Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Ghost Recon: Future Soldier - A jövő hírnökei

  • Dátum | 2012.06.03 16:13
  • Szerző | Chocho
  • Csoport | JÁTÉK

A Ghost Recon: Future Soldier tipikusan az a játék, amitől nehéz nem sokat várni: egyrészt adott egy ezer éves franchise, nagyszerű elődökkel, másodsorban pedig háromszor annyit dolgozott rajta a világ egyik legfejlettebb stúdiója, mint bármely más átlag blockbusteren. A trailerek éveken át csillogtatták a játék fantasztikus képességeit, az Advanced Warfighter pedig az első igazán ütős grafikával megáldott nextgen (akkor persze) shooter volt. Aztán most annyi évvel később végre itt a Future Soldier, melynek ugyan nincs szégyenkeznivalója, de a kommersz oltárán túl sokat áldoz fel, így elveszik a sorozat lényegisége és csak egy modern Call of Duty-klón marad a helyén.

A sztori egy csapat különlegesen képzett katona körül bonyolódik
A sztori egy csapat különlegesen képzett katona körül bonyolódik

Ghosts of War

A sztori pedig... nos, maradjunk annyiban, hogy kellemesen súrolja a kettes alát: pár amerikai katonával végez egy pokolgép, igaz, véletlenül sem az Egyesült Államok területén. Ennek ellenére a patrióta hadsereg roppant dühös lesz, bosszút esküszik, és a helyszínre küldi a Ghost Recon egységet, mely négy különlegesen képzett kommandósból áll. A Ghostok a létező legmodernebb technikát felhasználva szállnak szembe a sokszoros túlerővel, és megannyi országon keresztüllövöldözik magukat, hogy megállítsák a gonosz fegyverkereskedőket, akik meg akarják buktatni az orosz kormányt, hogy aztán... aztán... nos, nem tudjuk, mit akar ebből kihozni a játék, mert a forgatókönyv gyakorlatilag minden kohéziót nélkülöz, még arra is nehéz rájönni, hogy épp melyik karaktert irányítjuk a kvartettből. A "sztorit" átvezető videók mesélik, melyeknek semmi köze a történésekhez, így a tényleges ismertetés a küldetéseket eldaráló parancsnokra marad: irány ide, hogy kinyírjuk őt, aztán irány haza, mintha mi se történt volna.

Lássuk be, ez nagyon kevés 2012-ben, még szerencse, hogy a kampány helyszínei mindenért kárpótolnak minket. A nagyjából 10-12 óra hosszú végigjátszás alatt bejárjuk Közép-Amerikát, Kelet-Európát, Afrikát, és még megannyi kisebb területet, s mivel a pályatervezői munka példaértékű, minden egyes kaviccsal és terepjáróval elégedettek lehetünk. A küldetések nem is tűnnek összefüggő folyamatnak, sokkal inkább egyedülálló részeknek, de mivel kellően változatosak és hosszúak, ezért hajlamosak vagyunk elnézni a játéknak a buta történetet. Különösen igaz ez, ha kooperatív módban indulunk neki a Future Soldiernek. Bár húzhatnánk és halaszthatnánk a multiplayer bemutatását, nem lenne értelme, hisz ezt a játékot a jóisten is a kooperatív akcióra teremtette: három barátunkkal összedolgozva a legnehezebb fokozaton a kampány minden perce valódi játékélmény-orgia, hisz ekkor tényleg úgy érezhetjük, hogy egy különleges egység tagjai vagyunk, akiket csakis a küldetés sikere érdekel.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 8.
    2012. 07. 11. 21:45
    utálom a TPS játékokat
  • 7.
    2012. 06. 04. 23:55
    Már megint a grafika. Ó ha egyesek tudnának a pixelhalmok a shaderek mocsarán mélyebbre nézni. Sok kis huncut gémpléjméker
  • 6.
    2012. 06. 04. 20:27
    Mivel a cikk az Xbox 360-as változat alapján készült, ezért egyértelmű, hogy a képek is abból vannak.
  • 5.
    2012. 06. 04. 19:37
    Ez PC képből van? mert akkor ki se kéne adni.... Xbox másolat foss
  • 4.
    2012. 06. 03. 23:09
    -Ghost Recon: Future Soldier
    -Elavult technológia

    Irónikus
  • 3.
    2012. 06. 03. 19:32
    Mp3 akart lenni!
  • 2.
    2012. 06. 03. 18:39
    Mx3 például,rohadt jó!
  • 1.
    2012. 06. 03. 18:19
    De várom már hogy legyen végre(újra) olyan játék aminek faszás 1 játékos módja van.