Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Drakensang Online béta

  • Dátum | 2012.04.24 09:01
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

Vannak játékok, melyekben kínszenvedés valami érdekeset, valami kiemelésre érdekeset találni. A Drakensang Online nem ilyen, kapásból két dolgot is ki lehet emelni, amitől kitűnik a tömegből – de hogy mik ezek, ahhoz végig kell olvasnotok a cikket. Ahogy ahhoz is, hogy megtudjátok, ez a két dolog elviszi-e a hátán a játékot.




Kezdjük azonban a kevésbé különleges dolgokkal: a Drakensang Online az egész kellemesre sikerült Drakensang: The Dark Eye (vagy ahogy német szülőföldjén hívják: Das Schwarze Auge: Drakensang) nevű szerepjáték folytatása, ezúttal azonban sokkal inkább akciódús körítésben. A játék műfaja ugyanis hack&slash MMORPG, azaz tulajdonképpen egy halom másik játékossal együtt, egyszerre játszott Diablo-utód. A keretül szolgáló világ pedig az a Das Schwarze Auge univerzum, ami eredetileg papír-ceruza szerepjátékként kezdett Németországban, majd a 90-es években egy számítógépes RPG-trilógiát is megélt (az eredeti német címek az ínyencek kedvéért: Die Schicksalsklinge, Sternenschweif és Schatten über Riva).

Ilyen alapokkal indul tehát a Drakensang Online, mely azonban szakít az elődökkel, és komoly szerepjáték helyett vérbeli akció-RPG-vé válik, ráadásul masszívan online változatban. Annak azonban meglehetősen kezdetleges – igaz, jelenleg még csak béta állapotban leledzik, folyamatosan bővítgetik, fejlesztgetik. Ennek is köszönhető az, hogy jelenleg a négyből még csak három kaszt érhető el: a Körmágus, a Sárkányharcos, és a Kalandvadász. Az újszülöttek kivételével nyilván mindenki meg tudja tippelni, melyik kaszt mit takar: a Körmágus a varázsló, aki klasszikus módon manából él, és ha baj van, elteleportál. A Sárkányharcos csata közben „dühöt termel” magának, hogy erősebb képességeket használhasson, míg a Kalandvadász az íjász és flexibilis közelharci karakter, gyorsan visszatöltődő energiával.

A legnagyobb szomorúság, hogy ezeket a karaktereket szinte semennyire nem tudjuk személyre szabni, se a külsejüket, se a tulajdonságaikat. Hiszen karaktergeneráláskor mindössze hajat választhatunk, majd szintlépéskor automatikusan kapjuk az új képességeket (bár nem minden szinten). Semmi képességfa, vagy elosztható pontok, vagy bármi ilyen, ma már teljesen alap dolog nincsen, egyedül a felszereléssel lehet valamennyire alakítani hősünkön.




Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 10.
    2012. 06. 12. 09:02
  • 9.
    2012. 04. 30. 12:16
    Riddick22
    Az az érdekes ezekben a látszólag ingyenes, mikrotranzakciós modellt használó játékokban, hogy sikeresebbek és nagyobb bevételt generálnak, mint az előfizetős idejükben. Tipikusan a mézesmadzag esete, mikor ingyen beléphetsz a játékba, de később komoly kényszert érzel a különböző jóságok megvételére.
    Én kimondottan utálom ezt a rendszert, ahol a játékosok és a tartalom közti különbséget a pénztárca határozza meg. Legyen inkább előfizetéses, de mindenki egyenlő eséllyel érhessen el minden tartalmat.
  • 8.
    2012. 04. 30. 12:12
    Kipróbáltam a játékot, borzalom a köbön. Mint böngészős játék, szép ... de mint játék, már nem. Meg ahogy működik, az is érdekes. Megvárom a D3-at
  • 7.
    2012. 04. 30. 09:20
    Ha ilyen játékra vágytok inkább vegyétek meg a Diablo3at, ezt azért mondom, mert én kipróbáltam a barátommal... Kár volt szinte mindenért pénzt kell kiadni csak súlyos farmolás árán tudsz mindent elérni... minden jó itemet fel kell oldani egy olyan cuccoal ami csak ládából esik amit olyan kulcsal tudsz kinyitni amit adamanti-nak hívnak és adamantit ilyen mennyiségbe esik 8-10 olyan 1%os esélyel, de vehetsz pénzért egészen 800ft-tól 35.000ftig a legnagyobbért kapsz 125.000 adamatit hozzá teszem 4 féle kulcs van természetesen nem érdemes kisebb ládákat kinyitni, mert ha komolyan foglalkozol a játékkal, akkor hamar eléred azt a szintet ahol a legnagyobb kulcsért tudsz ládákat nyitogatni ami 800adamantiba kerül... én abba hagytám a játékot mikor még 40 volt a max szint 37-nél számomra ez nem játék csak pénz lehúzás. A barátom elérte a max lvl capot és ki is maxolta a karit kb 2 hónap alatt, de napi 6-7 óra játékkal minimum persze nem fizetett érte a főbosst pedig egyedül solozta nyilassal. Ő egy igazi kocka. De inkább abba hagyta, mert ő Diablo fan. igaz, hogy a Diablo 3 nem ingyenes és meg kell venni egyszer! De többet fogsz elkölteni a Drakensangra, mint azt gondolnád!
  • 6.
    2012. 04. 24. 18:13
    Én játszottam vele régebben, grafikára annyira nincs panaszom, de a party része az nagyon gagyi, illetve a chat is eléggé kezdetleges.
  • 5.
    2012. 04. 24. 11:53
    az elején picit repetitív - ugyanazok a szörnyek jönnek, csak átnevezve -, a havas pályától viszont jobbá válik.
    a grafikája nagyon jó, szép és változatos.

    egy lightos Diablo 2.

    ami tetszik: ingyen is élvezetes (habár ha nincs türelmed a jobb cuccok összegyűjtéséhez, akkor pénzbe fog kerülni a megvásárlásuk)

    Diablo 3-ig jó pótlék.
  • 4.
    2012. 04. 24. 11:20
    Kicsit lehúzza a cikk a játékot. A pvp rendszer nem annyira kezdetleges. A Diablo 3-ban is ilyesmit hoznak létre és milliókat mozgat meg a játék. Nagy szinten nem okoz a "kredit" farmolás gondot. Izgalmasak a bossolások csapatban. Egyre nagyobb szinten érdekesnél érdekesebb questekkel találkozhatunk. Sok játék grafikája meg sem közelíti több gigányi telepítővel, ezt a böngészős játékot. Grimmag szerón elég sok magyar játékossal találkozhatunk. Aki szereti az rpg-t / mmo-t mindenképp érdemes a Diablo 3 érkezéséig kipróbálnia. (nincs lagg, item crafting, várólista nélküli pvp, sok sok insta..... sorolhatnám)
  • 3.
    2012. 04. 24. 10:46
    Az a vicces, hogy van benne potenciál, és a távlati terveket nézve még egy egész korrekt játék is lehet majd belőle, pár hónap/év múlva, a jelenlegi fejlesztési tempóban, csak akkor meg nem volt igazán szerencsés ötlet ilyen hamar ráereszteni a népet, szerintem.
  • 2.
    2012. 04. 24. 10:14
    Na ja, a zseniális technológia és a magas fokú kreativitás ritkán jár karöltve
  • 1.
    2012. 04. 24. 10:07
    Épp akartam írni, hogy milyen pofásan néz ki a játék, erre látom, hogy ráadásul az egész böngészőből futtatható. Le a kalappal a csapat előtt, hogy ezt kihozta belőle. Kár, hogy a játékmenet már kevésbé részletes.