Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Homefront - A koreaiak már a spájzban vannak

  • Dátum | 2011.03.25 19:27
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

A futószalagon készülő Call of Duty és Battlefield játékoknak köszönhetően az ember néha már a háta közepére sem kívánja a modern hadviselés témáját feszegető FPS-eket, ám a THQ, valamint a Kaos Studios és a Digital Extremes közreműködésével készült Homefrontot mégis nagy várakozás előzte meg részünkről. A kiadó PR-osai ugyanis egy érdekes sztorival megfűszerezett, izgalmas játék képét festették elénk, melyet néhányan már a megjelenés előtt CoD verőnek kiáltottak ki. Az Activision fejőstehenének tekinthető széria renoméját tekintve ez elég merész kijelentés volt, így természetesen kíváncsiak voltunk rá, sikerült-e felnőnie a feladathoz a fejlesztőknek.

Félelmetes jövőkép

Annyit már a megjelenés előtt tudtunk a játékról, hogy abban a sztori szerint az Egyesült Államok területén kell felvennünk a harcot egy koreai inváziós hadsereggel. De hát hasonlót már láttunk a Modern Warfare 2-ben, kiálthat fel az egyszeri játékos, és nagyon nem is lőne mellé. A különbség annyi, hogy a Homefrontban már akkor kapcsolódunk be a történetbe, amikor amerika veszített. A hadsereg szétszórodott, és csak itt-ott tud ellenállást felmutatni az ellenséggel szemben, Korea pedig megkezdte megszilárdítani helyzetét az országban. És hogy miként jutott a világ leghatalmasabb országa odáig, hogy saját területén szenvedjen vereséget? Az idáig vezető eseményeket a Homefront élőszereplős, rettentő hangulatos bevezető videójából tudjuk meg. Röviden összefoglalva az történik, hogy Észak-Korea a Dél-Koreával történő egyesülését követően 15 év alatt lassan, de biztosan meghódítja Kelet-Ázsiát, miközben a szaudi-iráni háborúnak köszönhető olajválság, egy súlyos madárinfluenza járvány és az amerikai pénzügyi rendszer összeomlása meggyengíti az Egyesült Államokat. A döntő csapást egy kommunikációs műholdnak álcázott koreai fegyver adja meg, ami tönkreteszi az USA elektromos hálózatát, kiszolgáltatva ezáltal az országot az inváziós hadseregnek. Bár a játék története természetesn fikció, a hasonló témákkal foglalkozó forgatókönyvíró és rendező, John Milius gondoskodott róla, hogy a Homefrontban zajló események minél hitelesebbnek tűnjenek.

Vidéki polgártársaink nem fognak a keblükre ölelni minket
Vidéki polgártársaink nem fognak a keblükre ölelni minket

A játékban egy Jacobs nevű pilóta irányítását vesszük a kezünkbe, akinek ajtaján egyik reggel koreai katonák dörömbölnek. Miután ránktörik az ajtót, kissé megpuhítanak minket, majd egy buszra ültetnek. Utazás közben szembesülünk a megszállás következményeivel, látjuk ahogy az embereket állatokként kezelve munkatáborokba szállítják és hogy a kivégzések is mindennapossá váltak. A fejlesztők nem voltak szívbajosak az erőszak ábrázolása terén, aminek köszönhetően néha igencsak sokkoló eseményeknek lehetünk szemtanúi. Egy alkalommal egy pár éves kisgyerek szeme láttára végzik ki a szülőket, ennek látványa bizony még egy videójátékban is sokkolóan hat. A játék gyakran operál ehhez hasonló jelenetekkel, ami néhányaknál lehet, hogy kicsapja a biztosítékot, ugyanakkor ennek (is) köszönhetően a Homefront igencsak ütős atmoszférával rendelkezik. Végre nem a macsó amerikai katonák szemszögéből kell átélnünk az eseményeket, hanem a megszállás hatására fegyvert ragadó civilek bőrébe bújva. Ettől függetlenül azért érezni, hogy a játék nyakon van öntve egy jó adag amcsi patriotizmussal.
 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 60.
    2011. 07. 11. 15:19
    Sziasztok!

