Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Heroes of the Storm 2.0 - Hősi átalakulás

  • Dátum | 2017.05.10 11:45
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A Heroes of the Stormmal a Blizzard sikeresen alkalmazta saját receptjét a MOBA-műfajra. A játék messze nem annyira komplex és riasztó az újoncok számra, mint a Dota 2 és a League of Legends. Könnyen megtanulható, könnyen játszható, azonban még így is vannak mélységei, nem csoda, hogy viszonylag hamar nagy táborra tett szert. Ez a tábor azonban talán mégsem volt akkora, mint a Blizzard szerette volna, ráadásul a free-to-play rendszert is számos kritika érte, így most a stúdió egy nagy ráncfelvarrással igyekszik rendbe tenni a dolgokat, és ha lehet, akkor visszacsábítani a játékosokat. Ez a Heroes of the Storm 2.0.

Az újdonságok áttekintésekor először is érdemes azzal kezdeni, hogy alaposan átalakult az in-game használható fizetőeszközök rendszere. Az arany maradt a központi helyen, melyből hősöket és az új loot chesteket vehetjük meg, és továbbra is a lejátszott meccsek valamint a napi küldetések teljesítése után kapjuk.

Gyorsan nézzük is meg, mik is azok a loot chestek, mert később még elő fog kerülni, és érdemes letisztázni, hogy miről is van szó. A loot chestek nagyjából pontosan úgy működnek, ahogy a nevük alapján az várható, és ahogy más játékokban már megszoktuk. Alapvetően egy dobozkáról van szó, ami a kibontását követően négy véletlenszerű holmival ajándékoz meg bennünket. Ezek a holmik pedig tulajdonképpen bármik lehetnek: akár hősök, de egyszerű kozmetikai cuccok is. Ezek közül is bármelyik kategória (rare, epic) előfordulhat bennük, de vannak kifejezetten rare és epic loot chestek, amik garantálják, hogy legalább egy olyan kategóriájú (vagy magasabb) holmi lesz bennük. A loot chestek tartalmát a kibontás után nem kötelező azonnal elfogadnunk, háromszor re-rollolhatjuk aranyért cserébe.


De, akkor kanyarodjunk vissza a fizetőeszközökhöz. A valós pénzt leváltották a gemek, amik persze megvásárolhatóak valódi pénzen is. Ezekből vásárolhatunk hősöket, csomagokat, loot chesteket, stimpackokat és bizonyos időközönként cserélődő kiemelt holmikat - szóval tulajdonképpen majdnem mindent. Azon kívül, hogy valódi pénzen megvehetjük, minden játékos kap belőlük ezret, ha eléri az ötödik szintet, valamint további 25 szintenként 150-et.

Végül pedig egy másik fizetőeszköz, a shard is bejött, melyet kozmetikai holmik "craftolására" használhatunk, és a mountoktól elkezdve az emojikon át mindent megvehetünk vele. Shardokat a loot chestek kibontása után nyerhetünk, és ha a loot chestekből olyan cuccot kapunk, amivel már rendelkezünk, akkor a rendszer automatikusan szétbontja őket shardokká.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 13.
    2017. 05. 24. 23:05
    titpikus blizzard. a játék még egy kalap szar, de a valódi pénzt már talicskaszám lehet beletolni.

    ... és legnagyobb bánatomra ez kezd begyűrűzni a starcraft 2-be is
  • 12.
    2017. 05. 24. 14:31
    Na a map rotát hagyjuk is. Azok a mapok vannak bent amiket rühellek.
  • 11.
    2017. 05. 20. 05:53
    Egyedül valóban jobb lett, sokszor kb. azonnal bedob. Ha hárman vagyunk, akkor még kell várni elég sokat.
  • 10.
    2017. 05. 17. 12:18
    Nem tudom mikor játszottatok vele utoljára, de az utóbbi időben már egész gyorsan bedob meccsekre. Egyedül kb. 5 mp, és ha már többen összejöttünk akkor se szokott több lenni 20 mp-nél (qm-en, unrankeden és rankeden egyaránt).
    A csapatokat is valamelyest jobban állítja össze qm-ben, látszik rajta, hogy próbál azonos számú assassint, tankot, supportot meg specialistet összedobni (bár így se mindig jó, túl nagy a szórás a kasztokon belül). Annyi a bajom vele, hogy néha eléggé nyomorék csapatokat csinál (pl. 4 assassin meg egy specialist), bár ez szerintem nem annyira a motor hibája, ha kb mindenki csak assassint pickel akkor nem tud másból válogatni.
    Ez a map rotation meg valami borzalmas ötlet, ezt a négy mapot ami most van már rendesen megutáltatta velem. Ha az a cél, hogy a kezdőknek segítsenek vele, akkor ne a régebbi játékosokat szopassák vele. Szívem szerint még a free hero rotationt is kivenném belőle a francba, egy bizonyos szint után legalább is. Eléggé idegesítő hogy minden egyes meccsen ezek közül a kettő legopébb mind a két csapatban benne van. De már annak is örülnék ha unrankedről meg rankedről kivennék az ingyeneseket.
  • 9.
    2017. 05. 14. 01:49
    Az OW MM-je, report rendszere is ugyan ez. Ez ilyen Blizzard betegség. Amikor videós bizonyítékom volt rá, hogy valaki csal, arra a support azt mondta, hogy csak szerencséje volt. Ja, mert OW Silver rangon valaki mindig betolja a headshotot Mei-jel... Az csak is szerencse lehet.
  • 8.
    2017. 05. 14. 01:46
    Az a baj, hogy akik most vannak, azok azért retardok, mert az OW skin kell nekik. Amúgy 10 vagy 11 pálya van most a játékban, csak jelenleg 4 rotál az újak miatt, hogy ne legyen nekik nehéz a játék. Sajnos az a mai napig nem változott, aminek kellene, amitől 2.0 lehetne. A motor... Ami a mai napig annyira optimalizálatlan, hogy az már vicc. Ez az egy baja van a játéknak, hogy a jobb gépeken is képes frame drop-ra. A konkurensek pedig ebben nyernek. A játék sebessége, lehetőségei viszont jók. HGC-n most cast-oltam olyan meccset, ahol meta-t megtörve 3 support hero-t hoztak el. Azért máshol ezt nem lehet bejátszani. Szóval a játék jó,csak elkésett időben, és a motor is vacak, emiatt kellett ez a skines csicsa, hogy behozzanak újakat.
  • 7.
    2017. 05. 13. 06:39
    Mi is toljuk pár munkatárssal, baráttal. Az tényleg vicc kategória, h erőltetné, hogy játszunk barátokkal, de amint 3-4-en leszünk, 10 percre nő a várakozás. Másik a fizetési rendszer... Jött sok csicsa, meg felesleges extra az igaz, de ettől nem lett vonzóbb. Pályákat is keveselltük sokan, lett még 1, de jöhetne még néhány.
  • 6.
    2017. 05. 11. 17:32
    Pontosan ezért hagytam én is abba a játékot! A matchmaker egy nevetséges minősíthetetlen kaki.

