Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

E3 2016 – Sony konferencia összefoglaló

  • Dátum | 2016.06.14 10:42
  • Szerző | Svindler
  • Csoport | JÁTÉK

A Sony előadása igazi meglepetés volt, mert egyrészt változtattak a műsor struktúráján, másrészt nem igazán jöttek be a tippelgetések arról, hogy mit láthatunk majd este. Nem volt se Destiny, se No Man’s Sky, a Gravity Rush 2 is csak egy montázsban szerepelt, és amit egy kicsit sajnáltunk, hogy az új Gran Turismo sem bukkant fel. Mégis bő egy órányi videóanyagot nézhettünk végig, csupa válogatott játékról, a felhozatal elég brutálisra sikerült. Csak minimális mennyiségű szövegelés volt, szinte egymást érték a trailerek és gameplay videók.

A Sony általában egy ütős montázzsal nyitja az előadásait az E3-on, ezúttal azonban egy sokkal stílusosabb utat választottak. A show kezdetén megjelent Bear McCreary (többek között a Battlestar Galactica zenéje is hozzá köthető), és kiderült, hogy egy egész szimfonikus zenekar rejtőzik a színpad előtt. Velük indult a műsor, és sok minden alá szolgáltatták a zenét a későbbiekben is. Nagyon erős kezdés volt, és a zenéből igazából már sejteni lehetett, hogy melyik játékot láthatjuk majd először a vásznon, és nem is kellett csalódnunk.

Az új God of War egyből egy gameplay bemutatót kapott, úgyhogy mozgás közben láthattuk a Santa Monica Studio munkáját. Az idősebb spártai és a fiatal gyerek együttese érdekes volt, a hangulat teljesen más, mint az eddigi God of Warok esetében, kíváncsiak vagyunk, hogy fogadják majd a játékosok, de a régi részek mintájára a III után már nem lehetett volna építkezni, az Ascensionnel pedig az előzménysztorit is ellőtték.


A GoW játékmenet után egy trailer érkezett a Bend Studio Days Gone című játékáról, ami elég hangulatosra sikerült. Szerencsére arra sem kellett sokat várni, hogy játékmentet lássunk belőle, a show végén ugyanis erre is volt példa. Poszt-apokaliptikus környezet, zombi-szerű ellenfelek, nyitott világ. A recept nem új, de a kivitelezés elég jónak tűnik.


Ezzel el is érkeztünk a kötelező The Last Guardian videóhoz, amire igazából már majdnem csak vállvonogatással reagáltunk, mert olyan régóta hitegetnek minket vele, hogy már nem is emlékszünk rá mikor volt az első bejelentés. A videó végén azonban volt nagy meglepetés! Ezt a dátumot tessék bevésni a naptárakba: 2016.10.25. Kicsit hihetetlennek tűnik, hogy négy hónap múlva megjelenik a játék, szóval majd ténylegesen akkor hisszük el, ha már a kezünkben van a lemez, de a dátum bíztató.


A PS4 exkluzív címek közül talán az egyik legjobban várt jelenleg a Horizon: Zero Dawn, amiből újfent élő játékmenet videót kaptunk. Még mindig nagyon impozánsan néz ki a játék, és a világa is sok titkot rejthet, de azért volt egy pillanat, amikor képesek voltunk az állunkat a helyére akasztani: a beszélgetéseken még lenne mit csiszolni, az arcmimika és a lip-sync még nem százas, de hát bőven van idő a megjelenésig.


A Quantic Dream engem megvett kilóra a Heavy Rainnel, és azóta minden játékukat várom, mint a messiást. Bár a Beyond nem volt annyira erős, mint a HR, a Detroit: Become Human már most magába szippantott. Játékmenetet láthattunk ebből is, amiből kiderül, hogy több választási lehetőségünk lesz, mint valaha, és remélhetőleg a cselekedeteinknek hosszútávú hatásai is lesznek.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 11.
    2016. 06. 16. 18:01
    Ez volt még a legjobb konferencia, persze felét se szabad elhinni annak amit E3-on mondanak és mutatnak a maradékot pedig gyanakvással kell kezelni, de elég meggyőző.
  • 10.
    2016. 06. 15. 19:53
    Az első 10 percből elég nagy következtetéseket vontál le a játékról. De ha már sikerült megcsodálni a becsúszást 2:15-nél, akkor ajánlom figyelmedbe az ugráló nyuszit ugyanekkor, mert nem tűnik robotnak. Szóval igazából még marhára keveset tudunk a világról, de nem úgy néz ki, hogy csak és kizárólag robotok vannak benne. (Mondjuk én a sztori miatt kicsit aggódom a fejlesztőcsapatnak köszönhetően, de azért remélem jó lesz.)
  • 9.
    FaL
    2016. 06. 15. 15:27
    Ez a Horizon: Zero Dawn a gameplay alapján kb. a FarCry Primal és bármelyik újabb AC keveréke, az állatokat lecserélve robotokra... A főhős sprintelése pixelről-pixelre kb. ugyanaz mint az AC-ben, a setting meg teljesen olyan mint a FC4 vagy Primal, viszont jobban néz ki.

