Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

E3 2016 - Microsoft konferencia összefoglaló

  • Dátum | 2016.06.13 20:31
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A nagy konzolgyártók közül hagyományosan a Microsoft tartotta először a sajtókonferenciáját, és ez most sincs másként. Ráadásul az egész elég ütősen indult, ugyanis már rögtön a bevezető videó az Xbox One S névre hallgató, vékonyított konzollal indult.

A videó megerősítette azt, amit már napközben megírtunk: az új konzol 40%-kal vékonyabb, beépített táppal rendelkezik, és némileg átalakították a kontrollerét - amellett, hogy a 4K-t és a HDR-t is támogatja (ergo már HDMI 2.0b-s kimenete lehet). Ráadásul az ára is egészen baráti: 299 dollárért lehet majd megvenni, és augusztusban kerül a piacra.



A bejelentés után Phil Spencer azonnal felhívta Rod Fergussont, a The Coalition vezetőjét. Habár azt vártuk, hogy nyilván a Gears of War 4-ről fog beszélni, először inkább robbantott egy nagyot: érkezik az Xbox Play Anywhere, ami azt jelenti, hogy az ebben a program résztvevő játékokat elég egyszer megvenni, és játszhatóak lesznek Xbox One és Windows 10-en is. Ráadásul a Gears of War 4 teljes átjárhatóságot biztosít: minden többjátékos mód támogatja a keresztplatformos multiplayert (még a horda és a kooperatív kampány is), és az achievementek átmentődnek a két platform között.

Ezt követően láthattunk egy bemutatót a kampányból, kooperatív módban. Ahogy a készítők korábban ígérték, az időjárásnak nagy szerepe lesz a játékban. Ezen kívül a szereplők érezhetően többet beszélnek egymáshoz, a területek pedig látványosabbak. Ezzel együtt azonban minden klasszikus Gears-elem a helyén van: a fedezékrendszer szupernek tűnik, és a láncfűrészes Lancer még mindig brutális. Ha minden igaz, akkor most láthattuk először élőben azt a fegyvert is, ami pattogó fűrészlapokat lövöldözik ki, és elég szépen szeleteli darabokra az ellenfeleket.

A végére pedig egy kis meglepetést is kaptunk, egy régi ismerős személyében.



Ezt követően Rukari Austin, a Killer Instinct közösségi menedzsere lépett a színpadra, aki elmondta, hogy már közel 7 millió játékossal rendelkezik a Microsoft verekedős anyaga, ami most már természetesen elérhető Windows 10-en is az Xbox One mellett. Bejelentette továbbá, hogy (a korábbi pletykáknak megfelelően) új karakterként érkezik General Raam a Gears of War első részéből



Innen aztán gyorsan tovább is léptünk a következő bemutatóra. A gyönyörű tájakat és a békés környezetet először nem tudtam hova tenni, de aztán megjelent a Lamborghini Aventador, és már tudtam, hogy a következő Forza érkezik. Igen, ez a Forza Horizon 3, ami ezúttal Ausztráliában játszódik, a bemutatkozó videó pedig brutálisan hangulatos - ehhez nagyon értenek a srácok, az előző rész intrója volt talán az egyetlen autós játék video, ami megbizsergetett.

Ralph Fulton érkezett a színpadra, a Playground Games vezetője. De ott volt vele négy kollégája is, akik közül ketten Xbox One-on, ketten pedig PC-n játszottak, mert a Forza Horizon 3 bizony érkezik Windows 10-re is a konzol mellett. A sorozat történetében először a kampány végigjátszható 4 fős kooperatívban is, és pillanatok alatt össze lehet kapcsolódni egymással, platformtól függetlenül.

A játék eszméletlenül látványos, Ausztrália kiváló választás volt: dús erdők, homokos tengerpartok, kihalt sivatagok, barlangok, lesz itt minden. A megjelenés dátuma szeptember 27.




De nincs megállás, máris ugrottunk a következő videóra. Lövöldözés, különböző robotok, elhagyatott környezet. EZ a ReCore, melyben a bemutató tanúsága alapján többféle különböző képességgel rendelkező robot kap majd helyet, melyeket a helyzetnek megfelelően kell bevetnünk. Egyébként úgy tűnik, hogy egy akció-platformerrel van dolgunk.



Ezt követőek érkezett a színpadra hatalmas tapsvihar közepette Hajime Tabata, a Final Fantasy-sorozat producere. Természetesen a Final Fantasy XV-ről van szó, és Tabata azt mondja, hogy az első élő bemutatót látjuk majd Xbox One-on. Ami biztos nem igaz, hiszen korábban mindenki letölthette és kipróbálhatta a demót a konzolon, de semmi baj. Most egy fergetegesen látványos bossharcot, ahol maga a boss akkora, hogy bele sem fér a képernyőbe. Ilyen hosszú fejlesztési idő és ennyi probléma után nem reménykedtem benne, hogy bármi épkézláb dolog kisül a Final Fantasy XV-ből, de ez a bemutató eléggé meggyőző volt: remekül néz ki, fantasztikus zenéje van, a játékmenet pedig modern, amit nyilván majd le kell nyelnie a keményvonalas rajongótábornak.



Tabata leköszönt, és jött egy bemutató videó a The Division új kiegészítőjéről. Ezúttal a földalatti harcok kerülnek majd középpontba, az ellenség ugyanis továbbra is uralja New York alagútrendszerét, amit nyilván nem lehet megengedni.



A videó után hatalmas ováció közepette lépett színpadra Patick Bach, a DICE vezetője, természetesen azért, hogy a Battlefield 1-ről beszéljen. Nagyjából ugyanarról beszél mint tegnap, az Electronic Arts sajtókonferenciáján. Xbox One-on egy héttel előbb játszhatunk majd, ha rendelkezünk EA Access-előfizetéssel. Egyébként pedig (ha nem tévedek) ugyanazt a videót kaptuk meg, mint amit tegnap is láthattunk.

