Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Invisible Inc. - Besurranó Kft.

  • Dátum | 2015.06.10 08:01
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

A lopakodós játékok legtöbbször a megfontoltságot, a nyugodt előrehaladást igénylik meg. Ki kell figyelni a járőröző ellenfeleket, hogy aztán elosonhassunk a hátuk mögött – vagy eltegyük őket láb alól, egyéni hozzáállás kérdése. Ugyanezt a műfajt körökre osztott játékba átültetni elsőre talán rossz ötletnek tűnhet, hisz a körökre osztott rendszerrel pont az időzítésben rejlő kihívást ölik meg, gondolhatnánk. A kiváló (és szintén lopakodós) Mark of the Ninja készítőinek új játéka azonban mégis pont ezt a furcsa párosítást próbálta megvalósítani, hozzá keverve egy adag rougelike jellegű játékelemet, véletlengenerált pályákkal, és rövid játékidővel, de erős újrajátszhatósággal.


Valahol a nem túlzottan távoli jövőben járunk, amikor nagyvállalatok uralják a Földet, mi pedig egy ellenálló csapat tagjaiként igyekszünk boldogulni. Nem alakul azonban túl jól a sorsunk, rögtön a játék elején rajtaütnek bázisunkon, főnökasszonyunk pedig a cég legfontosabb értékét, az Incognita nevű mesterséges intelligenciát kimentve hajszál híján tud csak elmenekülni. Innentől kezdve 72 óra áll rendelkezésünkre, hogy minél jobban megerősödjünk, és új helyet találjunk Incognitának, mielőtt lemerülnek az energia-tartalékai. Ennyi az egész történeti körítés, a játék végéig ezen kívül nem is nagyon történik érdekes fordulat, néhány lineáris párbeszéden kívül minden a játékmenetnek van alárendelve.

Az említett 72 óra a leglényegesebb korlátozó tényezőnk, ha ez lejár, akkor aki bújt, aki nem, jön a végjáték, az utolsó misszió, és amit addig elértünk, annyival kell nekifutnunk. A következményeket folyamatosan figyelembe kell vennünk, amikor megtervezzük és megválasztjuk az egyes küldetéseinket a bolygón véletlenszerűen rendelkezésre álló lehetőségek közül. Pénzt akarunk gyűjteni, vagy esetleg felszerelést próbálunk szerezni embereink, vagy az MI számára? Esetleg megpróbáljuk kiszabadítani egy másik foglyul ejtett csapattagunkat? Nekünk kell dönteni, figyelembe véve az utazáshoz szükséges időt is. Nem célszerű egymástól nagyon távol álló küldetéseket választanunk, mert a 72 óra bizony elég kevés, be kell osztanunk.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 3.
    2015. 06. 10. 12:35
    Nana. Az alapkönyvben nincs, ez tény, de a Grimm's Cybertales-ben vannak rá szabályok. Sőt, a Night's Edge-ben még vámpír/farkasember is lehet a karakter. Mondjuk, életemben nem láttam, hogy ezeket valaki használta volna.
  • 2.
    2015. 06. 10. 11:16
    Akkor már inkább Cyberpunk, mert ebben semmi mágia nincsen, csak implantok meg hackelés.
  • 1.
    2015. 06. 10. 09:44
    "...nem túlzottan távoli jövőben járunk, amikor nagyvállalatok uralják a Földet, mi pedig egy ellenálló csapat tagjaiként igyekszünk boldogulni..."

    Nem mintha ezzel bármi baj lenned, de ezt olvasva és a srceenshotot nézve ez egy Shadowrun spinoff