebindel(het)tünk

    ...ill. Hans egy igazán rossz boss lett benne, kár hogy ilyenre sikeredett amilyen, nekem az első rész sokkal de sokkal jobban tetszik, annak ellenére hogy sokat fejlődött ez a 2. rész
  • 8.
    2017. 01. 15. 13:07
    18 óra játék után tesztet írni? Hát.. +pont szerintem még az is hogy jobb irl zenék is kerültek a játékba mint pl Impending Doom.
  • 7.
    2017. 01. 14. 22:57
    Jaja, hátam mögé meg 2 folyosóval elém spawnolnak, elég idegesítő.
  • 6.
    2017. 01. 14. 18:04
    Igazándiból az hiányzik leginkább, hogy a mobok ne írtó buták legyenek, és ne csak úgy az ember mögé teremjen mindig vagy 100db.

    Fegyverek tekintetében is hiányérzetem van, kevés a puska. Tudom, jól kidolgozott az egész, 1000FPS-en van animálva meg minden, de akkor is, az előző részben azért több fegyver volt.
  • 5.
    2017. 01. 12. 01:04
    ez a játék csak azért játszható single-ben, mert "miért ne?", abszolut nem erre tervezték
  • 4.
    2017. 01. 11. 21:37
    Nem mondtam, én egyedül játszom,Single Playerben.Nem szeretek Multizni, ez ilyen saját dili.X D.
  • 3.
    2017. 01. 11. 18:24
    Szerintem pont a nagy szörnyek a jók benne, kell egy kis teamplay, hogy meg lehessen ölni őket. Ha már 2en normálisan összejátszanak, könnyen lenyomható egy scrake, és fp ellen se kell sokkal több, főleg hogy most már kijöttek a sharp meg a gunslinger. Mindezt 6 player HoE -n.
  • 2.
    2017. 01. 11. 12:08
    Nvidia PhysX-el játszom ,de tényleg hamar monotonná válik.TEchnikailagó jó a játék(Szépek az animációk,pedig allergiás vagyok a darabos animációra de itt szépen meg vannak csinálva,nem tudom a tesztelőnek mi gondja van vele, effektek dettó jók s,PhysX-el vagy anélkül .)Játékmenettel van a probléma, pályák tényleg egy kaptafára készültek,hiába más a design a felépítés ugyanaz mindegyiknél, így aztán a játékmenet is ugyanaz.Amin meglepődtem hogy Early Acces/kis költségvetés ellenére tecgnikailag tényleg kit tettek magukért a srácok(Forest,Straded deep,meg Empyrion Galactic Survivorben pl.azt megcsinálták a készítők hogy egyik Updatbe betették a pisztolyt,de csak hangja van,nincs torkolattűz effekt, nincs animáció-nem mozog rajta se a szán se semmi lövésnél-,szó szerint csak hangot ad ki a pisztoly,azóta nem tudom hány uptade jött ki,de tudomásom szerint még mindig igy van,Forest darabosak az animációk ,Stranded Deep még rosszabb szóval nagyon részletszegények).Itt a játékmeneten vérzik el a dolog,hiába állati látványos a Fluid PhysX(azért jól néz ki mikor lerobbantod szörny fejét/kezét/Lábát vagy gránáttat darabokra téped és dinamikusan fröccsen, folyik a vére mindenfelé, repkednek a belek stb),de a monoton játékmeneten hamar ráun az ember. Készítőknek kellene csinálni egy Left 4 Dead modot ezekkel a szörnyekkel, fizikával és sérülésmodellezéssel , mert ez az aréna harc gyorsan monotonná válik, nagy szörnyek túlságosan Bulles Ponchok hiába lövöd ,még csak le sem lassulnak,2-3 egymás utáni feljövés erősebb mordályból rövid időre kiüti ,de akkor is kúrva gyorsak és kúrva erősek,erejükhöz képest sokan is vannak,gyorsaságuk miatt nem könnyű őket többször fejbe lőni.Szerintem nem a nagy szörnyeket nyugodtan ki lehetne venni,és helyettesíteni őket több kicsivel,de legalább megcsinálhatnák modositó fomrájába anno Unreal Torunament 2004-be is volt ,lehetett modosikat berakni,(Vampire mod,alacsony Gravitácó ,volt v agy 20 féle)és akkor mindenki be tudná állitani magának hogy akar nagy szörnyeket vagy nem.
  • 1.
    2017. 01. 11. 12:03
    normalon pl. játszani se érdemes, max a leges legelső menetet
    ez a játék addig szórakoztató, amíg nyújt kihívást, ahhoz pedig, hogy ne húzzuk fel magunkat itt is 1-2 szar játékoson, kell egy premade csapat
    ha ez megvan, akkor neki érdemes vágni már 10es szint fölött is a suicidalnak, mert egyrészt gyorsabban fejlődsz, másrészt, meg nem a hülyeséget tanulod meg az alacsony nehézségen viselkedő ellenfelek miatt

    18 óránál sokal több élvezetet nyújt, ha ismered a csapatod és nem kímélitek magatokat
    (Hell on Earth-öt ha végigviszik a játékosok, akkor nehezítenek rajta egy patchben)

    amugy 3 bosst terveznek minimum, illetve egy objective coop módot is
    továbbá most fog jönni amugy egy uj ellenfél(ha még nem jött ki)
    crawlerekre is terveznek ilyet, hogy falakon is közlekedjenek, de ez még arrébb lesz, azt mondták