    Valaki tudna segíteni?
    Nem tudom hogy lehet megkapni a 870 Express shotgunt.
    75-ös vagyok már elég régóta, de még mindig nincs feloldva, nagyon kíváncsi lenné rá.
    Adok egy kis videót, érdemes megnézni: [LINK]
  • 59.
    2011. 03. 29. 16:46
  • 58.
    2011. 03. 29. 16:35
    Ipadnak


    Faszista biztos nem, olyanok az Andrássy úton vonaglanak minden nyár elején. Legfeljebb fasiszta, már ha ideológiára céloztál. De az sem vagyok, mert a fasizmus az olasz nacionalisták politikai nézete, nem a magyaroké.

    A másik történelmi agytröszt...

    Ti bizonyára a Sorstalanságot olvastátok Wass Albert helyett is.

    Egyébként melyik országban éltek? Mert ha ebben, akkor eléggé szűk látókörrel áldott meg benneteket a természet...




  • 57.
    2011. 03. 28. 16:16
    Sztem ez is túlértékelt itt,de legalább nem nyálas a cikk.Viszont olyan dolgokat nem tudunk meg, hogy rombolható e a terep, akármien szinten, vagy van e egyáltalán bármien technika cucc benne amivel überli a codot, ne adj isten a bfbc2őt? /ami mellesleg közel 10 évvel le van maradva, nem csak 5letben és játékmechnikában, hanem engine-ben is/
  • 56.
    2011. 03. 28. 08:10
    Már játszottam szinte majdnem ugyanilyen játékkal a címe Freedom Fighters.Most is fent van a gépemen.Kicsit hasonló a story.De szerintem nem rossz játék és igen is sokkolónak kell lennie hogy az ember nagyobb hévvel ontsa a vért.
  • 55.
    2011. 03. 27. 23:08
    reednov te egy faszista barom vagy LOL.
  • 54.
    2011. 03. 27. 21:52
    *olvassa a hozzászólásokat , és hangosan röhög *
  • 53.
    2011. 03. 27. 18:46
    *olvassa a hozzászólásokat , és halkan röhög *
  • 52.
    2011. 03. 27. 18:37
    El is indította itt valaki a fikázók közül , mert eszméletlen egy Sniper Ghost Warriorral összehasonlítani.Nekem nagyon úgy tűnik,hogy nem.Semmi újat nem mutat fel,de remek szórakozás abban a 4 órában ameddig tart.
  • 51.
    2011. 03. 27. 18:34
    Azért akadnak ott is bőven agyhalottak, nemcsak a játékosok krémje tolja vele, főleg, hogy nincsenek olyan hatalmas színvonalbeli különbségekről a kettő között. Nem tudom elképzelni, hogy lehet úgy isteníteni az egyiket, hogy közben szarozzuk a másikat. Ha az egyik szarkupac kisebb akkor az már mézeskalács?
  • 50.
    2011. 03. 27. 18:05
    Tudod a BF pont nem az a széria aminek a rajongói a 13 évesek közül kerülnek ki. Nem lehet benne vérpistikeként sikereket elérni. Ne gyere már az eladásokkal! Van az a mondás a lószarról meg a legyekről, azt még nem hallottad?
  • 49.
    2011. 03. 27. 16:31
    Én meg ezt a nagy Battlifield divatot rühellem, meg a BC2 úristen, mekkora király stb stb, hagyjuk már a francba. Mert fórumokon valaki szereti, akkor már mindenkinek az a király, semmivel sem jobb, mint egy COD. Na jó, nincs benne meg az az eszeveszett lövöldözéses baromság. Mindenki szidja a CoD-ot, de ha már csak az eladási mutatókat nézzük, valami nem stimmel nem? Csak nem olyan szar az. Mindenki jön ezzel a BF3-al, mekkora király lesz, jobb mint a crysis2. Várjuk már meg míg kijön. Kijött kettő, azaz 2 gamplay, és már BF3 BF3 BF3. hányingerkeltő. A tipikus 13 éves kis retardált gyerekek mondják ezt.
  • 48.
    2011. 03. 27. 16:14
    Pár dolog: A Homefront egy közepesnél gyengébb CoD klón, abszolút City Interactive minőség, de még a Sniper Ghost Warrior előtti, mert már az is jobb volt mint ez. A történet alapból érdekes lenne, még ha mégoly nagy hülyeség is (Észak-Korea egy személyben leigázza az egész világot? A húszmilliós ország? Ne már...) de a játékmenet egy nagy nulla, az összes CoD közhelyet beletették.Én nagyjából a BO-al egy szintűnek tartom, max 60%-ot ha ér.
    Ami a BF illetve BF: BC összehasonlításokat illeti, bizony tény, hogy ott a harci szimulációt lényegesen jobban eltalálták, mint a CoD-okban, és az is tény, hogy ilyen szempontból az ArmA szintjét nem éri el, de nem is az volt a cél. Szerintem ennél jobban eltalálni a szimuláció-pörgés arányt nem lehetett volna. Az ArmA túl lassú, sok helyen körülményes, ráadásul irreálisan nagy a gépigénye a garfikai teljesítményéhez képest.
    A visszarúgást illetően meg úgy imádom hogy többségében olyan emberek hiányolják a visszarúgást a játékokból, akik még életükben nem lőttek karabéllyal. Csak a miheztartás végett egy AK-t simán meg lehet tartani egy rövid sorozat közben anélkül, hogy irányíthatatlanná válna. Nem kell hozzá kimagasló erő, vagy rohadt nagy gyakorlat...
  • 47.
    2011. 03. 27. 15:50
    Ne foglalkozz rootshaperrel, számára az aki nem osztja a nézeteit egy sötét retardált stb stb stb stb.


