Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Hitman - Türelemjáték

  • Dátum | 2016.11.04 09:01
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

Az orgyilkosságok története alighanem egyidős az emberiségével. Akár jelképnek is felfoghatjuk, hogy bár sokáig az volt a közvélekedés, hogy Ötzivel, a híres „jégemberrel” a fagy végzett, ma már a témával foglalkozó tudósok nem elhanyagolható csoportja szerint a férfit hidegvérrel és igen körmönfont módon gyilkolták meg. A jelek alapján ugyanis gyilkosa vagy gondosan megvárta, hogy a pórul járt szerencsétlen kissé elszenderedjen egy kiadós és tápláló étkezéstől, vagy, hogy elaltassa a gyanúját, ő maga lakatta jól mit sem sejtő áldozatát, akiben így fel sem merült, hogy utolsó perceit éli. Az pedig, hogy az éles elméjű tettes nem vette magához a nála lévő, a korban komoly értéket képviselő baltáját, arra utal, hogy a névtelen és gátlástalan merénylő pontosan tudta, hogy ha magához veszi a ritka, rézfejű holmit, akkor nem kerülheti el a felelősségre vonást. Így, bár természetesen soha nem fogjuk megtudni, hogy mi az igazság, az az egy biztos, hogy Ötzi életét nem egy brutális haramia, hanem egy sokkal rafináltabb személy oltotta ki, aki alaposan felkészült szörnyű tettére. A világ legrégebbi, épségben maradt holtteste tehát arról árulkodik, hogy az alávaló fondorlatok a legprimitívebb ősközösségekben is mindennaposak lehettek.


A nem indulatból, hanem egy konkrét cél elérése érdekében elkövetett emberölés témáját értelemszerűen valamennyi művészeti ág kismillió alkalommal feldolgozta az évezredek során, de a játékipar csak viszonylag későn, 2000-ben csapott le komolyabban az orgyilkosság ábrázolásának lehetőségére. Bár az ebben az esztendőben megjelent Hitman: Codename 47 messze volt a tökéletestől, újszerű témájával és azzal az elgondolással, hogy a játékosnak meg kellett terveznie, hogy miképpen is végez a célponttal, egy sikersorozat alapjait fektette le. Minden jól is ment, egészen a 2012-es, a direkt akciót időlassító szuperképességgel támogató, kicsi és lineáris pályákat felvonultató Hitman: Absolutionig, ami, bár TPS-ként megállta a helyét, alig-alig emlékeztetett a kopasz bérgyilkos megbízásai körül forgó sorozat korábbi részeire. A fogadtatása ennek megfelelően igencsak vegyes lett és bár akadtak, akiknek tetszett az új irány, aligha tekinthetjük véletlennek, hogy a döntéshozók arra jutottak, hogy nem csak, hogy visszatérnek a régi, jól bevált formulához, de megpróbálják új szintre emelni azt.

Lássuk hát, hogyan is sikerült a merész vállalkozás!

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 8.
    2016. 11. 07. 12:01
    Sziasztok,lövöldözés/mészárlás mennyire látványos benne?Tudom hogy nem ez a Hitmanak lényege,becsszóra Absolution összes küldijét megcsinéltam Silent Assasinra, 76 intenzív órám van,és őszinte legyek Silent Assasin után ki szoktam nyírni mindenkit kivéve a civileket(nem látom értelmét hogy lelőjek védtelen fenyegetést nem jelentő ,,embert" ).Amit imádtam benne(ez igaz A Blood Money-ra is)nagyon látványos lövöldözéseket lehet csinálni,kevés játékba vannak ilyen szépen meganimálva a találatok,ellenség találat helye szerint reagál/rándul meg,taknyol el ha épp lábon lövöm,és sokféle animáció van,nem válik monotonná.Effektek is gyönyörűek,belelősz/mellélősz falba akármibe elég látványos,néhány dolgot szét is lehet lőni.Ez meg van az új Hitmanba?Láttam videókat róla,de komolyabb tűzharc egyikbe se volt,maga a nyers grafika nagyon szép,egész fotó realisztikus lett,sok apró tárgy/bútor van mindenfelé részletes, nem ,,steril" a grafika ,szóval ez a része rendbe van nálam.
  • 7.
    2016. 11. 05. 23:45
    223 óra csak erre?

    OMG, egész évben nem volt ennyi időm összesen játszani... és se kutyám, se macskám, se gyerek se semmi... csak egy (egyébként elég rossz) munka.

    Az a 9,1% a csoda.
  • 6.
    2016. 11. 05. 16:22
    Vegyes érzéseim vannak az idei Hitmanről.

    Pozitív:
    - Többféle játékmód, viszont egy idő után már unalmas.

    Negatív:
    - Epizodikus megjelenés - Első ízben az Alone In The Dark 2008 vetette fel ezt a baromságot, de le is tettek róla. Sajnos most mégis kedvet kapott hozzá sok kiadó.
    - Egy kaptafára épülő küldetések. A pályák, célpontok ugyan változnak de mégsem különböznek annyira az előzőtől mint például egy Blood Money-ban.
    - El kéne felejteni a pályánként ismétlődő cuccokat is. Pl. kapcsolószekrények, patkányméreg, elektromos zárlatok... ne mindig csak többnyire ugyanazokkal az eszközökkel csinálhassunk baleseteket, figyelemeltereléseket.
    - Nyomokban van meg benne csak az az igazi Hitman hangulat.
  • 5.
    2016. 11. 05. 15:53
    Ami bevált, azon változtatni kell, ősrégi Murphy törvény. Szerintem is áttekinthetetlenebb lett így az oldal.
  • 4.
    2016. 11. 05. 15:10
    Mi a fasz ez az új layout?
  • 3.
    2016. 11. 05. 12:27
    Hát ha itt is összehúzható lenne az az öklömnyi felső menüsor mint az előző oldalon, illetve csoportosítva lennének a hírek, ahelyett, hogy ömlesztve vannak, az jó lenne...
  • 2.
    2016. 11. 05. 02:03
    Szerintem kurvajó lett
  • 1.
    2016. 11. 04. 18:11
    Én csak az oldalhoz szólok hozzá, szerintem nagyon gáz lett.