Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

For Honor - Becsületbeli ügy

  • Dátum | 2017.02.21 14:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Menetrendszerűen zajlik a Ubisoft paradigmaváltása. Az Assassin's Creed ideiglenes kivezetését követően a kiadó egyértelművé tette, hogy egyre kevésbé koncentrál majd a történetközpontú egyjátékos címekre, a helyüket pedig olyan multiplayeres anyagok veszik majd át, melyek hosszú ideig képesek lekötni minket. Ami persze a kiadó részéről jobb esetben azt is jelenti, hogy akár évekig folyamatosan költünk majd némi pénzt a beépített áruházból elérhető holmikra amellett, hogy persze megvesszük a DLC-ket is.

Már ennek az új paradigmának a képviselője a The Division és a Rainbow Six Siege, melyek mellé most csatlakozott a For Honor, és hamarosan érkezik a Ghost Recon Wildlands. A For Honorre egyértelműen szüksége volt a kiadónak, hiszen hiába lehet manapság a legtöbb játékost megfogni valamilyen modernkori shooterrel, azért mégiscsak akad egy szép nagy réteg, amit ezek teljesen hidegen hagynak. A For Honor azonban szerencsére jóval több, mint egy szükségből megszületett termék. Úgy érződik, hogy ennek a játéknak bizony lelke van, foglalkoztak vele, és a fejlesztők olyan meglepő mélységeket építettek bele, amiről egészen őszintén nem gondoltam, hogy a Ubisoft valaha be fogja vállalni.


De kezdjük a legelején. Mivel a For Honor multiplayer része különböző alfa- és bétatesztek keretein belül többször is kipróbálható volt az elmúlt hónapokban, valószínűleg sokan kíváncsiak arra, hogy mégis milyen lett az egyjátékos kampány. Elvégre a Ubisoft azt ígérte, hogy ez egy teljes értékű mód lesz, nem csak egy utólagosan összedobott valami. Először is: ahogy azt a kiadó jó előre bejelentette, a kampány végigjátszásához is szükségünk lesz internetkapcsolatra, azonban (konzolokon) csak a PvP multiplayerhez kell Xbox Live- vagy PSN-előfizetés. A játék ugyanis már az itteni teljesítményünket is figyeli, és elvileg bedobja a nagy közösbe, habár ez igazából teljesen felesleges, nyugodtan maradhatott volna offline is.

A For Honor egy háborúk által megkínzott világba kalauzol el minket, ahol három nép uralja a kontinens egy-egy részeit: a lovagok, a vikingek és a szamurájok. Az egyjátékos mód mindhárom népnek ad egy kampányt, fejenként hat-hat küldetéssel. Ezek (nehézségi fokozattól függően) körülbelül 20 perc alatt teljesíthetők, így ha elvégezzük a matekot, akkor nagyjából hat óra játékidőre számíthatunk. Ha már a nehézség szóba került: én nem vagyok az a fajta ember, aki becsületbeli ügyet csinál abból, hogy minél nehezebb fokozaton játszik, de a For Honor esetében érdemes lehet feljebb kapcsolni, miután elsajátítottuk az alapokat. A normál egy kicsit tapasztaltabb játékosnak nem nyújt sok kihívást, így a második misszióra már hardra váltottam, de nem éreztem hatalmas változást, így végül jött a legnehezebb fokozat (realistic), ahol már eltűnik a csapások irányát jelző kis interfész-elem is.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 18.
    2017. 03. 01. 11:25
    Igen.
  • 17.
    2017. 02. 28. 14:59
    Lusta voltam végig olvasni, de még mindig Peer-to-peer?
  • 16.
    2017. 02. 25. 13:48
    nekem olyan volt, hogy egy meccset azert bontott mert valami cheatet vett eszre a rendszer valamelyik jatekosnal
  • 15.
    2017. 02. 23. 22:35
    hat igen...
    https://www.youtube.com/watch?v=jxi490kp7xU
    itt sem 80%, de gondolom nagyon rosz szemszogbol nezem.
  • 14.
    2017. 02. 23. 19:13
    Felkeltette az érdeklődésemet, de most sajnálattal látom, hogy tényleg közelebb van egy verekedős játékhoz, mint pl. a chivalryhoz
    De lehet kipróbálnám azért egyszer.
  • 13.
    2017. 02. 23. 09:30
    DC, random error viszonylag sokszor elojon. Ha meccs kozben kifagy valaki, neha nalam is kifagy a jatek es task managerbol kell kiloni.
    Ellenben ilyen teleportalgatos, glitchelos ellenfelekkel meg nem futottam ossze 50 ora jatekido alatt.
  • 12.
    2017. 02. 22. 21:04
    Ez mennyire megszokott?
  • 11.
    2017. 02. 22. 20:25
    Hát a Rainbow Six indulása se volt kutya azért. Voltak ott gondok bőven. Elsőkörben a hatalmas csalódás a grafikai butítást követően, netcode, bugok, disconnect, ranked, stb.. Most kezd alakulni, de még mindig 200-as pingűek játszanak EU szerveren.
  • 10.
    2017. 02. 22. 12:56
    Én is így látom. A Raindow Six és a For Honor is nagyon pozitív változás a korábbiakhoz képest... a The Divisionről utólag kiderült, hogy van még mit alakítani rajta, de azt is csinálják folyamatosan, szóval jelenleg részemről újra nagyon bizakodom a Ubiban...
  • 9.
    2017. 02. 22. 12:37
    Arról ,hogy neked nem megy nem a játék tehet. Kis gyakorlás után bármivel van esélyed bármelyik másik karakter ellen. Ha premade groupban vagy én úgy tudom nem random játékost rak ellenetek, hanem másik premade groupot. A Ubisoftnak meg persze, hogy fő a profit, az lenne fura, ha nem így lenne. Tavaly elkezdődött egy folyamat aminek keretén belül sorra jönnek az újszerű, kreatív játékok. Persze nem sikerül nekik se minden, de igyekeznek, ami nagyon pozitív változás.
  • 8.
    2017. 02. 22. 11:36
    hosszu ideig élvezetes multiplayer ?
    hát nekem a béta teszt első napján már unalmassá vált