    De ezeknél még mindig jobban zavar, hogy a világ (a sci-fit megillető "suspension of disbelief"-el együtt is) elég hihetetlen, abból adódóan, hogy ha robotok vannak állatok helyett (márpedig mást a játékban eddig nem láttunk), akkor mit esznek pl az emberek? Vagy a vegánok szponzorálják a játékot? Vagy miből van a ruhájuk?
    Ja és elég ügyes a főhős, ha tud emelkedőnek felfelé becsúszni
  • 8.
    2016. 06. 15. 15:25
    Volt GT Sport.
  • 7.
    2016. 06. 15. 09:42
    Szvsz elég egyértelműnek tűnik, hogy Gamescomra és TGS-re tartogat pár nagy címet a Sony, a No Man's Sky-ról meg nemrég kiderült, hogy még tovább csúszik, valószínűleg ezért nem erőltették.
  • 6.
    2016. 06. 14. 22:24
    Na megjöttem kommentelni, megnéztem a teljes konferenciát és hát... Horizon: Zero Dawn soha nem fog megjelenni, hiába várós. Detroit: Become Human megvett kilóra, de ennyivel vége is volt a műsornak. PS VR többe fog kerülni mint az XONES és a címek... nem győzött meg. Hol volt a GT Sport, egy kis No Man's Sky? PS elfogultként imho az MS nyerte ezt a kört, ez a VR dolog nagyon erőltetett. Majd ha elfogadható ára lesz, akkor látom a létjogosultságát.
  • 5.
    2016. 06. 14. 16:28
    Ez a GoW nagyon nem jött be... El sem hiszem a videó alapján hogy a gyerek Kratos fia. ha egy frissen megmentett erdei sutyerák lenne akkor megérteném ezt a fajta nyápicságot, és tiszteletlenséget. De Kratos jelleméből nem az jött le eddig hogy lágyszívűen bánjon a fiával.

    A resident evilben az 1-2-3 volt nekem a best, a 4 még a szódával elmegy, de ami utána jött már a lejtő. Persze kinek mi. A GoWban is kedveltem a kameraállást, itt meg a képernyő jelentős részében Kratos hátát látod... ami előtte van azt már nem, de minek is ugye... Értem én hogy váltottak erre a Batman arkham szériára hasonlító harcrendszerre és nézetre, de azért na...
  • 4.
    2016. 06. 14. 13:50
    A Sony egy grandiózus előadást tett le az asztalra. Ideje volt
  • 3.
    2016. 06. 14. 13:45
    Persze, nyilván mindenkinek más jön be, de számomra a RE és a RE2 meghatározó élmény volt, a 4 már messze nem tetszett annyira.
  • 2.
    2016. 06. 14. 13:20
    Fix kamerával egyrészt nem lehetne VR-os cím, másrészt szerintem nem mindenkinek jönne be egy túlzottan retróra vett RE. Én például nem szerettem a fix kamerás részeket...

    Death Stranding érdekes lesz, csak még nagyon messze van megjelenés. A Horizon látványvilágáért én teljesen oda vagyok, nekem jöhetnek a robot dinók amíg ilyen atmoszférát tudnak teremteni. Kicsit emlékeztet az egész az Enslaved-re, amit szintén nagyon szerettem.
  • 1.
    2016. 06. 14. 12:59
    Ha választani kéne, mi fogott meg legjobban, akkor az egyértelműen a God of War. Gondolom a gyerekét tanítja a videóban, "aranyos" volt pl. amikor a vadat elejtette és aztán leszúrta.
    A másik, ami nagyon tetszett még, a maga betegességével a Death Stranding volt.
    Nekem a Detroit féle igen-nem, hazudok-igazat mondok választás nagyon egyszerűnek tűnik. A Horizont biztos sokan szeretik, nekem ez a régi-új kor keverés nem jön be. A Resident Evilben meg klasszikushoz való visszatérésről beszélnek. Ahhoz nagyban hozzájárulna, ha nem tennék FPS nézetbe, hanem visszatérnének a fix kamerás megoldáshoz.