Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

FIFA 17 - Egy új sztori kezdete

  • Dátum | 2016.10.17 07:01
  • Szerző | Mastigias
  • Csoport | JÁTÉK

Az első generációs Frostbite még 2008-ban debütált a Battlefield: Bad Company-ben, aztán jött a Frostbite 2 a Battlefield 3-mal, a jelenlegi, 3. változat pedig a Battlefield 4-ben mutatta meg először, mit tud, többek között ez hajtja a Battlefield 1-et, a Star Wars Battlefrontot, a Mirror's Edge Catalystot, és most már a FIFA-t is. Amikor először hallottuk a sporttársakkal, hogy lecserélik az engine-t, kicsit féltünk a dologtól: egy új motor rengeteg hibalehetőséget rejt magában. A FIFA 16-ban még az Ignite hajtotta, és nem egyszer láttunk olyasmit, hogy átment a labda egy-egy játékos lábán. Sajnos ez a hiba a Frostbite-ban is megfigyelhető, de szerencsére nem túl sokszor. A grafika szebb lett (bár az előzővel sem volt nagy gond), ami leginkább az átvezetőknél szúrható ki. Ebből pedig jó sokat láthatunk a sztori módban, aminek a címe The Journey lett. Ezt sajnos Xbox 360-ra és PS3-ra már nem hozták ki...


Történetünk főszereplője Alex Hunter, akit első alkalommal gyermekként irányíthatunk, és egy tizenegyest lőhetünk vele, de senki ne ijedjen meg, nem kell felnevelni, egy kis időugrás után már fiatalemberként bizonyíthat önmagának, családjának és edzőjének. Hunterrel nem kisebb a küldetésünk, mint hogy a Premier League-ben szerezzünk nevet magunknak, és hogy, hogy nem, gyerekkori jóbarátunkkal közösen lépdelhetünk a ranglétrán. Pontosabban lépdelhetnénk, mert akármennyire is jól irányítottam Alexet, és nyertem a meccseket, valamiért nem fejlődött. Aztán kiderült, hogy mindez azért történt, mert csavar jött a sztoriban… Amiből nem is szeretnék sok mindent lelőni, megteszi ezt helyettem az alább látható hivatalos trailer, a lényeg annyi, hogy van dráma meg pár kiszámítható fordulat, de mivel sportjátékról van szó, ezt ne rójuk fel hibaként:


Hunterként meccsekből és gyakorlófeladatokból áll az életünk, a meccsek előtt pedig választhatunk, hogy az egész csapatot, vagy csak Alexet irányítjuk. Akár előbbi, akár utóbbi opciót választjuk, több bónuszfeladatunk is van egy meccsen: elérni egy adott értékelést (plusz és mínusz pontokat kaphatunk a passzokra, közbelépésekre, rálövésekre), gólpasszt adni, gólt lőni, stb. A megfelelő teljesítményért képességpontokat kapunk, amiket szerepjátékokhoz hasonlóan leoszthatunk különböző tulajdonságokra: cselezés, labdakezelés, szerelés és így tovább. Itt még nem érnek véget az RPG elemek: az átvezetőkben előre megadott válaszlehetőségek közül választhatjuk ki a nekünk tetszőt, csak aztán vigyázzunk, mit mondunk – egy olyan válasz, amivel lenyűgözzük a csapat menedzserét, lehet, hogy nem jön be a szurkolóknak… A sztori módnak ugyan vannak kisebb gyermekbetegségei (pl. nem lehet mezt választani a meccsek előtt, a gép automatikusan a hazai és a vendég színeket használja, így megeshet, hogy nem látjuk, ki van kivel), de összességében remek újítás, azoknak tuti bejön majd, akiknek nem probléma, ha a gép ellen játszanak.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 2.
    2016. 10. 20. 23:07
    Az a vicc, hogy ezt a látványt 2012-re igérték. Amúgy ilyen játékokkal nem játszó emberként, most még én is látom a fejlődést.
  • 1.
    2016. 10. 18. 10:54
    Korrekt teszt lett, kb. én is így látom és külön köszönöm hogy kitértél a PES-nél általam leírtakra, ami a PC-s különbségekre vonatkozott. Majdnem 70 órám van nekem is már benne, csak ajánlani tudom mindenkinek, messze a legjobb FIFA lett.