Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Evolve alfateszt - Ahová lépek, szörny nem terem

  • Dátum | 2014.11.01 09:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Csütörtök délutántól Xbox One-on, péntek délutántól pedig PC-n és PS4-en is elérhetővé vált az Evolve alfa verziója, melyre persze azonnal rávetettük magunkat. A Left 4 Dead-játékokat is jegyző Turtle Rock által készített anyagban ismét a négyfős kooperatív kapja a főszerepet, egy olyan csavarral, hogy itt egyetlen, játékos által irányított nagydarab szörny az ellenség. A koncepció kimondottan érdekes, így nagyon kíváncsiak voltunk, hogy ez a gyakorlatban mennyire működik jól, mert nem igazán tudtuk elképzelni, hogyan tudnak ebből élvezhető játékot csinálni.

Az alfa kipróbálása után azért még maradtak kételyeink, de mielőtt rátérünk ezekre, tekintsük át gyorsan az alapokat. Tehát, egy meccs összehozásához öt játékosra van szükség, melyekből a rendszer négyet besorol katonának, egyet pedig szörnynek. A négy játékos választhat négy karakterosztály közül, melyek eltérő szerepet töltenek be a csapaton belül. A rendszer nagyon okosan lehetőséget ad arra, hogy mindenki beállítson egy sorrendet, hogy a négy osztály illetve a szörny közül melyiket preferálja inkább, így a matchmaking ennek megfelelően igyekszik majd összeválogatni a népet, ráadásul a sorrendet bármikor módosíthatjuk két mérkőzés között.


A karakterosztályokat úgy építették fel a fejlesztők, hogy mindegyikre szükség legyen, és kiegészítsék egymást. Az Assault adja a legtöbb sebzést, illetve ő tudja elviselni a legtöbb sérülést is, miközben még aknákat is tud telepíteni. A Medic alapvetően két feladatot lát el: az egyik legfontosabb, hogy az Unreal Tournament Link Gun fegyverére erősen hasonlító eszközével gyógyítani tudja a csapattársakat, de két fegyvere is van, fontos funkciókkal. A vadászpuskájával gyengepontokat tud lőni a szörnybe, amit aztán a többi csapattag ki tud használni, míg a nyugtatópuskával lelassítja a monsztát, illetve egy rövid ideig falakon keresztül is láthatóvá teszi.

A Support egyfajta keveréke a Medicnek és az Assaultnak. Nagyon sok sebzést tud kitolni a gépágyújával, légicsapást tud kérni, és gyógyítani ugyan nem tud, de képes pajzsot generálni a csapattársakra, ezzel megvédve őket a beérkező sebzéstől. Végül pedig itt van a Trapper, aki a nevének megfelelően különböző csapdákat tud elhelyezni. Ezek közül a két legfontosabb a szigonyos csapda, ami rövid időre le tudja fogni a szörnyet, a másik pedig egy nagy elektromos erőteret generál, amivel egy területre be tudja szorítani, így nem tud elmenekülni. Ezen kívül a Trappernek van egy kutyaszerű lénye is, aki Daisy néven fut, és a szörny nyomára tud akadni, illetve ő is fel tudja támasztani az elesett csapattársakat.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 5.
    2014. 11. 01. 20:24
    PC (steam) kódok, annak aki kipróbálná:

    CBFHF-XY7I6-N83P2
    CBFXK-LYG79-V56LJ
    CBG5W-C2X0J-LX2EF
  • 4.
    2014. 11. 01. 15:58
    i5 4670k + GTX 780 hibátlanul fut 1080p ultra high-on 60fps-n Maga a játék jó csak kell hozzá egy jó csapat ha hunterek akarunk lenni.
  • 3.
    2014. 11. 01. 15:23
    Én 7970-el i5 3570 és lowon fut ugy ahogy normálisan 35 fps felett, de még igy is szép a játék .Mire kijön akkora remélem jobb lesz az optimalizácio t
  • 2.
    2014. 11. 01. 12:11
    Nálam kifagy a játék arra hivatkozva, h nem elég a memoria ami érdekes mivel 8 gigám van és 2 a vga-n medium beállításoknál...
  • 1.
    2014. 11. 01. 11:47
    Én is a balansztól tartok leginkább. Ebben a játékban különösen oda kell rá figyelni, különben a fene megette. Ha a katonák lesznek túl gyengék, akkor kevesen játszanak majd velük, ha a szörnyek lesznek gyengébbek, akkor azokkal nem játszanak majd. Márpedig mindkét eset elfogadhatatlan.