    Én csak BO BC2 és MW1-el játszottam, mindegyiknek csak az SP részével, és a BC2 összecsapásai sokkal "realisztikusabbak" voltak. Nem észleltem végtelen ellenséges helyeket míg a Black Ops-ban ezerszám voltak, továbbá a fegyverek között is markáns különbségeket véltem felfedezni, továbbá a fegyverhangokat is eszméletlen jól megcsinálták. Itt főleg a környezeti hatásokra gondolok, pl amikor egy konténerben sütöd el a puskád, teljesen más hangot ad mintha a szabadban tennéd. Szerintem BC2 fegyvereinek a ballisztikája is jobb volt, CoD-nál tiszta quake élmény volt (főleg az a lángoló shotgun, az mi a rák volt?!, meg a távcsöves pisztoly is LoL) bár a BC2 visszarúgását sem találtam erősnek annyira, valóság sokkal durvább, de ez elfogadható. (Főleg hogy egy katona biztos jobban, profibb módon le tudja szorítani az AK-t mint ahogy én tettem anno amikor lövöldöztem pár éve)
  • 46.
    2011. 03. 27. 15:36
    Ilyen magasröptű mondtatok után már nekem kínos, hogy bárkit is sötétnek mersz nevezni. Egyébként eleget játszottam mindkét sorozattal, hogy képes legyek véleményt nyilvánítani, de az arrogáns böszmeségeidre pillanatnyilag semmi hangulatom reagálni. Örülj az igazadnak, biztos órákig tartott ilyen igényesen megfogalmazni
  • 45.
    2011. 03. 27. 15:24
    Blade0012: hogy te meg mindig mennyire sotet vagy baratom

    az arma egy kinszenvedes, szimulacio, amivel csak a mazohistak "jatszanak". aki jatszani akar, annak nem ilyen borzalmak ele kell leulni, mert baszottul nem szorakoztato. meg kell talalni az arany kozeputat a Quake-szeru arkad shit es a totalis realizmus kozott, es ezt a BF megtalalta. ha tetszik, ha nem, ez igy van. egy teaser trailerbol meg megmondani a frankot, hogy jajj de mekkora baromsag LESZ majd a BF3, <mod>, akkora ostobasag, hogy kette megyek tole mindjart.

    "Ne csináljunk már úgy mintha a Dice a tökéletes harci szimulációt alkotta volna meg. A szingli ugyanaz a darálás mint a CoD-okban (csak újra felhozom: ők sem tudnak olyan mozit összerakni mint az Infinity),a multit pedig a járművek illetve a játékosok száma és mapok nagysága különbözteti meg."

