Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

E3 2016 - Ubisoft konferencia összefoglaló

  • Dátum | 2016.06.14 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A menetrendnek megfelelően időben elkezdődött a Ubisoft E3-as sajtókonferenciája, aminek első perceiben néhányan táncoltak a színpadon a Queen Don't Stop Me Now számára - ami legalábbis gyanús volt. Mármint nem a Queen, hanem az, hogy itt egy új Just Dance bejelentésére várhatunk.

A zenét lekeverték, és a Ubisoft E3-as konferenciájának állandó műsorvezetője, a népszerű komikus, Aisha Tyler lépett a színpadra, szokás szerint eposzi magassarkúban, így ismét számíthatunk arra, hogy egy ponton bejön majd Yves Guillemot vezérigazgató, aki fél méterrel alacsonyabb lesz nála.

Akárhogy is, megkaptuk a bejelentést: érkezik a Just Dance 2017 minden létező platformra, még Nintendo NX-re is - utóbbira majd valamikor jövőre. Erről nem sok szó esik, Aisha inkább viccelődik azzal, hogy azért jön vissza minden évben műsorvezetőnek, mert szereti a játékokat, és nem azért mert a Ubisoft nagyon megfizeti őt - ahogy ő mondta, "a franciák inkább vörösborral és némi szarkazmussal" hálálják meg a munkáját.

A jó hangulatú bevezető után a Ghost Recon: Wildlands következett egy új renderelt videóval, aminek leginkább a kedvcsinálás volt a célja, és hogy némileg bevezessen minket a dél-amerikai drogkartellek által uralt világ szokásaiba. Ami röviden annyit jelent: ha velem vagy, akkor jól jársz, ha nem, akkor pedig eléggé rosszul.

Dominic Butler, a Ubisoft Paris vezető dizájnere érkezett a színpadra, aki még egy kicsit beszélt erről. A Wildlands témáját írja le: a bolíviai drogkartellek békés életét megkavarja az a tény, hogy a legnagyobb mexikói kartell bevonul, és tulajdonképpen átveszi az irányítást az egész ország kábítószer termelése felett, és a világ legnagyobb ellátójává válik. Ebbe a környezetbe érkeznek meg a Ghost Recon ügynökei, akik egyedül, vagy négyfős kooperatív mód keretein belül tehetnek rendet (igen, az egész kampány játszható kooperatívban).

Elmondása szerint ez lesz majd a legnagyobb nyitott világ, amit a Ubisoft valaha készített. Majd következett a várva-várt játékmenet bemutató, ahol ügynökeinknek már megvan a kijelölt célpontja. A célpont egyébként fontos információkkal rendelkezik, így nem feltétlenül kéne megölni, innentől kezdve azonban már rajtunk múlik, hogy mit csinálunk. A játék a Ubisoft-szokásoknak megfelelően közel sem néz ki úgy, mint a tavalyi bemutatón, de az is lehet, hogy csak rá voltak kényszerítve az Xbox One-os verzió használatára. Habár ebben az esetben a Ubisoft általában hazudni szokott, és amúgy is a PC-s verziót mutatják. Az mindenesetre biztos, hogy a Ubisoft nagyon tudja, hogyan kell egy játékmenet-felvételt érdekesen előadni állandóan beszélő, a helyzetbe magukat nagyon beleélő játékosokkal.

A megjelenés dátumát is megtudtuk: 2017. március 7-e, de úgyis késni fog, szóval ezzel jelenleg nem érdemes túlzottan foglalkozni.



Ismét egy hangulatkeltő videó következett, amiből ugyan elsőre arra lehetett következtetni, hogy a Watch Dogs 2 következik, de mindenkit jól átvertek, és a South Park: Fractured but Whole-ra terelődött a téma. A játékot pedig nem más vezette fel, mint a sorozat két alkotója, Trey Parker és Matt Stone.

Történetünk ott kezdődik, ahol az előző rész abbamaradt, azonban míg a Stick of Truth inkább fantasy körítésű volt, addig az újban a szuperhősök kerülnek középpontba, hiszen ez most a menő téma. Sőt, a fiúk-lányok annyira összekaptak a városban, hogy rögtön a Polgárháború fázisába kerülünk. Úgy tűnik, hogy a történet elején drága karakterünk, Douchebag problémába kerül, ugyanis még mindig királyként van felöltözve, miközben mindenki más már szuperhős. Ez remek lehetőséget ad a karaktergenerálásra, hiszen ki kell találnunk, milyen hősök is szeretnénk lenni. Rendkívül vicces, ahogy Cartman kitalálja a háttértörténetünket.

