Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Gears of War: Judgment - az ítélet napja

  • Dátum | 2013.04.04 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Míg a Sony esetében egyértelmű, hogy egy új konzolgeneráció képességeit majd a legújabb Guerrilla Games (Killzone), Sony Santa Monica Studios (God of War), vagy Naughty Dog (Uncharted) játék mutatja majd be, addig a Microsoftnál semmiben sem lehetünk biztosak. Persze Redmondnak is akadnak exkluzív címei bőven, de a Halo-sorozat esetében egészen a negyedik részig kellett várni, mire technikailag is tényleg kiemelkedő grafikai minőséget kaptunk, és az is a konzolgeneráció végén következett be. Érdekes módon, ha az Xbox 360 grafikai képességeit kellett megmutatnunk egy barátunknak, nem tudtunk máshoz fordulni, mint a Gears of Warhoz, ami különösen azért érdekes, mert az előbb említett Sony-exkluzívokkal ellentétben ez egy multiplatform motorra épül, így tehát nem feltételeznénk automatikusan azt, hogy igazán képes megmutatni egy gép valódi erejét.

A valóság azonban mást mutat: az első Gears of War annak idején az egyik legszebb játéknak számított (és még ma is bőven hozza a szintet), a harmadik rész pedig továbbra is jelen generáció egyik legszebbike. Már persze, ha szépnek lehet nevezni egy brutális, véres, lövöldözős, háborús anyagot, de értitek, mire akarok kilyukadni. A Microsoft is nagyon számított arra, hogy az Epic Games csillogtatja majd meg elsőként az Xbox 360 erejét, hiszen a konzol megjelenése előtt a hardvermérnökök még 256MB memóriával tervezték szállítani a masinát. Ehhez a tervhez egészen addig tartották magukat, amíg pár hónappal a specifikációk véglegesítése előtt látogatást nem tett Tim Sweeney és az Epic egy kisebb különítménye az Xbox-divíziónál, hogy bemutassák a Gears egy korai technikai demóját.



Miután a demó lement, és a Microsoft emberei az állukat próbálták visszaakasztani, Tim Sweeney annyit mondott, hogy mindez röccenésmentesen fog futni az Xbox 360-on, pusztán egy olyan apróságra lenne szükség, hogy meg kellene duplázni a memória méretét. Így a Microsoft az utolsó pillanatokban, az extra költséget bevállalva végül 512MB memóriával szállította a konzolt, és persze ma már valószínűleg nagyon örülnek ennek a döntésnek. A Gears tehát igen-igen fontos mind a kiadó, mind pedig a játékosok számára. Ezért voltam szomorú a harmadik rész végén: meg voltam győződve róla, hogy legalábbis erre a generációra elbúcsúzhatunk Marcustól és brigádjától, ha készül is új Gears, azt maximum a következő generáción látjuk majd viszont.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 3.
    2013. 04. 09. 11:37
    Nem vártam sokat a játéktól,de kellemes csalódást okozott.Gears fanoknak kötelező darab.
  • 2.
    2013. 04. 04. 18:17
    átrakták xbox exkluzívba, hogy jobban fogyjon a konzol szerintem ennyi van mögötte,
    amúgy a kifogás annyi volt anno az epic részéről hogy azért nem jön PC-re mert sok a kalózkodás, és hogy mennyien letöltötték
  • 1.
    2013. 04. 04. 11:07
    A mai napig nem világos számomra, hogy miért nem jön PC-re. Nagyon bejött a GoW 1.