Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

God Mode

  • Dátum | 2013.05.04 09:45
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

Az életed jól alakul. Elegáns öltönyben, jó fizetésért hajtasz minden nap, gyors kocsiban mész haza az asszonyhoz és a gyerekekhez. Talán kicsit sok volt a stressz, vagy csak túlságosan elterelte a figyelmedet az a szerződés, amit ma végre megcsíptél, zsíros prémiumért, nem tudni, csak azt veszed észre, hogy fék helyett a gázra taposol, és már nem tudsz időben megállni a kikanyarodó teherautó előtt, és a szalagkorlátra tekeredsz céges autódban. Az eredmény: megrepedt koponya, pár törött borda, átszúrt belső szervek... Ja igen, és meghaltál. Isten hozott Hádészban - ez a Pokol neve, ha épp tógát visel.

A gunyoros humor nem áll távol a narrátortól
A gunyoros humor nem áll távol a narrátortól

A gunyoros humor nem áll távol a narrátortól

Ilyen, és ehhez hasonló kedves történeteket mesél nekünk a God Mode szarkasztikus hangú narrátora minden pálya előtt, mi pedig egy egyszerű alibi-háttérsztori mellett (isteni leszármazottként kell végigverekednünk magunkat Hádész labirintusain, hogy méltónak találtassunk isteni hagyatékunkra) kezdjük el lemészárolni a ránk támadó minotauruszokat, küklopszokat, csontvázakat, és hasonló mitológiai lényeket.

A God Mode egy alapvetően régimódi, aréna-alapú, történetvezetés nélküli TPS akciójáték, ahol szörnyek százait kell eltennünk láb alól, mielőtt tovább tudnánk haladni. Leginkább a Painkillerhez lehetne hasonlítani, már csak a kissé hasonló környezet miatt is - ezúttal külső nézetből, amolyan Gears of War-szerűen, azonban (szerencsére, hisz ide nem illene) fedezékrendszer nélkül. Két fegyver, és egy időnként elsüthető különleges képesség segít minket, na meg a társaink, ha többen játszunk. A játék legnagyobb érdekességét a Test of Faith rendszer adja, melynek köszönhetően minden arénában, azaz a pályák egy-egy kis szakaszában más-más véletlenszerű hatások lépnek életbe, mint a mutatorok más játékokban. Ezek a hatások időnként kedvezőek (végtelen lőszer az adott arénában, ráadás élet a játékosoknak, kisebb és gyengébb ellenfelek, stb.) máskor nehezítések (nagyobb, erősebb ellenfelek, keményebb csontvázak, stb.), sokszor viszont vegyesek (nem hat a gyógyító csomag, de cserébe regenerálódik a pajzs), vagy éppen csak viccesek (az ellenfelek kalapot viselnek, a hangok eltorzulnak, stb.). Nagyon sok ilyen változó van, és ennek köszönhetően minden játék más és más, ami jelentősen megnyújtja a játék idejét. Rá is fér, mert egyébként csak öt pálya van, ami azért nem túl sok, ezek viszont eléggé különlegesek, eltérőek. Némelyik végén nagy főellenség vár, másiknál óriási lávaszörny pumpál tüzet a lábunk alá, megint másutt hatalmas tornádóban repülő épületdarabok látszódnak a háttérben.



Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 2.
    2013. 05. 04. 21:44
    Hamarosan készen leszek a magyarításával is.
  • 1.
    2013. 05. 04. 12:47
    jópofának tünik , majd ki kell próbálni élvezhető-e