Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Injustice 2 - A harc tesz hőssé

  • Dátum | 2017.05.28 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A Mortal Kombat-sorozat sok-sok évig tartó vergődése alatt azt hihettük, hogy Ed Boon már kiégett, és nem tudja elkapni egy modern verekedős játék lényegét. Aztán jött a 2011-es Mortal Kombat és a NetherRealm stúdió a Warner Bros. szárnyai alatt megmutatta, hogy igenis számolni kell velük. Annyira, hogy manapság már talán ez az egyetlen stúdió, amelyik megbízhatóan, időre szállítja a szuper verekedős játékokat, most már felváltva a Mortal Kombatot és az Injustice-t.

A Mortal Kombat X után pedig most az Injustice is megkapta a maga folytatását, és örömmel jelentem, hogy a NetherRealm sikerszériája folytatódik. Az Injustice 2 talán az egyik legteljesebb, legjobb csomag, ami csak a verekedős játékok műfajában valaha készült, és ami mindenkinek tud nyújtani valamit. Kezdjük azokkal, akik nem akarnak mások ellen bunyózni, hanem inkább egyedül szórakoznának. Nekik ott van az egyjátékos történet, ami 5-6 órán keresztül simán kitart - ez pedig úgy vélem, elég tisztességes egy verekedős játéktól, néhány FPS nem tud ilyen hosszú kampányt felmutatni.


A történet ott folytatódik, ahol az első rész befejeződött. Sikerült legyőzni Superman gonosz rezsimjét (őt magát pedig bekasztlizni), így Batman és társai elkezdhetik a Föld helyreállítását. Ez azonban nagyon nehezen megy, és sokan reménytelennek tartják az egészet. Az Injustice 2 nagyon jól átadja a szuperhősökben lakozó kétségeket, ráadásul hamarosan még több problémával lesznek kénytelenek szembenézni. Szupergonoszok szövetkeznek, hogy átvegyék az uralmat a még mindig eléggé instabil világ felett, közben pedig Superman régi ellenfele, Braniac is úgy gondolja, hogy éppen most kellene megtámadni a Földet.

Vajon ez elég indok arra, hogy Batman megfontolja Superman szabadon engedését? A történet érdekes fordulatokat tart, és kiválóan bemutatja a különböző szereplők motivációit - érződik rajta, hogy ezzel bizony foglalkoztak, nem csak úgy bedobták, hogy legyen egy kampány. Az egyedüli probléma, hogy talán nem kellett volna beleerőltetni minden karaktert a sztoriba, mert így egyrészt sokaknak alig jut szerep és feleslegesnek tűnnek, másrészt pedig helyenként kicsit széttöredezi a történetet. Supergirlt pedig látványosan nem sikerült eltalálni: habár láthatóan fontos szerepet szántak neki, jellemzően csak megverik szegényt.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 2.
    2017. 05. 30. 08:56
    Ha még csak a megjelenés, de a mozgások is természetellenesek. Hirtelen rángatózások amik visszaugranak az alapba, ott pillanatnyi lefagyás, majd ismét.. akár a levegőben is.
  • 1.
    2017. 05. 29. 20:26
    Kicsit taszít hogy batman most már úgy néz ki mint egy komplett geforce kártya a hozzá járó fel ledelt gamer alaplappal.
    Oké hogy rágyúrunk a vizuális megjelenítésre de amikor nem csak a praktikusságot hanem egyben a logikának is búcsút mondunk egy karakter megtervezése közben.... fogalmazzunk úgy hogy giccses... nem kicsit.