Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Fallen Enchantress: Legendary Heroes

  • Dátum | 2013.06.07 07:07
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

Az Elemental: War of Magic, majd a Fallen Enchantress története egy szép kis népmese volt, ahol lelkes fejlesztők a csúnyácska, bugos, és játékmechanikájában is sántító első próbálkozás után nem adták fel, és az eredeti receptet alaposan továbbfejlesztve adták ki a folytatást – amit egyébként az elődöt kezdeti, félkész szakaszában megvásárlók számára ingyen adtak. Szép történet, és bár a Fallen Enchantress se volt hibák nélkül való, azért jelentős előrelépést tett, és egy kifejezetten élvezetes hibridjét képezte a Civilization és a Heroes/Disciples sorozatoknak – vagy ha úgy tetszik, szép utódja lett az ősi Master of Magicnek. A mese azonban még nem ért véget, a fejlesztők nem nyugszanak, amíg nem érik el azt a szintet, amit kitűztek maguknak, így aztán cirka fél évvel később itt a „folytatás”, egy önállóan futtatható kiegészítő, mely fejlesztett ott, ahol szükség volt rá, és megmaradt réginek ott, ahol jó volt. Ráadásul a Fallen Enchantress tulajdonosok megjelenéskor féláron vehetik meg, míg azok, akik annak idején az Elementalt megjelenése után nem sokkal vették meg, azok a Fallen Enchantress-hez hasonlóan a Legendary Heroest is ingyen megkapják. Szép gesztus, de most már ideje a játékról beszélni!



Bár a Legendary Heroes önállóan futtatható játék, azért az alapjai túlnyomórészt megegyeznek a korábban már tárgyalt Fallen Enchantress-szel, így azok részletekbe menő ismertetésétől ezúttal eltekintenénk. Legyen elég annyi, hogy a játék nagy része Civilization-alapokon nyugszik, azaz városokat építünk, fejlesztünk, kutatunk, terjeszkedünk, más nemzetekkel versenyzünk (vagy háborúzunk), emellett viszont hősöket és azok seregeit irányítva fedezzük fel a világot, oldunk meg küldetéseket, és fejlesztünk karaktert kincsekkel és tapasztalati pontokkal. Aki ennél részletesebben szeretné megismerni az alapokat, az javaslom olvassa el a Fallen Enchantress cikkünket, csak nyugodtan, megvárjuk... Kész? Nos, akkor folytassuk, és koncentráljunk a változásokra!

A Fallen Enchantress-nek volt néhány hibája, és néhány fejlesztésre szoruló területe, melyek közül igen sokat orvosoltak a folytatásban. Az első dolog a grafika. A furcsa, mosottas, kissé drogos-beszívott jellegű látványvilágot valamivel élesebb, tisztább, ám továbbra is rajzfilmszerű látványra cserélték. A különbség nem egetrengető, és továbbra sem ez lesz a játék elsődleges erőssége, de azért kellemesebb ránézni, mint az elődre.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 2.
    2013. 06. 10. 07:34
    Nekem NAGYON tetszik. Mindenkinek ajánlani tudom aki szereti a Civilization-t és a Disciple-t vagy a Heroes-t. Egyetlen dolog problémás számomra, hogy az automatikus csatáknál, ha nem tetszik a végeredmény, újra be kell tölteni az utolsó állást, mert nincs lehetőség manuális újrajátszásra. Ezen az egy pici hibán kívül nekem tökéletes a játék. Régen nem kötött le ennyire single playere-s játék. Azt hiszem ez standard game lesz a gépemen.
  • 1.
    2013. 06. 07. 16:29
    Kell a halálnak multi!