    Arról nem beszélve,hogy a jelentgetés semmit nem ér blizzard-nál. Attól,hogy a troll, folyamatosan beszólogató játékosokat "mute" módba rakják még ugyanúgy tovább csinálják ahogy lejárt a büntetésük. SOHA nem bannoltak még senkit jelentés alapján, ezzel szabad utat adva a retardáltaknak. Több accot amit csak "fun" módra használnak ne is említsem. Szabad a trollkodás, szabad a játék tönkretétele blizznél ezek után azt kell mondjam! (solo és duo módról beszéltem most főleg,nem a full premade csapatokról)
  • 5.
    2017. 05. 11. 14:39
    A hősi átalakulás címet egy kissé túlzásnak vélem ... Hiába a dinamikusabb fejlődés és javított U.I. ha a matchmaker az évek során semmit nem javult vagy tán még rosszabb lett?

    Félreértés ne essék, mert egyrészt nem a tisztelt cikkíró urat akarom ezzel minősíteni. Másodszorra pedig valóban kellenek az ilyesféle "ráncfelvarrások", de ahhoz, hogy egy moba hosszabb távon is lekössön/szórakoztasson/, ahhoz egy optimális(abb) matchmaker kellene... Például ismét sűrűn előfordul, hogy jóval alacsonyabb szintű játékosokat (100-300 game) dob be veterán játékosok (több, mint 2000 game) mellé. Az ilyen meccsek minősíthetetlenek, mert egyik félnek sem jó ez így. (Szerintem)
    Persze vannak, akik abuseolnak, és új akkal alapozzák meg a jövőt, de az ritka és kivételes.

    Emiatt sajnos én és még jó pár játszó pajtársam (bátyám, barátok és haverok) arra jutottunk, hogy kisebb-nagyobb szünetet kell tartsunk....
    Pedig amúgy tényleg egy jó játék lenne szórakozás címén.
  • 4.
    2017. 05. 11. 11:38
    Ha megnyomod a tabot akkor mutatja a killeket, healt, damaget, shieldinget, tankoknak damage takent
  • 3.
    2017. 05. 11. 10:51
    Tegnap elővettem, csak az ingyen boxokat hogy megkapjam.
    Nagyon hiányzik hogy a játék nem mutatja hogy hány killed van vagy mennyi dmg-t csináltál. Igen, így nem szállnak rá az emberek egy gyengébb játékosra, de nem is tudod hogy te jól játszol-e vagy bárki más. Ha meg veszít a csapat, úgy is megy a flame.
    Főleg hogy brawl módban az egyik meccsben mindenkit berakott a játék Butcher-al mindkét oldalon, aztán a képernyő szélén ment hogy Buther feat Butcher killed Butcher with Butcher. Meg triple kill, meg minden, de azt se tudtad hogy a te csapatod vagy az ellenfél kapta.
    Röviden, túl PC.
  • 2.
    2017. 05. 11. 10:22
    Nincs benne farmolás, last hitelés, deny, vision control, stb.
    A HOTS jó ahogy van, nagyon jó kezdők számára szerintem, valamint casual szintű játékosoknak, de nem való kompetitív helyekre.
    Én szeretem, a LOLt pedig csak nézni, régen játszottam, de túlzottan stresszes játéknak. Nagyon ritka az olyan ember, aki soha nem húzta még fel magát a LOLon. Én már elértem abba a korba, mikor a pár óra játékidőm hetente a szórakozásról szól, nem a bizonyítási vágyról.
  • 1.
    2017. 05. 10. 19:42
    A játék messze nem annyira komplex és riasztó az újoncok számra, mint a Dota 2 és a League of Legends.

    Mármint mitől komplexebb a lol ahol van x hős meg 1 pálya, meg funnak még egy pár másik, mint hotsban ahol meg nem mondom mennyi? Itembuildok helyett talentek vannak, mindkettőből van baszó meg useless. Lényegében ugyanaz csak gyorsabb játékokra kihegyezve többfajta pályával.