    de amugy fasza egyedi játék de valamiért unalmas
  • 7.
    2017. 02. 22. 11:16
    Egy lándzsás addig győztes amíg távol tudja tartani az ellenfelét, amint belharcba kerül vesztett, max ha sikerül földre vinnie az ellenfelét egy gánccsal akkor van még esélye.
    Legalábbis az életben így működik... A fejlesztők pedig azt hangsúlyozták hogy a valós harcokat akarják viszont látni.
  • 6.
    2017. 02. 22. 10:24
    Én meg azt a játékot nem ismerem, de a leírásod alapján pontosan így van itt is, csak a drága szerkesztőim nem szeretik, ha angol szavak vannak a cikkben =))))

    De igen, magyarul van block, parry, dodge, guard break, feint (utóbbi a kamu támadás).
  • 5.
    2017. 02. 22. 08:38
    Én anno mount&bladeztem, mi ott feint-nek a "cselezést", egy támadás indítását, majd visszavonását neveztük - kb. úgy csinálok, mintha vágnék, de mégsem, ezzel elérem, hogy egyik irányba védekezzen, én meg egy másik irányból támadhatok.

    A fegyverrel hárítás pedig a parry. Itt persze lehet, hogy máshogy van.
  • 4.
    2017. 02. 22. 07:22
    " A kampány csak azért létezik, hogy felkészítsen a többjátékos módra" nálam akkor ez kuka. Story módot akarok, nem neten bohóckodni.
  • 3.
    2017. 02. 22. 03:22
    Én pedig azt mondom, hogy minden karakterrel le lehet győzni a másikat. Nyilván van amelyikkel könnyebben. De a lándzsást is le lehet győzni egy tőrössel, csak tudni kell a módját és ehhez kell az idő, amit a legtöbb ember nem szán rá.

    A legtöbben úgy gondolják, hogy akkor jó egy játék, ha csak pozitív élményük van benne. Ebben pedig biztosan sok kudarc lesz, főleg a casualoknak. Erre a játékra kell szánni időt, ahhoz, hogy a mesterei legyünk és ehhez nem lesz elég pár óra. Aki gyorsan feladja annak nem ajánlott.

    A helyzet az, hogy mivel egyedi az egész, aki most nem kezdi el, később még többet kell neki majd szenvednie, mert addigra már elkopnak azok, akik feladják és maradnak azok, akik értik a karaktereket. Egy újonnan csatlakozónak pedig nehéz lesz felvenni a versenyt.
  • 2.
    2017. 02. 21. 18:19
    Hát gyepáltam már el benne 1v3 ban embereket. nehéz olyan valaki ellen aki mondhatni pro benne, de szerintem viszonylag pontos az értékelés.

    UI: az életben is egyszerűbb lándzsával szúrkálni mint kardokkal.
  • 1.
    2017. 02. 21. 17:33
    Kivaloan kidolgozott harcrendszer??? Felejtos. Kozelharc, igen kuzdol a kontrollerrel meg a geppel, csak aztan jon a masik jatekos. A landzsasok a closed betatol kezdve tul erosek, ez a kidolgozott harcrendszer. Ha 3 jatekos egyutt jatszik vs 3 random a jatekodnak lottek ha rosz oldalon vagy. Ubisoft meg paradigma valtas, annyi hogy kotelezo multiplayer, minoseg meg kuka mint mar az utolso 5 evben. Ez nem valtozott, szemernyit sem. Fo a profit. Nem a jatekos.