Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Homeworld: Deserts of Kharak - Minőség vagy mennyiség?

  • Dátum | 2016.02.08 07:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

A játékiparban épp úgy érvényesülnek a piac farkastörvényei, mint bármelyik másik ágazatban. Amikor a THQ csődbe ment, a rivális cégek különösebb szégyenérzet nélkül kihasználták a helyzetet és vérlázítóan alacsony ajánlatokat tettek a dobra vert játékokra és franchise-okra. A Metro-széria hatmillió dolláros áron kelt el, a Ubisoft 3,2 milliót adott a 2015 márciusáig 1.6 millió példányban elkelő South Park: The Stick of Truth-ért, a Saint's Row és az azt fejlesztő Volition pedig 22,3 milliót kóstált.

A nagy felvásárlásból értelemszerűen a kiváló lehetőségre a többiekhez hasonlóan szintén lecsapó Gearbox is kivette a részét: 1.35 millió dollárért az övék lett az akkor már egy évtizede tetszhalott Homeworld sorozat. A sikeres aukciót követően a kiadó első dolga az volt, hogy a manapság divatos retrómánia jegyében felújította az első és a második részt, amiket aztán egy játékként árult és amiből, ha megbízhatóak a Steam Spy adatai, akkor a legrosszabb esetben is körülbelül 465000 digitális kópia talált gazdára.


Mindezek tükrében aligha számít merész feltételezésnek, hogy Randy Pitchford a fejlesztés költségeinek levonása, valamint a Steam jutalékának és az ilyen-olyan jogcímen levont adók kifizetése után sem járhatott rosszul az üzlettel, valamint az is bebizonyosodott, hogy a maga korában az egyik legnépszerűbb RTS-nek számító Homeworld mind a mai napig olyan tekintélyes rajongótáborral bír, aminek megéri kielégíteni az igényeit.

Lássuk hát, hogy az egy sokakat meglepő fordulattal az űr jeges mélyéből a sivatag forró homokjába áthelyezett, előzményjátéknak szánt Homeworld: Deserts of Kharak vajon méltó lesz-e elődeihez, vagy sem!

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2016. 02. 11. 15:28
    Homeworld 1 kiegészítője a Cataclysm nem volt rossz. Olyan leágazás bármikor készülhet. Csak azt sajnálom hogy nem újították fel, mondván, bocsika, nincs meg már a forráskódja

    Ez sem rossz, de igazából egy az egyben a HW1-2 hangulata jön át, csak 2Dben, na jó 3D, ha a homokbuckát tetejét is is beleszámítjuk. Kellően hosszú, ám hiányzik belőle a HW1:Cata és a HW2 pár kényelmi szolgáltatása, pl a pálya végén manuálisan lépsz tovább, nem automatán, vagy hogy továbblépéskor automatán összeszedi a pályán maradt nyersanyagokat is, formációk...
    A tavalyi Grey Goo-val szemben mindenképpen előnyben van, már csak az ismertebb világa miatt is.
    Zene is jó. Semmi váratlan vagy elcseszett nincs a hangokban, és még a sivatag hangjai sem mentek az idegeimre fél óra után.
  • 4.
    2016. 02. 09. 15:44
    Hmm, egy próbát megér. Remélem a zene is jó lesz Az első 2 rész mély nyomot hagyott bennem. Remake is berepült a kosárba mikor megjelent.
  • 3.
    2016. 02. 08. 19:16
    Van azért lehetőség bőven a folytatásra reboot nélkül is szerintem, egyszerűen kitalálnak egy új konfliktushelyzetet és kész. A HW2 sem következett egyenesen az előző rész lezárásából ott első részben hazaérnek meg minden második részben új veszély fenyegeti őket. És a második részt vhogy úgy sikerült lezárni, hogy mondhatni felfedeztek egy ősi hiperűrkapu hálózatot és ezzel új korszak kezdődött vagy vmi ilyesmi, amivel méginkább megnyílt ugye előttünk a világűr, tehát bőven van lehetőség új konfliktusra és sztorira szerintem.
  • 2.
    2016. 02. 08. 12:09
    Unity motoros, nem Homeworld.
  • 1.
    2016. 02. 08. 10:12
    Azért befigyel a Homeworld 2 motorja, nevezzék akárhogy is tizenhárom év sikálás után (a lá Gamebryo=Creation Engine).

    Lényeg, ami lényeg, tegyük fel, sikeres lesz a game, legalább annyira, h folytatáson törjék a fejüket! Na, az mi lesz?
    Merth nem csupán kijutottunk a H1-2-ben az űrbe, hanem be is végeztük a végzetünket.
    Magyarán ha nem rebootolnak v spin-offolnak, ebből sokfelé nem ágazhat a sztori.

    Márpedig űrstratkó nekem már nagyon kellene. Ebből a fajta taktikusból, mert effélére a Nexus óta nem emlékszem.
    Szeretnék már brutál gyönyörű űrhajókat kommandírozni, és nem szimulátor-módban.