    -ebbol a mondatodbol 100%-ig virit az, hogy soha a budos eletbe nem jatszottal meg egyetlen BF jatekkal sem, de nagyon tudod, mi a tuti. elarulom, marhasok minden kulonbozteti meg a CoD-tol, peldaul az, hogy nincs tele hackerekkel, ez mar egy hatalmas pozitivum, a MW2-ben eltoltott szenvedeseim utan. ott van meg a CoD-ban nevetseges duplafegyveres marhasag, amivel a valosagban vajmi keves esely lenne arra, hogy egy mammutot is eltalalj, nem hogy egy embert 20km-re toled. nevetseges! dupla soretes, amit csak megporget es ujra van toltve? ugyan mar... ilyen kovetkezetlen marhasagok nincsenek a BF sorozat egyetlen tagjaban sem. mert egyszeruen abszurd. ott van meg a sniperkedes, amihez ki kell kemenyen tanulni a fegyverek ballisztikajat, hogy melyik milyen messzire hord el, nem csak beallitod az egyiket a sok kozul, aztan csak a kinezete valtozik loni meg ugyanugy kell vele, szalkereszt a fejre es durr. vagy akar noscope modban, szinten 20km-re headshot. bullshit... elobb tegyel bele te is tobb mint 300 orat mindkettobe, es utana hasonlitgasd ossze a kettot, mert igy kicsit irrelevans a "velemenyed", de attol meg cuki, hogy van.
  • 44.
    2011. 03. 27. 14:54
    Mi az, hogy rossz oldal? Kicsit érdekes fogalmakat használtok.
  • 43.
    2011. 03. 27. 14:52
    Most erre mit mondjak? Történelmi agytröszt...
  • 42.
    2011. 03. 27. 14:23
    megnézném éles harci helyzetben
  • 41.
    2011. 03. 27. 12:48
    Hah azért a gyors újratöltés nem gond http://www.youtube.com/watch?v=bi-2qUBIr4Y
  • 40.
    2011. 03. 27. 12:03
    "dragon: így kicsit jobb, de az egész furcsán sántított. Úgy érzem jobb lesz nekem nélküle"

    No problem. Nem is az volt a célom, hogy meggyőzzelek. Az Arma tényleg csúcs ezen a téren, szóval aki igazán realitást akar, az ott keresse. De az is tény, hogy a BC2 azért egy fokkal valóságosabb, mint a CoD (ahol ugyebár akár két Uzi-t is használhatunk egyszerre). Meg a CoDban olyan gyorsan futnak, töltenek újra a katonák, mintha nem is emberek lennének.
  • 39.
    2011. 03. 27. 10:51
    root: a BF-ek kifinomult harci mechanizmusa?



    Ne csináljunk már úgy mintha a Dice a tökéletes harci szimulációt alkotta volna meg. A szingli ugyanaz a darálás mint a CoD-okban (csak újra felhozom: ők sem tudnak olyan mozit összerakni mint az Infinity),a multit pedig a járművek illetve a játékosok száma és mapok nagysága különbözteti meg. Hogy ez mennyire jó az ugye egyénfüggő, nem feltétlenül jobb, csak más.
    Attól, hogy valósághűbb a visszarúgás még nem lesz realisztikus. Gondolom láttad a BF3-as tízert. Ha nem akkor lesd meg, hol van az egy valós csatahelyzettől? A katonák kisorjáznak a mesterlövész elé a fedezékből az elképzelhető lenyitottabb helyre, hogy ott aztán rpg-vel pofon lőjék. Eycandy persze, de egy ótvar baromság. Annyira kifinomult harci mechanizmus mint bármelyik codban és ha egyiket szarozod, akkor a másikat is
    Aki realizmust akar az megy Armázni, de bőven elkerüli a cod-okat vagy a bf-eket.

    dragon: így kicsit jobb, de az egész furcsán sántított. Úgy érzem jobb lesz nekem nélküle
  • 38.
    2011. 03. 27. 10:08
    4 óra SP? Thanks, but no thanks. Megy ez is a szemetesbe a szememben.


