Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Guardians of Ember – Hős akarsz lenni?

  • Dátum | 2016.12.28 08:01
  • Szerző | villanyi.gergo
  • Csoport | JÁTÉK

Miközben játszottam, végig azon járt az eszem, hogy vajon mi választja el a jó és a rossz játékot egymástól, a nyilvánvaló dolgokon kívül. Az egyéni ízlés, a kedvelt játékstílusok vagy elemek megléte vagy hiánya mindenképpen benne vannak ebben. Akad, akinek a karaktere testreszabhatósága a fontos, más a hangulatot, az érdekes küldetéseket keresi. Van, aki attól boldog, ha húszasával hentelheti le a szörnyeket, más kettesével darálja le az instákat, vagy épp órákat tölt egy saját ház csinosítgatásával. Vannak akik könyveket, irományokat gyűjtögetnek és olvasnak szívesen, vagy különleges fegyvereket, páncélokat kutatnak, esetleg raideket szerveznek, netán épp szerepjátékos eseményeket.

Az MMORPG-k világa sokrétű, és mostanra elmondható, hogy az egyedi apróságok mellett vannak kötelező körök, és másoktól, egymástól átvett elemek is. Ehhez jön a játék ismert vagy kevéssé ismert világa, az azt belakó lények és szörnyetegek egész sora, a nagy gonosz, aki ellen küzdünk, esetleg a frakciók, akik mellett lándzsát törünk egy másik ellen. Ha csak az alapokat nézzük, mindenhol „ugyanazt” csinálja mindenki. Elindul, fejlődik, problémákat old meg, felszerelést gyűjt, kapcsolatba lép más játékosokkal és a legnagyobb kihívásoknak is nekifeszül a végén, majd új tartalom érkeztéig ezeket ismétli. A Runes of Magic készítőinek új játéka, a Guardians of Ember is a bevált sablont követi, miközben persze a saját egyedi és egyéni apróságait is hozzáteszi, de vajon mire elég mindez?



A játék Indiegogo kampánya október közepén fejeződött be és sikeresnek volt mondható, hiszen 221%-os támogatottságot kapott. A Steamen korai hozzáférésben érhető el, folyamatosan bővítik és fejlesztik, ahogy újabb területeket, tartalmakat kap. A fejlesztők természetesen előre kijelentik, hogy nem kész anyagról van szó, ami annak tekintetében jó hír, hogy az, ami benne van az elég szilárd lábakon áll. Letagadhatatlanul hack'n'slash MMORPG készül, és aki a farmolásban, a szörnyek százszámra való lekaszabolásában találja meg az élet értelmét, máris jól érezheti magát. A mélyebb rétegei a játéknak kicsit később kezdenek el megnyílni, de megbízhatóan hozzák a közepes szintet. Ez nem egy hatalmas kiadó, évekig csiszolt, hatalmas összegeket felemésztő műve. Igaz ugyan, hogy az sem garancia semmire, de itt a tálalás is őszinte, nem akar többnek látszani a játék annál, ami. A közepes szintnek viszont megvan az a jellemzője, amiről már korábban is értekeztem, mégpedig az, hogy ugyan nem kergeti el az embert a monitor elől és nem klikkel dühösen az uninstall gombra, de nem is varázsolja el igazából.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2016. 12. 28. 21:29
    A sebzés számok olyan stílusúak, mintha egy 2000-es évek elején készült PowerPoint előadásból szedték volna őket. Szerintem nagyon gáz.
  • 3.
    2016. 12. 28. 19:40
    Szeretek új mmo-kat kipróbálni, kár, hogy ilyen felülnézetes és nem 3D :/
  • 2.
    2016. 12. 28. 18:12
    Ja, nekem is egyből a tűnt fel érdekes.
  • 1.
    2016. 12. 28. 14:38
    Kár hogy nem CRPG.
    Azt a Piros ÉP gömböt most már a világ végezetéig olyannak fogják ábrázolni?
    A Diablo1 óta, senki nem akar egy kristályt vagy varázsbotot vagy bármi mást ,
    az üveggömb és kész? ))))