Mike Ybarra, az Xbox fejlesztési vezetője következett ezután. Azzal kezdte, hogy bővítik az Xbox Live szervereinek felhozatalát, és igyekeznek közelebb hozni azokat a játékosokhoz, hogy még jobb legyen a teljesítmény és kisebb a lag. Visszaemlékezett az elmúlt hónapokra, amikor olyan dolgokat hoztak be, mint a visszafelé kompatibilitást, a keresztplatformos játék, vagy éppen az új kezelőfelület.

Visszatér az Xbox 360-on sokak által kedvelt zenelejátszás a háttérben, jön Cortana, és egyesítik az áruházakat is a Windows 10-zel. Ezeket mondjuk eddig is tudtuk, újdonság azonban a Clubs on Xbox Live megjelenése, amivel tulajdonképpen hasonló érdeklődésű játékostársakat találhatunk különböző klubokban. Érkezik a Looking for Group is, amivel bármilyen játékhoz pillanatok alatt találhatunk csapatot. Szintén újdonság az Arena, ami az egyszerűbb versengést és az esportot teszi lehetővé, és aminek keretén belül könnyedén nevezhetünk játékos versenyekre egyedül, vagy csapatban. Tulajdonképpen minden nagy kiadó csatlakozott ehhez a kezdeményezéshez.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 12.
    2016. 06. 14. 20:46
    Az új MS vezetés belátta mit akarnak a játékosok,egy minél erősebb vasat,ami menetes a felesleges kiegészítőktől!
  • 11.
    2016. 06. 14. 13:12
    Igen, nekem is ez a gyanúm. De ettől ez még egy opció. Mindenesetre jól mutatja a Kinect "fontosságát", és a kezdeti lelkesedés utáni érdeklődés-visszaesést.
  • 10.
    2016. 06. 14. 12:40
    Nem hiszem,hogy sokan váltanak,aki erősebb vasat akar ,mint én is ,majd kivárja a Scorpiot. Aki meg ajándékba kapja-veszi Karácsonyra,az meg a Slim modelt vesz,mert az lesz a boltokban.
  • 9.
    2016. 06. 14. 12:23
    Ha jól olvastam, a MS egy program keretein belül a sima Oneról váltóknak ingyen biztosítja az átalakítót. Persze kérdés, hogy hányan váltanak csak a kisebb méret meg a 4k videó lejátszás miatt S-re...
  • 8.
    2016. 06. 14. 09:11
    Végre az MS rátalált a helyes útra. 6TFLOPS teljesítmény egy konzolban az már ütős,és menni fog rajta minden régi játék is. Ha,megfizethető lesz,akkor jackpot kategória! Az AMD meg jó időre bebetonozza magát a konzol piacra ,mint vezető gyártó. Pedzegetik a HDMI 2.0,ás a FreeSync Over HDMI-t is.

    Microsoft claims that the Scorpio will be the most powerfull console ever created when it hits the market in 2017. The Xbox Scorpio will bring 6 Teraflops of computing power to the table, and is said to deliver “true 4K gaming and high fidlity VR”. The new Xbox will ship with a 8 core CPU and more than 320GB’s of memory bandwidth.
    Benne lesznek az új Zen magok+egy Polaris RX 480 asnak megfelelő GPU+320GB memória sávszél a GPU-nak.
    Read more: http://wccftech.com/xbox-scorpio-revealed-8-core-cpu-6-tflops-computing-power-320-gbs-memory-bandwidth/#ixzz4BXFsoAtQ
  • 7.
    2016. 06. 14. 02:56
    FF15 h-h nem a Sony konferencián volt?

    Dat Scalebound tho
  • 6.
    2016. 06. 13. 23:32
    Hát, az egész eddigi E3-on itt hangzott ez az egyetlen számomra említésre méltó hír, miszerint a Forza Horizon 3 jön PC-re. Végre! Amúgy, meh...
  • 5.
    2016. 06. 13. 23:10
    lol, komoly
  • 4.
    2016. 06. 13. 22:32
    A Kinect felejtős, az Xbox One S-en már port sem lesz neki, külön USB adapter kell
  • 3.
    2016. 06. 13. 22:29
    A Dead Rising 4 trailer nagyon ütősre sikerült.
  • 2.
    2016. 06. 13. 22:17
    Srácok nagyot robbantott az MS! Csak a játékoké volt a főszerep és egyből két konzolt is bejelentettek, nem is tudom hova tenni a látottakat. Kíváncsian várom mit tesz le az asztalra a Sony, a lecke fel van adva (mondom ezt PS fanként). Két dolgot hiányoltam egyedül: hova tűnt a Hololens és mi lesz a Kinect sorsa.
  • 1.
    2016. 06. 13. 21:22
    Ez a bemutató nekem kifejezetten tetszett!

    Az hogy a multiplatform címeket egyszer elég megvenni nagyon kellemes dolog!
    A tekken 7-re kicsit wtf? fejet vágtam, mert ez inkább tűnt nekem egy tekken vs street fighternek mint sima alap tekkennek. A FF15 esetében nagyon reménykedem hogy jön PC-re is mert szimpatikus kis címnek ígérkezik, a maga várható sok sok variánsával egyetemben!

    A sea of thieves meg az a játék amire régóta vágyom. Bár gyűlölöm az mmo-kat meg a multis játékokat, de az hogy egy hajó legénysége a csapat már remek dolog. (ha mondjuk egy tankszimulátorban a legénység minden tagja játékosok lennének máris szívesebben játszanék multikat)