    Lassan egy film hosszabb lesz mint egy videójáték.
  • 37.
    2011. 03. 26. 22:19
    Ha az ember realitást akar, mennyen paintballozni, airsoftozni.
    Vagy vegyen egy fegyvert és kezdjen ámokfutásba .
    Bocsánat , de ez túl kemény volt .
  • 36.
    2011. 03. 26. 21:47
    rootshaper

    Hát nem tudom az a mocskos nagy BC2 amit mindenki agyon dícsért kevesebb élményt nyújtott jópár óra (eredeti) multi után, mint a cod6 sp-je újrajátszva. Ha az ember realitást akar, mennyen paintballozni, airsoftozni.
  • 35.
    2011. 03. 26. 21:23
    dragon83: egy kicsit tuloztal?
    csak vessuk ossze a CoD-HomeFront-MoH vonalat es a Battlefield szeriat. alapvetoen nagy kulonbseg, hogy mig a BF-nek nincs parja a mufajban, akarhogy is keressuk, addig a CoD-szeru jatek mint kifejezes nagyon is letezik. szerintem ezek a jatekok mind-mind a Quake utodai, mas skinnel. ugyan az a visszarugast nelkulozo lovolde, semmire nem kell figyelni, csak arra, hogy a celzo az ellenseg fejen legyen, es headshot. nem szamit a tavolsag, sem az egymashoz viszonyitott magassag, a fegyver ereje, a tolteny milyensege. ezek tenyleg csak mesz-oszt-losz jatekok, ellentetben a Battlefield kifinomult harci mechanizmusaval.
  • 34.
    2011. 03. 26. 21:17
    Blade, az nem koncentrációs tábor volt, csak oda telepítettek ki embereket. Egyfajta gettó. Azért járkálhattak szabadon az emberek.
  • 33.
    2011. 03. 26. 18:00
    sanyix

    Ismerős a szitu, COHO-ból (company of heroes online) ott is a jobb játékosok voltak a német oldalon, és rongyá vertek mindenkit. Más kérdés, hogy szerintem tényleg overpowered volt a német oldal, így szövetségesként (jobban feküdt a játékstílusomnak az az oldal) én is sirtam De ott nem nyulkáltak bele. Pedig end gamebe, esélyünk nem volt allies ként. És messze nem volt olyan méregdrága a fullos német technika, mint amilyennek kelett volna. Ahh kár, hogy törölték a COHO projektet...

  • 32.
    2011. 03. 26. 17:22
    dragon: mindegy, utánaolvasva mit alkottak történet terén inkább nem is akarok tudni több részletet. Már az nagy szó, hogy IGN-nek sem tetszett, pedig fejlesztő legyen a talpán, aki képes olyat összehozni, aminek ők nem örülnek.
    Egyébként végignéztem egy pályarészt, hogy mégis miféle és hát...na. Érdekes elképzelés, hogy egy koncentrációs táborban (legalábbis a beszédből ezt szűrtem le, bőven nem tűnt annak) az emberek kedvük szerint szerint járhatnak fel-alá és susmoroghatnak össze-vissza felügyelet nélkül, sőt egy csatornán keresztül bárki bejuthat. Röhejes volt na, de nem annyira mint az akciórészek. Valami idióta kinézettel megvert szentrit csak úgy lehetett leszedni, hogy a mellette lévő kis palackhoz odavágtak egy gránátot, lövésekre persze nem is reagált. Bele se metek gondolni milyen ostobaságokat szőttek még bele.
    Ezek után bőven nem hiszem el, hogy bármiben is képes lenne megszorongatni bármelyik konkurenst. A CoD-oknál legalább egy normális mozit össze tudnak hozni, itt még azt sem.
  • 31.
    2011. 03. 26. 17:08
    @LavX: voltak ilyenek, pl az il2 sorozatban, a tájékozottabb emberek multiban német/szövetséges oldalon nyomták, az egyszeri játékosok nagy része meg ment amcsinak meg angolnak, így ők többen is voltak. De mivel a "rossz oldalon" harcolók jobban értettek a dolgukhoz, ki tudták használni a gépeket, el kezdtek a nyugatiak sírni a készítőknek hogy fúj de erős a bf 109 meg az fw190 (nem volt az erősebb, csak jobban bántak velük) majd letiltottak bennük dolgokat, és bekonfigolták a spitfire-t mint ultimate csíter nyugati gépet (mindennél jobban gyorsul, végsebességei, szinte egy helyben megfordul sebességveszteség nélkül (ez kb egy paradoxon a repülésben, mindig csak az egyik teljesülhet adott technikai színvonalon) ), és aztán azzal nyomta az összes láma (az más kérdés hogy az normálisabb játékosok így is leszedték őket D).