Ami a játékmenetet illeti, nagyjából maradt a bevált körökre osztott harc, azonban sok extra jött be. Nem vagyunk lekorlátozva egyetlen helyszínre, jobban ki tudjuk használni a terepet, bemehetünk fedezék mögé, és nekicsaphatjuk az ellenségeket a tereptárgyakat némi extra sebzésért.

Amint megjelenik a játék, minden vásárló megkapja majd ingyen az előző részt Steamen, Xbox One-on és PS4-en, de ha előrendelitek, akkor a megjelenést sem kell megvárni.



Következik a The Division, aminek már több, mint 10 millió játékosa van, akik átlagosan napi 3 órát töltenek el vele. A Ubisoft Massive kreatív igazgatója érkezett a színpadra, hogy beszéljen nekünk kicsit a The Underground néven érkező új kiegészítőről. A megjelenésre június 27-én kell számítani PC-n és Xbox One-on, és egy héttel később PS4-en.

Mivel a Ubisoft idén 30 éves, így három különleges ruhával is meglepnek minket, egy a Ghost Recon, egy a Splinter Cell, és egy a Rainbow Six alapján készült.

Tartogattak azonban egy új bejelentést is: ez az új kiegészítő a Survival. Emberünk lezuhan egyedül a semmi közepén (mármint a New York-i semmi közepén). Nem talál se utánpótlást, se élelmet, magára van utalva és valahogy túl kell élnie, miközben kint brutális időjárás tombol. A társaság pedig nem barátságos, ugyanis a lezuhanását követő második percben már lövöldöznek rá. Aztán szerencsére talál társakat is.



Habár a Ubisoft korábban azt mondta, hogy egy ideig nem akar foglalkozni a VR-ral, egy ideje tudjuk már, hogy valójában nagyon is ráfeküdtek a témára. Éppen ezért érkezett a színpadra az Oculus-alapító Palmer Luckey, valamint Jason Holtman a Ubisofttól, és egy másik ember, akinek nem tudtam leírni a nevét, de higgyétek el nekem, hogy ő is a Ubisoftnál dolgozik.

Természetesen az Eagle Flight nevű játékról van szó, ahol a bemutatóban kétszer három fős csapatok ütköztek megy egymással. A dolog kicsit olyan, mint az amerikai foci és a baseball keveréke: a madarunkkal mindenféle dolgokat kell összeszednünk a pályáról, és eljuttatni azokat a fészkünkbe, de közben a többieket meg kell akadályoznunk ugyanebben.



Következett a színpadon David Votypka, a Ubisoft Red Storm kreatív igazgatója, aki továbbra is a VR-nál maradt, és bejelentette az egy ideje már pletykált Star Trek-játékot. Érdekes látni a videóban a különböző Star Trek-sorozatok és filmek színészeit, ahogy kipróbálják a játékot, és teljesen el vannak képedve tőle.

Alapvetően egy multiplayerre épülő VR-os anyagról van szó, ahol a játékosok együtt alkotják az Enterprise úrhajójának csapatát - és ahogy a filmekben, itt is komoly együttműködésre van szükségünk a sikerhez. Nem véletlen, hogy a játék teljes címe, Star Trek: Bridge Crew.

A megjelenésre ősszel kell számítani, mindenféle létező VR-os rendszeren.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 6.
    2016. 06. 15. 17:41
    Amennyire tudom War Thundernek már van Rift támogatása.
  • 5.
    2016. 06. 15. 12:09
    Persze, nem csak űrjátékokban lehet jó. tankos és repülős multis címekben is hatásos lenne a dolog (world of tanks/war thunder).
  • 4.
    2016. 06. 14. 18:59
    Már akit az űrjátékok érdekelnek. Van létjogosultsága más játékban is, csak várni kell, hogy ne gyerekes grafikája legyen a nagy részének.
  • 3.
    2016. 06. 14. 18:16
    A Star Trek Bridge Crew mutatta be mi a fenének kellhet egy játékosnak a vr sityak. Remélem mire elérhetőek lesznek azok a kütyük, addigra több hasonló stílusú cím is megjelenik.

    Egy űrszimulátor ahol 8v8 űrcsata megy és hajónként 4-8 játékos játsza már egész pofás hangulatot eredményezhet.

    A south park meg a szokásos szintet hozza ami a jó.
  • 2.
    2016. 06. 14. 16:54
    Az új South Park játék volt az E3 konferenciák fénypontja...
  • 1.
    2016. 06. 14. 12:28
    Az az Eagle Flight... Minősíthetetlen.