Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Dragon's Dogma

  • Dátum | 2012.06.21 08:01
  • Szerző | Leon121
  • Csoport | JÁTÉK

Dogma: gör-lat 1. vall bizonyítás nélküli s minden hívő számára kötelező hittétel 2. merev, megváltoztathatatlannak hirdetett, kötelező erejű tétel v. tan.  Az Idegen szavak és kifejezések szótára ezt a meghatározást adja, nade hogy milyen egy Sárkány dogmája, arra inkább a Capcom keresett választ egy japán fejlesztő által nyugati piacra készített akció-RPG-hibriddel.

Szívrablás

Ha az embernek kiveszik a szívét, az egyrészt fájni szokott, másrészt szokás utána meghalni. Főhősünk (aki eredetét tekintve egy sima falusi) azonban valamiért úgy tűnik, ezt a második szabályt nem ismerte, ezért miután a falu védelmében egy szál karddal megtámadta az égből alászálló, hatalmas sárkányt, és az pedig válaszul precízen kivette a szívét, elfelejtett meghalni. Így születnek a legendák, vagy legalábbis az "arisenek", feltámasztottak, a Dragon's Dogma – egyébként nem éppen első osztályú – története szerint.

Hősünk – akinek külsejét egy elképesztően részletes karakterszerkesztővel alkothatjuk meg induláskor – miután magához tér a furcsa esemény után, úgy dönt, hogy nyakába veszi lábait, és felkerekedik megölni a környéket terrorizáló sárkányt. Hisz végülis a szívét már elvesztette, mi más történhet vele, nemigaz?

Többmázsás bunkósbot kontra párdekás nyílvesszők: fix kettes
Többmázsás bunkósbot kontra párdekás nyílvesszők: fix kettes


Az út első lépéseként fegyvert kell választani, mely egyben az induló kasztunk választása is: lehetünk harcosok, íjászok és mágusok. Azért írtam induló kasztot, mert az idő előrehaladtával további lehetőségek nyílnak meg, így vagy tovább specializálódhatunk az elkezdett területünkön, vagy kombinálhatunk több kasztot: a harcost a varázslóval párosítva afféle harci mágusok leszünk, míg íjászt a harcossal összerakva igazi orgyilkosok. Így összesen 9 (3 alap, 3 specializált, 3 hibrid) kasztban tevékenykedhetünk, de a legszebb az egészben, hogy ezek között bármikor válthatunk egy fogadóban.

A kasztrendszer tartogat még ezen túl is érdekességeket. Kasztjaink szintjét külön kezeli a program, így elkülönül a karakter szintje, valamint a kaszt szintje. Ez utóbbi határozza meg, hogy milyen képességeket vehetünk meg a fogadóban a (karakter) szintlépésekkor kapott tanulópontjainkból. Összességében a képességek variálása, a kasztok váltogatása egy nagyon jól kidolgozott, kísérletezésnek teret adó fejlődésrendszert alkot.

A karakterfejlesztés mellett egy egyszerűbb kézművesség is helyet kapott – már ha kézművességnek lehet azt nevezni, hogy néhány tárgyat össze lehet kombinálni, hogy varázsitalt, vagy gyógyszert nyerjünk belőle. Emellett minden felszerelésünket három szinten át lehet fejleszteni, és míg az első szint csak pénzbe kerül, addig a második és harmadik már különféle nyersanyagot is igényel, amit a világban találhatunk.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 3.
    2012. 06. 26. 11:46
    HeverAdam: nézd meg az exkluzív címeket és amelyek jobban bejönnek, ahhoz vegyél konzolt (PS3 pl.: God of War, Heavy Rain, Uncharted, Resistance, Killzone, Gran Turismo stb. Xbox 360 pl.: Halo, Gears of War, Forza, stb.)
  • 2.
    2012. 06. 23. 00:08
    Az utolsó kép láttán valahogy sejtettem, hogy ezt sem PC-re találták ki De végülis nem lehet egy rossz játék. Amúgy szeretném megkérdezni a hozzászólókat, hogy Playstation 3 vagy XBox 360 a jó konzol? Mert már szeretnék venni PC mellé venni egyet mert sok olyan játék van ami PC-re nem jelent meg és szívesen kipróbálnék
  • 1.
    2012. 06. 22. 12:49
    Kolthetnenek tobbet a szinkron hangokra,mert eleg elettelenne teszik a jatekot vele.Ez a legtobb azsiai jatek baja szerintem.