    Mainstreamebb játékokban azért nincs ilyen, mert a sok dagadt hazafi hamburgerzabáló hülyegyerek besír, ha nem ők nyernek, na meg úgy is elkönyvelik a játékot gonosz alkaloidás kiképző szoftvernek Meg hát a világgal beetették hogy az usa a jó oldal
  • 30.
    2011. 03. 26. 16:53
    G-Doe "Mert nem a homefronttal az biztos. Kezdjük azzal hogy a játékot nem a Digital Extremes fejlesztette, hanem a Kaos studios. A Dititális extrémek csak a pc portot capták össze, az meg a szokásos konzolport minőség, ergo nem nagy érdem. "
    Nézőpont kérdése, PC-s verziót játszottunk, azt a Digital Extremes készítette, még ha csak port is. De igaz, odaírhattam volna, hogy a Kaos Studios csinálta az eredetit.

    "A hangulat 1-2 amcsi gyilkolós részt leszámítva a béka segge alatt van, ne is hasonlítsük ezt a tömény unalmat a cod-ok dinamizmusához és epikusságához. "

    Szubjektív. Szerintem a CoD nem annyira isten, mint amennyire itt lefested.

    Blade "ehm...ha jól értem, akkor Korea szanaszét szedi az egész amcsi haderőt majd kikergeti őket pár elnyomott?
    *elismerő füttyentés*"


    Nem, nem jól érted.

    Rootshaper ""Bár a trónfosztás ezúttal elmaradt, de nagyon közel állt a program ahhoz, hogy megszorongassa a jelenlegi nagyágyúkat, a Call of Duty-t és a Bad Company 2-t."

    egy ilyen mondat utan 77%-ot adni neki? vagy inkabb forditva... 77%-ot adni neki es a Battlefieldhez merni a kepessegeit? eleg meredek."


    A Bad Company esetében talán kicsit túloztam, de a CoD új részei véleményem szerint a világ leginkább túlértékelt játékai. Azzal kapcsolatban továbbra is fenntartom a véleményem.


  • 29.
    2011. 03. 26. 15:20
    "Bár a trónfosztás ezúttal elmaradt, de nagyon közel állt a program ahhoz, hogy megszorongassa a jelenlegi nagyágyúkat, a Call of Duty-t és a Bad Company 2-t."

    egy ilyen mondat utan 77%-ot adni neki? vagy inkabb forditva... 77%-ot adni neki es a Battlefieldhez merni a kepessegeit? eleg meredek.
  • 28.
    2011. 03. 26. 14:54
    ez beteg...
  • 27.
    2011. 03. 26. 13:33
    Egyszer úgy megtámadnám már Ámerikát és egyetlen rambokéssel játszanám végig
    -vágnám el az összes torkát, mosollyal az arcomon
  • 26.
    2011. 03. 26. 12:12
    A multira amúgy kíváncsi lennék, de csak amiatt nem szeretném megvenni, hogy megnézzem, milyen, mivel a Crysis 2 miatt is szidok jelenleg mindent, hogy mennyire bugos a single... Multira ott nem lehet panasz...
    De így leírás alapján nagyon jónak találom ezt a Battle Commandert, vagy mi szöszt!
  • 25.
    2011. 03. 26. 12:07
    Az amcsikat megtámadják a koreaiak/szovjetek/élienek/egyebek, de a hipertökös tengerészgyalogos/katona/civil lazán visszaver minden támadást egymaga/még pár haverjával/egy kisebb katonai osztaggal és egy 92FSsel/M16ossal/élien fegyverrel és végül győzedelmeskedik/megmenti a világot/megmenti a világegyetemet.
    Ha erről a 'forgatókönyvről' eszetekbe jut pár amcsi FPS, akkor az nem a véletlen műve.
    Nekünk kommunista propagandánk volt, náluk meg mindenkit legyőznek az amcsi katonák/civilek/az előbbiek együtt.

