Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Hitman Intro Pack - Felemás kezdetek

  • Dátum | 2016.03.25 07:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

Bár fogcsikorgatva és nem minden ellenérzés nélkül, de hajlamos vagyok elismerni, hogy a Hitman: Absolution TPS-ként egyáltalán nem muzsikált rosszul. Jómagam a Hitman-rajongók azon rétegéhez tartozom, akik szerint a Blood Money óta nem jelent meg új játék a szériához és ha bárki ennek az ellenkezőjéről igyekszik meggyőzni, arra többnyire nehezen félreérthető pillantást vetek, hogy egyből megértse az álláspontomat. Hogy nem én vagyok az egyetlen, aki így vélekedik, azt mindennél jobban mutatja, hogy ugyan mind az Io-Interactive, mind pedig a Square Enix illetékesei lázasan bizonygatták, hogy az új, egyszerűen csak Hitmannek nevezett részt még véletlenül sem rebootnak szánják, több mint árulkodó, hogy a reklámkampány során minden harmadik mondatukkal igyekeztek leszögezni, hogy vissza fognak térni, jól megszokott sémához, azaz az önmagát kopasz fehér ember létére kínai triád-tagnak is gond nélkül kiadó 47-es ügynök aktuális kalandjában a történet, mint olyan takarékra lesz téve és a hangsúly a hatalmas, ezerféle lehetőséget rejtő, minden játékstílust támogató pályákra helyeződik majd át. Lásssuk hát, mi igaz az ígéretekből!


Első körben két, átugorhatatlan gyakorlóküldetésen kell megméretnünk magunkat, amik igazából nem is valódi orgyilkosságok, hanem szimulációk. Az elsőben egy jachtra feljutva kell végeznünk egy rossz embert felbosszantó műkincstolvajjal, ezt követően pedig egy kubai bázisra menekült, a szovjeteknek kémkedő svéd sakknagymester a célpont, akire egy laktanyányi katona vigyáz. Örömteli, hogy ezek a missziók, bár összetettségükben elmaradnak az első komoly megbízástól, ötszörte komplexebbek az Absolution bármelyik pályájánál, így remekül el lehet velük szórakozni, illetve arra is alkalmasak, hogy elsajátítsuk az alapokat, vagy ha már játszottunk korábban a sorozat valamelyik részével, akkor megismerkedjünk a két legfontosabb újítással.

Az egyik, hogy akadnak olyan, a fejük felett lebegő fehér ponttal jelölt személyek, akiknek rendkívül jó az arcmemóriájuk, így ha az egyik kollégájuknak álcázzuk magunkat, felébred bennük a gyanú, hogy nem azok vagyunk, akiknek mutatják magukat. Ez persze beletelik némi időbe, tehát nem kell attól tartani, hogy fél másodperccel a látómezejükbe kerülésünk után cafrangosra lőnek minket, vagy üvöltve adják mindenki tudtára, hogy imposztorok vagyunk, de ajánlott alaposan szemmel tartani őket. A másik, hogy egyes beszélgetéseket kihallgatva tippeket kaphatunk ahhoz, hogy miképpen is tegyük a dolgunkat. Fontos, hogy mindkét újítást kikapcsolhatjuk, illetve hogy akadnak ezeknél kisebb fejlesztések is, mint például hogy immár nem csak kulccsal, vagy zárnyitó-készlettel, hanem pajszerrel is kinyithatjuk a bezárt ajtókat, illetve, hogy egyes tárgyakkal végre nem megölhetjük, hanem gyorsan leüthetjük áldozatunkat. Azok is örülhetnek, akik nem szerették az Absolutionben a célkijelölős lövöldözést, mert bár az ösztön-rendszer megmarad, már csak arra való, hogy akár a falakon keresztül is meg tudjuk különböztetni a célpontunkat, a civileket és a fegyveres őrség tagjait. Használata egyébiránt teljesen opcionális, mert a minitérkép több mint elégséges a pályák végigviteléhez.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2016. 04. 10. 12:54
    Akkor minek jöttél be ide, ha fingod nincs a játékról? Már megjelenés napján megvettem és ezzel a másfél pályával tovább elvoltam mint egy teljes Far Cry Primallal.
  • 4.
    2016. 03. 26. 08:00
    A mániákus újrajátszók..........na innen már nem is érdekel
    Nem vagyok mániákus újrajátszó.
    Köszönöm a tesztet.
  • 3.
    2016. 03. 25. 14:51
    Nézzetek körül külföldi oldalakon is. Ott azért nem húzták le ennyire.
  • 2.
    2016. 03. 25. 13:03
    Helyes Így legalább nem mérgelődök és gondolkozok rajta, hogy meg kellene venni. Majd ha szépen kijön az összes rész és jók lesznek a vélemények talán megveszem. Karácsonyi 50%-os akcióban.

    Én egy nekifutásra max 5-6 alkalommal futnék neki egy pályának, de azt is csak úgy, hogy előtte végigmentem a teljes történetszálon és akkor próbálok ki új megoldásokat. De akkor sem negyvenszer...
  • 1.
    2016. 03. 25. 07:47
    Az a baj hogy ezt hosszútávra tervezik és húzónévnek szánták a DirectX12 hez, és EHHEZ képest a játszható Bétademó direct x 11 ben , kevés effekttel nem igazán villantott.
    De mivel folyamatosan pakolják bele az Új technológiákat és egy netes közösségépítős játéknak szánják sok tartalom fog még belekerülni.
    Reméljük javulni fog még a helyzet
    Csak kérdés lesz e még Episode 6 ha "59%- al" kezd.