    UI: akik a 'gonosz oldalon' akarnak 2. vh-s FPS-t nyomatni, annak ajánlom a BF1942-t és kiegjeit.
  • 24.
    2011. 03. 26. 11:14
    Szerintem az amerikaiakat még mindig kísérti Vietnám szelleme . Ezért gyártanak " hős fiaink és lányaink az elnyomó ( tetszőleges országnév ) ellen " típusú játékokat .
    A II. világháború esetében : Ha a német vagy magyar oldalon szeretnél játszani , akkor csak a stratégiai játékok jöhetnek szóba . Mint például :
    [LINK]
  • 23.
    2011. 03. 26. 11:09
    A hangok gyengék, a legtöbb fegyver kb egy légpuska hangján szól, a zenék közepesek.
    Te ugye kipróbáltad a legutolsó cod-ot? Na abban van légpuska hang. Meg rettentő gagyi vér animáció. Itt a fegyver hangok kifejezetten jók és szerencsére jól is lehet őket használni.
  • 22.
    2011. 03. 26. 10:33
    ehm...ha jól értem, akkor Korea szanaszét szedi az egész amcsi haderőt majd kikergeti őket pár elnyomott?
    *elismerő füttyentés*
  • 21.
    2011. 03. 26. 10:27
    persze, es zsidokat es ciganyokat kene irtani nem?
  • 20.
    2011. 03. 26. 10:25
    vajon a cikk elkövetője mivel játszott? Mert nem a homefronttal az biztos. Kezdjük azzal hogy a játékot nem a Digital Extremes fejlesztette, hanem a Kaos studios. A Dititális extrémek csak a pc portot capták össze, az meg a szokásos konzolport minőség, ergo nem nagy érdem.
    A játékmenet rém unalmas lövöldözés, kb a city interactive-os játékok minőségében. A hangulat 1-2 amcsi gyilkolós részt leszámítva a béka segge alatt van, ne is hasonlítsük ezt a tömény unalmat a cod-ok dinamizmusához és epikusságához. A hangok gyengék, a legtöbb fegyver kb egy légpuska hangján szól, a zenék közepesek.

    Nyilván az ipon szeretne eladni a játékból, ezért készült ez az éljenző cikk.

    "nagyon közel állt a program ahhoz, hogy megszorongassa a jelenlegi nagyágyúkat, a Call of Duty-t és a Bad Company 2-t" - na ne szórakozzunk már. Talán ha Medal of honor 2010-et írt volna és azt nagyágyú helyett kispisztolyként jellemzi akkor korrekt lenne.
  • 19.
    2011. 03. 26. 09:57
    Kifelejtetted a sorból, hogy gonosz, gonosz, gonosz, gonosz, gonosz, gonosz és gonosz. Jah, Én is baromira unom. Emiatt meg is fogadtam, hogy soha többet nem játszom jelenkori (értsd 20. század + napjaink), amcsi-pozitív játékokkal. (értsd: CoD, stratégiák,stb)

    LavX, ÉN olyan játékot várok, ahol a magyarok, németek és olaszok lesznek a jó fiúk. Ilyen csak Európában jöhetne létre.
  • 18.
    2011. 03. 26. 09:12
    lackoo: ugyanmár, nem pc-n produkál magas eladásokat és a steam még távolról sem garancia a sikerre...
  • 17.
    2011. 03. 26. 08:55
    Az a félelmetes milyen eladásokat produkál. Egy szó : Steamworks .

  • 16.
    2011. 03. 26. 08:43
    Tipikusan az a "B" kategóriás játék (mert a sok kis hiba miatt valóban, mintha B lenne) amit jobban lehet élveni, mint jónéhány "AAA" kategóriásat, vagy annak mondott játékot.

    Én élveztem, rövid, nem nyújt semmi extrát a story, de elfogadható és élvezetes volt.
  • 15.
    2011. 03. 26. 06:48
    Nekem nagyon tetszett. Nekem a goliath nagyon bejött, nagy parasztságokat lehet vele csinálni a "csata"mezőn. Nekem kb 5 óra volt a játékidő. Egy
    gtx460 1GB OC-n hasított stabil 50-60 fps-el maxon fhd-ban, egy Phenom II x4 965@3,6GHz alatt.
    Amúgy nem physx-es, de támogatja az nv-s GPU gyorítást.(Driverből kényszeríthető, gyengébb CPUs nv-s gépen lehet dob pár fps-t)
  • 14.
    2011. 03. 26. 03:15
    Kár lehuzni a rövidségért magában.Nem titkoltan multira készült, az egész egy nagy hangulatkeltés a multiban folytatódó összecsapásokhoz(nincs is lezárva a történet, csak mintha egy fontos epizódot mesélne el).
    Nagyon tetszetösek a fegyverek ,amik általában létező változatok képzeletben továbbfejlesztett verziói.A fegyverek hangjára,és animációira gondolok(kiválóak),mert nagyon nem realisztikusak,minimális a visszarugás,a sniper rifle gyakorlatilag nem létező imbolygása is mosolyra készteti az embert.
    Játékmenet:a call of dutyk mintájára ez is sajnos a scriptelt bespawnolós végtelenül özönlő mintát követi,de megbocsájtható ez neki.
    Az az igazság,hogy én hihetetlenül élveztem,annak ellenére,hogy semmi újat nem tesz le az asztalra játékmenet terén.
    Gépigényről: egy korrektül felhuzott giga 460 gtx (1Gb)-al 1920x1080 mellet minden maxon egy pillanatra sem találkoztam bármiféle szaggatással és a látvány is rendben volt azért.
    Nem mondanám,hogy ez valami extra kártya lenne még nálunk MO-n sem már,de azt azért hozzáteszem,hogy 2500k volt alatta 4.5 Ghz-en.

    \"Két Korea egyesül, és Amerikát megtámadják? Na ne...\"
    Azért ennél finomabb a történetvezetés,és bár az időtávlatot nem tartom reálisnak(2027),ha egy-két évtizedet hozzácsapunk,valami hasonló előjöhet 2050re,amikorra Kína felfut,míg a Nyugatot padlóra küldheti az olaj eltűnése.
  • 13.
    2011. 03. 26. 02:56
    az elképzelésed nem lenne piacképes
  • 12.
    2011. 03. 26. 01:32
    Én már egy olyan játékot várok, amiben nem USA és haverjaival vagyunk, hanem a másik véglettel. Pl úgy játszanék egy jó 2. VH-s játékot, amiben nem nácikat írtunk, hanem fordítva.
  • 11.
    2011. 03. 26. 01:13
    Csak az a két véglet van, hogy vagy lövöd a VH-ban a gonosz, gonosz, ismétlem, gonosz nácikat, vagy harcolsz az USA ellenségeivel, akik más ellenfelet nem is tudtak találni maguknak, és azért pont ezt, mert irigyek a "szabadságra".
  • 10.
    2011. 03. 26. 00:52
    Két Korea egyesül, és Amerikát megtámadják? Na ne...
  • 9.
    2011. 03. 26. 00:36
    elcsepelt tortenet? az az egy ami megmenti a totalis bukastol.
  • 8.
    2011. 03. 26. 00:24
    Sajnos csalodnom kellett. Helyenkent remek grafikai megoldasok, de az osszkepet teljesen elrontja nehany nevetsegesen elnagyolt reszlet. A jatekmenet eros kozepes. Nem mas, mint egy atlagos jatek, ha eltekintunk nehany hibajatol, meg le is kothet egy idore. A gepigeny azonban teljesen indokolatlanul magas.
  • 7.
    2011. 03. 26. 00:08
    nekem tetszik a game! játékidőröl meg annyit h crysis2 nekem 4 és fél óra volt a bulletstorm meg 4 óra amit meg nem szidtak h rövid
  • 6.
    2011. 03. 25. 23:56
    Kevesebb, mint 4 óra single? DLCnek szánták és ez lett belőle vagy mifene? Pfff... szánalmas. Ezért még letölteni sem érdemes.
  • 5.
    2011. 03. 25. 23:17
    Egy szóval jellemezhető a játék: RATYI.
  • 4.
    2011. 03. 25. 23:11
    Elég ócska, elcsépelt egy története van. Mondhatni, megint egy idióta amerikai baromság.
  • 3.
    2011. 03. 25. 23:07
    Az a félelmetes milyen eladásokat produkál.Bár gondolom mivel már egy ideje nincs modern hadviseléses fps a piacon bármit vesz a nép.Visszasírom a 2 vh-t.
  • 2.
    2011. 03. 25. 22:23
    Na ez olyan játék volt szánomra amire azt hittem jó, de nagyon rossz lett. A célzás egyszerűen sz@r és a játék 40 fps el megy miközben nem is egy csúcs grafikájú szerintem!
    De ez csak az én egyéni véleményem.
  • 1.
    2011. 03. 25. 22:04
    Még alig jelent meg , és máris a folytatásán dolgoznak .